مدیر سالنامه ایران‌ زمین؛ راضی بودیم

    گفت و گو با وحید محمودی مدیر سالنامه ایران‌ زمین

    0
    56
    سالنامه ایران‌زمین

    وحید محمودی مدیر سالنامه ایران‌ زمین؛ ورودی نمایشگاه باید به شرکت‌هایی اختصاص پیدا کند که غرفه‌سازی‌های خوبی را انجام دهند تا شأن و منزلت نمایشگاه حفظ شود. متأسفانه در این دوره شرکت‌هایی در ابتدای ورود به نمایشگاه به چشم می‌خوردند که تا روزهای آخر در حال غرفه‌سازی بودند.

    سالنامه ایران‌زمینبه گزارش چاپ و نشر آنلاین، وحید محمودی مدیر سالنامه ایران‌زمین با بیان این نکته که امسال دوازدهمین تجربه‌ی حضور در نمایشگاه را پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: با وجود اینکه هم تعداد سالن‌های نمایشگاه و هم تعداد مشارکت‌کنندگان کم شده بود اما خوشبختانه حضور مراجعه‌کنندگان چشمگیر و راضی‌کننده بود.

    متأسفانه نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته از ضعف مدیریت برخوردار بود. برای مثال یکی از مشکلات عدم تفکیک رسته‌های تابلوسازان، تولیدکنندگان سالنامه، چاپ لیزری و هدایای تبلیغاتی با یکدیگر بود. محمودی با بیان این سخن تصریح کرد: یکی از دلایل این عدم تفکیک، تعداد کم مشارکت‌کنندگان بود. با این ‌وجود تأکید می‌کنم که به‌طور کلی از نمایشگاه راضی بودیم.

    مدیر  سالنامه ایران‌ زمین؛ شان و منزلت نمایشگاه را حفظ کنید

    وی در پایان اظهار داشت: ورودی نمایشگاه باید به شرکت‌هایی اختصاص پیدا کند که غرفه‌سازی‌های خوبی را انجام دهند تا شأن و منزلت نمایشگاه حفظ شود. متأسفانه در این دوره شرکت‌هایی در ابتدای ورود به نمایشگاه به چشم می‌خوردند که تا روزهای آخر در حال غرفه‌سازی بودند.

    به گفته‌ی محمودی، سالنامه ایران‌ زمین از سال 1378 کارش را با واردات هدایای تبلیغاتی آغاز کرد و اکنون نیز در کنار ادامه فعالیت‌های گذشته به‌عنوان تولیدکننده تقویم‌های رومیزی و دیواری و سالنامه شناخته می‌شود.

    بیشتر بخوانید:مدیر مجموعه سالنامه کیانی؛ تعداد قابل‌قبول بازدیدکننده

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    11 − چهار =