عملکرد مثبت شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات ، تغییر تاریخ آن بود

    0
    36
    شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات

    مدیر مجموعه گاموت عملکرد مجری برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات را تغییر تاریخ برگزاری آن دانست و گفت: از نظر من این دوره از نمایشگاه متوسط بود و اطلاع‌رسانی خوبی نداشت.

    به گزارش چاپ و نشر مهدی صادقی؛ مدیر مجموعه گاموت درباره شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی گفت: ما در این دوره نمایشگاه به‌جز تجدید چاپ طرح‌های سال‌های گذشته، از چند طرح جدید محصولاتمان نیز رونمایی کردیم.

    وی افزود: بیشترین تخصص مجموعه گاموت در حوزه تولید سررسید و سالنامه است و مدل‌های جدیدتری را به سبد محصولاتمان اضافه کردیم، البته یک سری محصولات پرفروش سال گذشته را نیز مجدداً در این نمایشگاه ارائه دادیم.

    صادقی با اشاره به شرایط اقتصادی و مشکلات واردات در سال گذشته توضیح داد: برای ارائه ست‌های مدیریتی و اداری در سال گذشته با مشکلاتی مواجه شدیم و محصولات زیادی برای ست‌های اداری در کشور نبود و همین مورد دلیلی شد که امسال شرکت‌های بسیاری در این زمینه وارد شوند.

    مدیر مجموعه گاموت اشاره کرد: پنجمین دوره است که ما در نمایشگاه تبلیغات شرکت کردیم. دوره قبلی برای مجموعه ما خیلی خوب بود. بنده معتقدم سال‌های ۹۴ و ۷۴ جزو سال‌های بسیار خوب نمایشگاه بودند.

    شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات

    به گفته صادقی حضور در نمایشگاه‌ها بیشتر برای برندسازی و بیان این است که مجموعه گاموت حضور دارد. مشتریان معمولاً سالی یک‌بار به دیدار ما می‌آیند و همین که بدانند ما هستیم برایمان خیلی مهم است.

    وی ادامه داد: شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات از نظر من متوسط بود و اطلاع‌رسانی خوبی نداشت. اکثر بازدیدکنندگان تخصصی بودند و صنوف دیگر به‌طور باید و شاید از برگزاری نمایشگاه خبر نداشتند؛ از این رو بیشتر بازدیدکنندگان از همکاران و هم‌صنفیان بودند.

     

    شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و راهکارهای اطلاع‎رسانی

    صادقی با تأکید بر اینکه راه‌های بسیاری برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی وجود دارد اظهار داشت: برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی گسترده‌ راه‌های زیادی وجود دارد که بهره‌مندی از شبکه‌های اجتماعی یکی از آن‌ها است. هر نمایشگاهی نیازمند تبلیغ و اطلاع‌رسانی به‌خصوص تبلیغات در صداوسیما است.

    وی در انتها خاطرنشان کرد: نقطه مثبت این نمایشگاه تغییر تاریخ برگزاری آن بود. سال‌های گذشته این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۵ دی‌ماه برگزار می‌شد و عملاً ما تولیدکنندگان سررسید و سالنامه کارهایمان را کرده بودیم و حضور در نمایشگاه برایمان تفاوت چندانی نداشت ولی امسال تغییر تاریخ برگزاری، عملکرد مثبتی بود.

    بیشتر بخوانید:

    ارائه محصولات جدید تبلیغاتی

    جذب مخاطب با تبلیغات محیطی بیشتر

    مقاله قبلیبرگزاری نشست تخصصی بسته‌ بندی و راهکار های تجاری ‌سازی
    مقاله بعدی۸ ماه بلاتکلیفی انتخابات اتحادیه چاپخانه‌داران تهران

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

    20 + 2 =