مدیر فروش گروه تولیدی پارسه: نمایشگاه اصفهان رویداد خوبی  برای صنعت چاپ و تبلیغات است

    0
    24
    گروه تولیدی پارسه

    روایت مدیر فروش گروه تولیدی پارسه از نمایشگاه چاپ و بسته بندی اصفهان

    مدیر فروش گروه تولیدی پارسه با بیان اینکه نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته‌بندی اصفهان رویداد خوبی  برای صنعت چاپ و تبلیغات است، گفت: مجریان باید روی تبلیغات بیشتر کار کنند. 

    محمدرضا شهیدی، مدیر فروش گروه تولیدی پارسه درباره سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته‌بندی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشر آنلاین، بیان داشت: نمایشگاه اصفهان رویداد خوبی  برای صنعت چاپ و تبلیغات است، زمان برپایی این آوردگاه نیز مناسب بود چراکه در این بازه زمانی بسیاری از شرکت‌ها نیاز به هدایای تبلیغاتی دارند و این آوردگاه می‌تواند هم برای شرکت‌کننده و هم برای  بازدیدکننده مفید باشد.

    شهیدی افزود: یکی از مهم‌ترین دلایلی که ما در این آوردگاه حضور یافتیم معرفی برند و آخرین محصولاتمان بود که تا حدود زیادی نیز موفق شدیم.

    مدیر فروش گروه تولیدی پارسه اظهار داشت: مجریان و برگزارکنندگان این آوردگاه تبلیغاتشان ضعیف است. کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان‌که جنب و جوشی برای تولید ندارند به کارهای تولیدی ما نیاز دارند، شرکت ما مشتری‌هایی از این کشورها دارد.

    بیشتر بخوانید: مجموعه پیشگامان تجهیز وک؛ تفکیک صنفی، ضرورت نمایشگاه چاپ و بسته بندی اصفهان

    وی خاطرنشان کرد: بنابراین اطلاع‌رسانی کافی وجود نداشته تا این عزیزان در آوردگاه اصفهان شرکت کنند. نیاز به کالاهای ما از سوی کشورهای همسایه وجود دارد، این مهم را تجربه و مشتریانی که از مناطق مختلف داشتیم نشان داده است؛ اما مدیریت لازم برای جذب مشتری‌ها و شرکت‌کنندگان خارجی وجود نداشته است.

    مقاله قبلیفراخوان ثبت‌ نام ناشران برای هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و چهارمین نمایشگاه کتاب کیش
    مقاله بعدیبدهکاران مالیاتی حسابشان مسدود می شود

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

    13 + یازده =