مدیرعامل شرکت افق قطعات آسیا: جای خالی هیئت‌های تجاری کشورهای همسایه

    گزارشی از سیزدهمین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته‌بندی مشهد

    0
    15
    افق قطعات آسیا

    مدیرعامل افق قطعات آسیا، با انتقاد از کمبود بازدیدکنندگان تخصصی در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مشهد، هدف اصلی حضور شرکت را دیدار و گفت‌وگوی مستقیم با مشتریان ثابت عنوان کرد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، هاشم احمدی، مدیرعامل شرکت افق قطعات آسیا، با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مشهد گفت: ما معمولاً در نمایشگاه‌ها با هدف تعامل و تبادل نظر با مشتریانمان شرکت می‌کنیم تا در زمان برگزاری نمایشگاه، همدیگر را از نزدیک ببینیم و اگر در طول سال مسئله‌ای پیش آمده باشد، آن را رفع‌ورجوع کنیم.

    مدیرعامل شرکت افق قطعات آسیا: اگر چاپخانه‌داران در چنین رویدادهایی شرکت کنند و با هم تبادل نظر داشته باشند، قطعاً به پیشرفت صنعت چاپ و بسته‎‌بندی کمک می‌شود

    وی افزود: امسال در پاویون شرکت‌تعاونی صنعت چاپ خراسان رضوی حضور داشتیم، چون نماینده شرکت ما در این منطقه هستند. هدف اصلی ما این بود که با مشتریان به‌صورت رودررو گفت‌وگو کنیم و ارتباط مستقیم‌تری بگیریم.

    احمدی با اشاره به کیفیت برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه از نظر اجرا خوب بود، اما متأسفانه مخاطب تخصصی خودش را نداشت. نمی‌دانم چرا در شهرستان‌ها، چاپخانه‌داران در نمایشگاه‌ها مشارکت نمی‌کنند؛ این موضوع ضعف بزرگی برای نمایشگاه‌هاست. اگر چاپخانه‌داران در چنین رویدادهایی شرکت کنند و با هم تبادل نظر داشته باشند، قطعاً به پیشرفت صنعت چاپ و بسته‎‌بندی کمک می‌شود. متأسفانه در این نمایشگاه تنها سه چاپخانه‌دار مشارکت کرده‌اند، درحالی‌که عنوان نمایشگاه، چاپ و بسته‌بندی است. در تهران وضعیت متفاوت است و چاپخانه‌داران معمولاً حضور فعالی دارند.

    بیشتر بخوانید: دیدار کاروان مهربانی صنعت چاپ ایران با حاج قاسم نصراله‌پور

    مدیرعامل افق قطعات آسیا در ادامه گفت: ما مشتریان خاص خودمان را داریم و هرچند بازدیدکننده جدید زیادی نداشتیم، اما با مشتریان ثابت خود دیدار کرده و گفت‌وگوهای مفیدی داشتیم.

    افق قطعات آسیا

    وی همچنین به حضور محدود هیئت‌های تجاری خارجی اشاره کرد و افزود: امسال فقط یک هیئت تجاری از افغانستان در نمایشگاه حضور یافت که اتفاقاً مشتریان سالانه خودمان بودند. انتظار داشتم هیئت‌هایی از کشورهای گرجستان، ترکمنستان و دیگر کشورهای همسایه در این نمایشگاه شرکت کنند، اما متأسفانه چنین اتفاقی نیفتاد.

    احمدی در پایان تأکید کرد: پیشنهاد من به برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها در شهرستان‌ها این است که تبلیغات هدفمند و گسترده‌تری انجام دهند تا شرکت‌کنندگان از تهران و سایر شهرها بتوانند به مشتریان جدید دست پیدا کنند و از حضورشان در نمایشگاه بیشترین بهره را ببرند.

     

    مقاله قبلیمشاور هیئت‌مدیره شرکت نقش الماس کاسپین: فرصتی مغتنم برای نمایش توان تولید ملی
    مقاله بعدیبازاریابی دیگر هنر فروش نیست؛ هنر دیده‌شدن است

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

    هشت + 6 =