مدیرعامل مجموعه شفق با تأکید بر استمرار حضور در نمایشگاه بینالمللی تبلیغات و بازاریابی جهت حفظ جایگاه برند، فرآیند ترخیص کالا را تنها مانع جدی در مسیر واردات محصولات لوکس مدیریتی عنوان کرد.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ مهدی رضایی، مدیرعامل مجموعه شفق در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات و بازاریابی با اشاره به سابقه ۲۰ ساله فعالیت این مجموعه در بازار تهران اظهار داشت: دفتر مرکزی و فروشگاه این برند در محدوده ظهیرالاسلام واقع شده است.

وی محور اصلی فعالیت این مجموعه را ارائه سررسیدهای وارداتی و ستهای مدیریتی لوکس با قابلیت شخصیسازی و چاپ اختصاصی برای برندهای مختلف در تیراژهای گوناگون برشمرد. رضایی که سابقه حضور در حدود ۱۵ دوره از این نمایشگاه را در کارنامه کاری خود دارد، ضمن ارزیابی وضعیت استقبال بازدیدکنندگان در سال جاری، خاطرنشان کرد: نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته کمتر دیده شد و میزان مراجعهکنندگان کاهش داشت؛ بهطوری که فضای کلی نمایشگاه آنطور که انتظار میرفت، پررونق نبود.
این فعال باسابقه حوزه تبلیغات در تشریح مشکلات بخش واردات، تنها دغدغه و مانع اصلی مجموعه خود را فرایند ترخیص کالا عنوان کرد و شرایط سایر بخشهای تجاری را مطلوب دانست.
بیشتر بخوانید: بیست و یکمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات افتتاح شد
وی در پایان با تأکید بر اهمیت حضور فیزیکی در نمایشگاههای تخصصی برای تثبیت اعتبار برند تصریح کرد: با وجود نوسانات بازار، شرکت شفق با تمام قدرت به حضور خود در این رویداد ادامه میدهد؛ چرا که غیبت در چنین عرصهای میتواند به اشتباه نشانهای از ضعف یا ورشکستگی تلقی شود، در حالی که حضور مستمر، پیامرسان قدرت و پایداری این برند به مشتریان است.





















