8.9 C
Tehran
دوشنبه، 4 بهمن 1400
مجتمع چاپ نقش الماسمجتمع چاپ و صحافی نقشینهچاپ فاکتور مهیار
شرکت های تولیدی

راهکارهای کاهش خطای نیروی انسانی در شرکت های تولیدی

تا همین چند وقت پیش یکی از دردسرهای دائمی کارآفرینان در شرکت های تولیدی وجود اشتباهات انسانی بسیار گسترده بود. این امر بر روی کیفیت نهایی محصولات تاثیر بسیار گسترده ای داشته و نارضایتی شدید مشتریان را به همراه داشت.
بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بهترین اهداف بازاریابی در شبکه های اجتماعی کدامند؟

امروزه بسیاری از بازاریاب ها در صورتی که به محض شروع فعالیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی با بازخوردهای مثبت مشتریان رو به رو نشوند، انگیزه شان برای ادامه مسیر را به طور کامل از دست خواهند داد.
بازاریابی چند فرهنگی

بازاریابی چند فرهنگی چیست و چه اهمیتی دارد

بازاریابی چند فرهنگی نیازمند رویکردی متفکرانه به زمینه، تاریخ و حساسیت‌های هر فرهنگ یا خرده فرهنگ خاص است.
بازاریابی فشار

کاربرد بازاریابی کششی و بازاریابی فشار برای برنامه ریزی

نحوه استفاده و تفاوت اصلی بین بازاریابی کششی و بازاریابی فشار صحبت کرده و برخی از نمونه‌ های بازاریابی کششی و بازاریابی فشار را بررسی خواهیم کرد.
غرفه‌آرایی بیشتر از عرضه محصولات

توجه به غرفه‌آرایی بیشتر از عرضه محصولات

 یکی از کارمندان شرکت ثنا الکتریک گفت: در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی توجه به غرفه‌آرایی بیشتر از عرضه محصولات بود. 
مجموعه هدایای آی پن

مدیر مجموعه هدایای آی پن؛ مسئولان بد قولی کردند

محمد نعمتی مدیر مجموعه هدایای آی پن؛ شرایط به وجود آمده امسال رغبت و انگیزه تولیدکنندگان برای حضور در این آوردگاه را کم می‌کند.
کارت عروسی هم‌رنگ

مدیر مجموعه کارت عروسی هم‌رنگ؛ بهترین مکان برای جذب مشتری

مدیر مجموعه کارت عروسی هم‌رنگ؛ یکی از مشکلات امسال نمایشگاه کم بودن تعداد سالن‌ها بود؛ از طرفی غرفه‌آرایی نیز مطلوب نبود و بین امکاناتی که برای دو سالن در نظر گرفته بودند تفاوت محسوسی وجود داشت.
دنا چسب پلاست

مدیر دنا چسب پلاست؛ لزوم توجه به تبلیغات و اطلاع‌ رسانی

مدیر مجموعه دنا چسب پلاست گفت: زمانی که ما در یک نمایشگاه شرکت می‌کنیم انتظار داریم اطلاعات درستی به ما داده شود.
آوای عرشیا

مدیر شرکت آوای عرشیا؛ عرصه‌ای برای تثبیت برندها

مدیر شرکت تبلیغاتی آوای عرشیا گفت: امسال اما به دلیل این دو سال وقفه‌ای که به وجود آمده بود همکاران با آمادگی بالا و انگیزه قوی‌تری در نمایشگاه حضور داشتند.
مزایای چاپ در تبلیغات و بازاریابی

مزایای چاپ در تبلیغات و بازاریابی

در این مقاله، به بررسی یکی از مهم‌ترین ابزارهای تبلیغات و بازاریابی یعنی چاپ و مزایای چاپ در تبلیغات می پردازیم. سعی کردیم که مطالب کاربردی را مطرح کنیم تا دید گسترده تری در رابطه با اهمیت و ضرورت چاپ در صنعت بازاریابی پیدا کنید. فراموش نکنید که با استفاده از چاپ حرف های می توانید کسب و کار خودتان را متحول کنید.
شرکت ملزومات چاپ مای بنر

مدیر شرکت ملزومات چاپ مای بنر؛ فرصتی نو برای درخشش

مدیر فروش شرکت ملزومات چاپ مای بنر معتقد است؛ هر برند برتری در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کند ناگزیر از ثبت برند خود در اذهان مشتریانش است
انصار گرافیک

مدیر شرکت انصار گرافیک؛ رعایت وجهه بین‌المللی نمایشگاه

مدیر شرکت انصار گرافیک گفت: توجه به وجهه بین‌المللی نمایشگاه و حضور بازدیدکنندگان یا شرکت‌کنندگان خارجی می‌تواند موجب ارزآوری و شکوفایی اقتصادی شود.
پیک فدک

مدیر داخلی مجموعه پیک فدک؛ لزوم افزایش تبلیغات شهری

مدیر داخلی مجموعه پیک فدک اظهار داشت: برای سال‌ های آتی تبلیغات شهری بیشتری باید انجام شود. 
سالنامه امسال

مدیران سالنامه امسال؛ تغییر روزانه قوانین

مدیران مجموعه سالنامه امسال گفتند: یکی از مهم‌ ترین مشکلات نمایشگاه امسال تغییر روزانه قوانین بود.
کیهان پوشش سپاهان

مدیر شرکت کیهان پوشش سپاهان؛مؤثر در سودآوری

اسماعیل معینی مدیر شرکت کیهان پوشش سپاهان؛ یکی از مهم‌ترین فایده‌های نمایشگاه دیدار با مشتریانی است که تا به ‌حال آن‌ها را از نزدیک ندیده بودیم.