مدیر تولید سالنامه آریس: نمایشگاه تبلیغات نیازمند بازنگری در اجراست

    0
    5
    سالنامه آریس

    مدیر تولید سالنامه آریس با اشاره به تجربه چند دوره حضور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، بر لزوم بهبود اطلاع‌رسانی، زمان‌بندی و نحوه جانمایی غرفه‌ها تأکید کرد و معتقد است این رویداد می‌تواند با اصلاح برخی رویه‌ها، اثربخشی بیشتری داشته باشد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ علی قنبرلو، مدیر تولید سالنامه آریس، در حاشیه نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی با معرفی حوزه فعالیت این مجموعه گفت: آریس در زمینه تولید سررسید و تقویم فعال است و در کنار آن در حوزه چاپ و بسته‌بندی، به‌ویژه کارتن‌های لمینتی و بسته‌بندی نیز فعالیت می‌کند. این مجموعه همچنین امسال حضور خود در بخش هدایای تبلیغاتی را با ارائه ست‌های مدیریتی و سازمانی گسترش داده است.

    وی در ارزیابی نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی امسال اظهار کرد: به نظر می‌رسد این دوره از نمایشگاه در برخی بخش‌ها نیازمند بازنگری باشد. اطلاع‌رسانی رویداد می‌توانست گسترده‌تر انجام شود، چراکه برخی فعالان حوزه تبلیغات از زمان برگزاری نمایشگاه اطلاع کافی نداشتند.

    قنبرلو با اشاره به زمان آغاز نمایشگاه افزود: شروع نمایشگاه در روز شنبه، با توجه به مشغله کاری فعالان این حوزه، بر میزان بازدیدکنندگان تأثیرگذار بود و همین موضوع موجب شد نسبت به سال‌های گذشته با کاهش مراجعه مواجه شویم.

    بیشتر بخوانید: بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات افتتاح شد

    مدیر تولید سالنامه آریس همچنین به نحوه جانمایی غرفه‌ها در سالن‌های اصلی اشاره کرد و گفت: چیدمان سالن‌ها در بدو ورود می‌توانست شفاف‌تر طراحی شود تا بازدیدکنندگان مسیر مشخص‌تری برای بازدید داشته باشند.

    وی درباره هزینه‌های نمایشگاه نیز بیان کرد: در برخی موارد هزینه‌هایی تحت عناوین مختلف از غرفه‌داران دریافت شد که انتظار می‌رفت در مقابل آن خدمات و مزایای مشخص‌تری ارائه شود.

    سالنامه آریس

    قنبرلو با اشاره به سابقه پنج دوره حضور مجموعه آریس در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: تجربه امسال نسبت به دوره‌های گذشته متفاوت بود و امیدواریم در دوره‌های بعد با اصلاح ساختار اجرایی، شرایط بهتری برای مشارکت‌کنندگان فراهم شود.

    سالنامه آریس

    مقاله قبلیواردات کاغذ با تخصیص بوجه ۴۰ میلیون دلاری برای یافت
    مقاله بعدیمدیرعامل مرکز چاپ و تبلیغات تدبیر: زمان‌بندی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه تبلیغات نیازمند بازنگری است

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

    دوازده − یازده =