ایده های طلایی فعالیت سازگار با محیط زیست در دنیای کسب و کار
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از بهترین تکنیک ها برای فعالیت سازگار با محیط زیست است.
روش های مدیر عامل برندها برای کمک به تیم های بازاریابی
هدف اصلی در این مقاله بررسی نحوه کمک مدیر عامل برندها به تیم های بازاریابی برای دریافت نتایج بهتر در حوزه مارکتینگ است.
مهارت های ارتباط با مشتری به منظور رونق کسب و کار
وقتی صحبت از ارتباط با مشتری میشود، ناکارآمدی ها میتوانند منجر به کاهش بهره وری، از بین رفتن روابط حرفهای و در بدترین حالت از دست دادن کسب و کار شوند.
بهرهمندی از تصمیمات داده محور برای رشد کسب و کار
خبر خوب این است که به جای اجازه دادن به تخریب داده ها، میتوانید برای استراتژی رشد کسب و کار خود از تصمیمات داده محور بهره مند شوید.
اهمیت استفاده از ایمیل مارکتینگ در بازاریابی
در مقاله کنونی به بررسی برخی از مهمترین ویژگی ها و مزایای ایمیل مارکتینگ خواهیم پرداخت. این امر به شما برای استفاده از این روش بازاریابی با خیال راحت کمک خواهد کرد.
رویکردهای بازاریابی اپل و 5 استراتژی کلیدی آن
استیو جابز در بازاریابی عالی عمل میکرد. این مهارتها و رویکردهای بازاریابی اپل را در رتبه اول قرار داده و آن را از ورشکستگی نجات داد.
3 معیار ارزیابی بازاریابی ویدئویی
در این مطلب برخی از مهمترین معیارهای ارزیابی بازاریابی ویدئویی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
دنیای روابط عمومی و فضای مجازی
دنیای روابط عمومی در طول سال های اخیر با ظهور شبکه های اجتماعی تغییرات بسیار زیادی پیدا کرده است. امروزه دیگر خبری از شیوه های قدیمی در دنیای روابط عمومی یا تلاش برندها برای موفقیت در این حوزه بدون استفاده از روش های تازه نیست. در عوض عرصه دیجیتال مثل همه بخش های دیگر در حال نفوذ به حوزه روابط عمومی نیز هست.
شناخت اصطلاحات مدیران کسب و کار و رهبران تجاری در دنیای تجارت
رهبری تجاری و مدیران کسب و کار و اصطلاح بسیار پرکاربرد در دنیای تجارت محسوب می شود. این روزها بسیاری از افراد خودشان را مدیر و برخی دیگر رهبر تجاری می نامند.
نقش و قدرت رنگ ها در بهبود شناخت برندینگ و بازاریابی
درک نقش و قدرت رنگ ها و ارتباط بین رنگ، احساسات انسانی و رفتار مصرفکننده یک بینش بازاریابی قدرتمند برای برندها است.
بازاریابی ویدئویی در دنیای برندها
بازاریابی ویدئویی در طول سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در میان برندها و از همه مهمتر کاربران در دنیای آنلاین داشته است. این امر برای بسیاری از برندها جذابیت های مربوط به عنصر فیلم و سینما را یادآور می شود.
4 دلیلی که باید برای ایجاد برند شخصی تلاش کرد
در این راستا برای اطمینان از اهمیت فوق العاده این اقدام، در ادامه چهار دلیلی که باید برای ایجاد برند شخصی تلاش کرد را بیان خواهیم کرد.
4 دلیل استفاده از تیک تاک برای کسب و کارها
تیک تاک به عنوان موفق ترین شبکه نوظهور جهان، بسیاری از آمارها را جا به جا کرده و یکی از هفت شبکه اجتماعی برتر محسوب می شود.
اهمیت برند ها در دنیای تجارت
تبدیل شدن به یک رهبر تجاری برای بسیاری از افراد آرزوی مهمی محسوب می شود. این آرزو برای آنها بی نهایت جذاب و تاثیرگذار بوده و تمام توانایی شان را در این میان تحت تاثیر قرار خواهد داد. امروزه در دنیا شمار بی نهایت زیادی از رهبران تجاری بزرگ وجود دارند که اهمیت برند در آن تاثیر گذار است.
روش های تبدیل برند به ترند توییتر
این روزها توییتر به یکی از مکان های مهم برای بازاریابی و تعامل میان برندها و مشتریان بدل شده است. این امر به شما برای تاثیرگذاری هرچه بهتر با هزینه کمتر بر روی مخاطب هدف کمک می کند. بسیاری از برندها در چنین شرایطی وضعیت شان را با توجه به تغییرات توییتر ساماندهی می کنند.
مدیریت کارمندان در فرآیند دورکاری
با وجود کاهش میزان حساسیت کرونا باز هم بسیاری از مردم از این شیوه استفاده می کنند. با این حساب شما برای تاثیرگذاری بر مخاطب هدف نیازمند استفاده از راهکارهایی برای ایجاد اتحاد در میان کارمندان تان که در فرآیند دورکاری فعال هستند، خواهید بود.
مزایای حضور برندها در دنیای آنلاین
هدف ما در ادامه این مقاله مرور برخی از مزایای حضور برندها در دنیای آنلاین است. این امر به شما برای کنار آمدن هرچه بهتر با این شرایط کمک خواهد کرد.
کاغذ تراکت و سایز استاندارد در طراحی تراکت تبلیغاتی
یکی از انواع تبلیغاتهای چاپی پر کاربرد در زمینه معرفی برند و معرفی محصولات کاغذ تراکت است.
5درس مدیریتی از چارلی دی آملیو
درس مدیریتی از یک جوان با انگیزه و کار درست. اگر بخواهیم مهمترین شخصیت تیک تاک را نام ببریم که باعث شد تا این شبکه رشد بهتری را هم تجربه کند، بدون شک یک جوان 18 ساله، انتخاب اول خواهد بود. وی در مدت زمان کمتر از یک سال فعالیت خود در تیک تاک موفق شده است تا میلیون ها طرفدار را برای خود پیدا کند.
تاثیر ویدئوهای خرید در بازاریابی
فروش محصولات در دنیای آنلاین ایده تازه ای نیست. با این حال اهمیتش برای برندها روز به روز در حال افزایش است. امروزه بسیاری از برندها دیگر به فروش حضوری امیدی ندارند. درست به همین خاطر تمام توان شان را برای فروش در دنیای دیجیتال صرف می کنند. در چنین موقعیتی ویدئوهای خرید در بازاریابی دارای اهمیت بسیار زیادی در مقایسه با دیگر نمونه ها در دنیای دیجیتال است.