بازاریابی پایدار چیست
بازاریابی پایدار (Sustainable Marketing) به یکی از روندهای برجسته و پررنگ دنیای کسب و کار کمتر مورد توجه عمومی قرار گرفته است.در این مقاله بیشتر با بازاریابی پایدار آشنا میشویم.
سومین همایش بزرگ تابلوسازان تبلیغات محیطی ایران برگزار شد
سومین همایش بزرگ تابلوسازان تبلیغات محیطی ایران بعد از ظهر جمعه 9 آذرماه با حضور بزرگان و پیشکسوتان صنف سازندگان تابلوهای تبلیغاتی و به همت اتحادیه چاپخانه داران تهران و صنف سازندگان تابلوهای تبلیغاتی تهران در مرکز همایش های بین المللی ایران برگزار شد.
خستگی از تبلیغات و روش های جلوگیری از آن
تبلیغاتی که هر کدام به نوبه خود زیبا و جذابند اما انباشت مداوم آنها حس خوبی به همراه ندارد. این موضوع همان پدیده ای است که در دنیای بازاریابی به خستگی از تبلیغات مشهور است.
بازاریابی شبکه ای، واقعیتی افسانه ای
بازاریابی شبکه ای یکی از استراتژی های جذاب و بحث برانگیز در دنیای کسب و کار است که طی دهه های متمادی توانسته توجه بسیاری از کارآفرینان و علاقه مندان به کسب وکارهای مستقل را به خود جلب کند.
بازسازی برند در دنیای دیجیتال
در دنیای کسب و کارهای مدرن و دیجیتالی امروز، برندها دیگر صرفا نام یا لوگوی ساده ای نیستند که تنها به محصولات هویت بدهند. اینجاست که بازسازی برند (Rebranding) به عنوان یکی از بهترین استراتژی های بقا و رشد، وارد میدان می شود.
تبلیغات برای بازگشت سرمایه با بیشترین نرخ
کسبوکارهایی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند، باید از همان ابتدای کار به نرخ بازگشت سرمایه یا ROI توجه ویژهای داشته باشند؛ زیرا در تبلیغات و بازاریابی یک کسبوکار، رسیدن به بیشترین نرخ بازگشت سرمایه از اهداف اصلی و مهم محسوب میشود.
تراکت ها و تبلیغات محلی
در دنیای امروز، جلب توجه مشتریان به یک چالش بزرگ برای کسبوکارها تبدیل شده است و تراکت ها روشی موثر بر این امر هستند
بنرها، قدمی بزرگ رو به جلو
در دنیای تبلیغات و بازاریابی، بنرها به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی برای جلب توجه و انتقال پیامهای مهم به مخاطبان شناخته میشوند. چاپ بنرهای جذاب و تأثیرگذار نه تنها میتواند تأثیر زیادی بر روی فروش و افزایش آگاهی از برند داشته باشد، بلکه میتواند تصویر برند شما را نیز تقویت کند.
تلویزیون شهری تغییر اساسی در تبلیغات محیطی
در بین روشهای مختلف تبلیغاتی، این تبلیغات محیطی است که میتواند در مدت زمان کوتاهی تاثیرات شگفت انگیزی بر سود و فروش مجموعه داشته باشد. ما در این مقاله شما را با تلویزیون شهری، یکی از موثرترین روشهای تبلیغات محیطی، آشنا خواهیم کرد.
بازاریابی پیامکی: ابزار قدرتمند ارتباط با مشتریان
بازاریابی پیامکی روشی مستقیم و مؤثر برای افزایش تعامل و فروش از طریق ارسال پیامهای کوتاه و جذاب به مشتریان است.
شیوه وایرال شدن در شبکه های اجتماعی
در این مطلب با بررسی دلایل و شیوه وایرال شدن در شبکه های اجتماعی همراه چاپ و نشر آنلاین باشید.
نقش تکنولوژی در بازاریابی و تبلیغات
در این مطلب با بررسی اهمیت و اثرگذاری تکنولوژی در بازاریابی و تبلیغات همراه چاپ و نشر آنلاین باشید.
مدیریت کسب و کار های کوچک و نقشه راه کارآفرینی
در نقشه راه کارآفرینی و مدیریت کسب و کار های کوچک، هر کارآفرینی باید ویژگی ها و مشخصه ها و پتانسیل های کسب و کار های کوچک را بشناسد و درک کند.
بیان تجربه های بد ریبرندینگ در دنیا
ریبرندینگ یا بازآفرینی برند یکی از استراتژی هایی است که طرفدارهای زیادی در دنیا دارد. به طوری که تا کوچک ترین ناکامی در فعالیت یک برند روی می دهد، همه مدیران بازآفرینی برند را چاره کار می دانند.
مدیریت برند در کمترین زمان ممکن
یکی از حوزه هایی که دامنه مسئولیت مدیران را به طور جدی افزایش می دهد، مسئله مربوط به مدیریت برند است. خب بدون مدیریت برند به طور اصولی مبری از موفقیت های تکرارنشدنی در بازار نخواهد بود. همین امر می تواند مشکلات شما در مسیر موفقیت را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد.
بررسی ریشه های روانشناسی خدمات به مشتریان
ما در این مقاله قصد داریم کمی دقیق تر ریشه های روانشناسی خدمات به مشتریان را زیر ذره بین ببریم. این امر به شما کمک خواهد کرد تا اوضاع بهتری از نقطه نظر ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان تان داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا ماجرا را هرچه دقیق تر زیر ذره بین ببریم.
معرفی کتاب معماری بازاریابی
کتاب معماری بازاریابی به قلم کای ساتو و ترجمه دکتر میثم نصیری، مریم جوفروش مقدم و عصمت عسگری توسط انتشارات مهربان نشر راهی بازار شده است.
یافتن مشتریان جدید در حوزه B2B
ما در این مقاله سعی کردیم برخی از مهمترین نکات در رابطه با یافتن مشتریان تازه در حوزه B2B را زیر ذره بین ببریم. حالا دیگر همه چیز به سعی و تلاش خودتان برای اجرای درست این استراتژی بستگی دارد.
راه های کپی برداری از برند
رقابت میان برندها گاهی اوقات به کارهای عجیب و غریبی منتهی می شود. این روزها بسیاری از کارآفرینان به جای اینکه سراغ خلق یک برند تازه بروند، کپی برداری را در دستور کار قرار می دهند. به طوری که کسب و کارشان به طور کاملا واضحی کپی دسته چندم از یک برند دیگر محسوب می شود.
تعامل آنلاین و کارآفرینی
تغییرات دنیای کسب و کار در طول سال های اخیر شدت بسیار زیادی داشته است. به طوری که خیلی از کارآفرینان سنتی عملا با مشکلات زیادی برای تداوم حضور در این عرصه مواجه شده اند. خب از زمانی که همه گیری کرونا به طور جدی مطرح شد، علاقه مردم برای تعامل آنلاین با یکدیگر به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرد.