مدیر هلدینگ کیمیای نقش الماس: واردات ماشین‌آلات و مواد اولیه زمانبر است

    0
    104
    سعید حاجیلو هلدینگ کیمیای نقش الماس

    هلدینگ کیمیای نقش الماس در نمایشگاه چاپ و بسته بندی

    هلدینگ کیمیای نقش الماس با واحد نقش الماس کاسپین در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری شرکت کرد. مدیر این مجموعه واردات ماشین آلات و مواد اولیه مهم ترین مشکلات این صنف برشمرد. 

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، سعید حاجیلو از مدیران  هلدینگ نقش الماس در رابطه با  واحد نقش الماس کاسپین اظهار داشت: این واحد در شهرک صنعتی کاسپین در شهر قزوین دایر است. این واحد تولیدکننده یک سری از محصولات استراتژیک و مورد مصرف در کلیه چاپخانه‌های افست سراسر ایران اعم از سلفون‌های حرارتی، پلی‌استرهای لمینیشن یا لمینت و همچنین کاغذ، انواع فیلم‌های پشت چسب‌دار و همچنین پلی‌اتیلن و روکش کاغذهای بهداشتی برای لیوان و ظروف فست فود است. 

    هلدینگ کیمیای نقش الماس

    وی ادامه داد: محصول جدید این واحد نیز شامل نوارهای طلاکوب سرد و گرم مورد استفاده در چاپخانه‌های افست است. هدف این واحد از حضور در این نمایشگاه ارائه این محصولات به همکاران بوده که خوشبختانه بازخورد خوبی هم داشت.

    به گفته حاجیلو واحد نقش الماس کاسپین با توجه به سبد کالایی خود موفق به پوشش 60 تا 70 درصد نیاز به این محصولات در ایران شده است. این واحد که از سال 97 تأسیس شده، در انتهای سال 99 به بهره‌برداری رسید و پس از شش ماه تولید مواد اولیه و پاس کردن مراحل آزمایشی توانست محصولات قابل‌قبولی بنا بر استاندارد‌های جهانی را تولید و ارائه کند.

    هلدینگ کیمیای نقش الماسمدیر هلدینگ کیمیای نقش الماس اظهار داشت: یکی از مشکلات ما ورود ماشین‌آلات و مواد اولیه است که با توجه به مراحل ثبت و تخصیص ارز طولانی شده است. واحدی که تأسیس می‌شود نیاز به سرمایه در گردش دارد؛ با توجه به جهش نرخ ارز و تورمی که حاکم بوده اکثر تولیدکنندگان با مشکل سرمایه در گردش مواجه هستند؛ البته رکود بازار که در اثر کرونا بوده هم بی‌تأثیر نبود. امیدوارم مسئولان این مسائل را در نظر بگیرند و با تولیدکنندگان نشست تخصصی داشته باشند، مشکلاتشان را بشوند تا موانع تولید را رفع کنند.

    بیشتر بخوانید: مدیرعامل شرکت‌ های‌پک: حضوری پررنگ پس از سه سال غیبت موجه

    مدیر هلدینگ کیمیای نقش الماس خاطرنشان کرد: محل و شکل برگزاری نمایشگاه مطلوب بود و نقدی بر آن نیست. به‌طورکلی نمایشگاه خوبی بود و بازخورد خوبی هم برای مجموعه ما داشت. با توجه به تخصصی‌تر بودن این رویداد، خواسته‌های مخاطبان آسان‌تر برطرف می‌شود؛ البته مشکلات کوچکی هم در نوع برگزاری وجود داشت که امیدواریم در دوره‌های آتی برطرف شود. 

    مطلب قبلیتولید محتوای موفق با رعایت 3 نکته مهم
    مطلب بعدینفت نعمت خدادادی یا عامل بازدارندگی در اقتصاد

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    سیزده − 4 =

    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.