حمید کابلی مدیر تولید شرکت نوین تاک اظهار داشت: ما در زمینه تولید بنرهای ایرانی و واردات مرکبهای چاپ و همچنین سایر ملزوماتی که در چاپ لارج فرمت و چاپ بنر استفاده میشود مشغول به فعالیت هستیم. ۹۰ درصد از مواد اولیه بنرهایی که ما تولید میکنیم، تولید داخل هستند که این خودش یک مزیت است. البته بزرگترین مشکل این است که برای تولید و پیشتولید دستگاههای جدید شرایط واردات مناسب نیست؛ چراکه به دلیل نوسانات شدید ارزی و همچنین دستاندازها و سنگاندازیهایی که ارگانهای مختلف در زمینه واردات دستگاهها برایمان ایجاد میکنند، واردات دستگاه آسان نیست.
مدیر تولید شرکت نوین تاک: مشتریان هم ما را میشناسند و انتظار حضور ما در این آوردگاهها را دارند
مدیر تولید شرکت نوین تاک در توضیح محصولات این شرکت ادامه داد: بنرهایی که ما تولید میکنیم از عرض ۸۰ تا سه متر و ۲۰ سانت است که این یک مزیت برای ما محسوب میشود چراکه کارخانههایی که بنر با عرض سه متر و ۲۰ سانت تولید میکنند خیلی محدود هستند. محصولات مرکب ما هم از برند نورا هستند که برای دستگاههای اکوسالونت مورد استفاده دارند و جوهر برند اکو نیز برای دستگاههای اکوسالونت استفاده میشود. همچنین ما برخی دیگر از ملزومات نظیر سالونت که برای شست و شوی هد دستگاه استفاده میشود، انواع پانچ، دستمال هد، استند و غیره که در چاپ استفاده میشوند را تولید و فروششان را انجام میدهیم.
کابلی افزود: بنر ایرانی نیز تقریباً حدود شش سال است که در ایران تولید میشود. شرکت نوین تاک جز اولینهایی است که وارد این حوزه شده و حدود چهار سال است که با خرید دستگاهها بهصورت انحصاری تبدیل به تولیدکننده مستقیم این محصول شدهایم. بازار محصولات ما شامل مصرفکنندگانی میشوند که دستگاههای چاپ بنر دارند. برخی از آنها ارگانهای دولتی هستند که بهصورت تیراژ بالا خرید میکنند، برخی هم چاپخانههایی هستند که سرعت بالاتری دارند و به همین علت با تیراژ بالاتری خرید دارند و برخی هم مصرفکنندههایی هستند که بیلبوردهای سطح شهر را بهصورت روتین چاپ میکنند.
بیشتر بخوانید: مدیرعامل شرکت آشنا برچسب: بازخورد خوب
مدیر تولید شرکت نوین تاک در رابطه با حضور این مجموعه در نمایشگاه آیپاپ و پک پراسس گفت: شرکت نوین تاک بهویژه در حوزه دستگاهها و ملزومات چاپ مجموعهای شناخته شده است و از قدیمیترین شرکتها در زمینه دستگاههای چاپ لارج فرمت و ملزومات آن به شمار میآید. به دلیل ارتباط تنگاتنگی که میان ما با بازار کار و مشتریان وجود دارد همیشه در نمایشگاهها، ازجمله نمایشگاه آیپاپ و پک پراسس حضور داریم. مشتریان هم ما را میشناسند و انتظار حضور ما در این آوردگاهها را دارند.

وی ادامه داد: شرایط اقتصادی کشور خوب نیست، توان خرید پایین آمده است و عدهای هم برای خرید دست نگاه داشتهاند؛ بنابراین میتوان گفت این شرایط روی نمایشگاه هم تأثیر گذاشته است و به نسبت سالهای قبل حضور بازدیدکنندگان قوی نبوده است. البته میتوانم بگویم بهصورت کلی برگزاری نمایشگاه خیلی خوب است چراکه موجب تجدیددیدار با مشتریان قدیمی و ارتباط با مشتریان جدید میشود که بههرحال این ارتباطات اقتصادی برای کشور بسیار مفید خواهند بود.




















