مدیرعامل هودیس پارس: نمایشگاهی پربازدید

    گزارشی از دهمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران‌فارما)

    0
    10
    هودیس پارس محمدی

    امیرهومن محمدی، مدیرعامل مجتمع چاپ و بسته‌بندی هودیس پارس با تأکید بر اینکه هدف این مجموعه از حضور در نمایشگاه‌ها برندسازی و معرفی توانمندی‌های جدید است، گفت: در نمایشگاه ایران فارما تمرکز ما بر معرفی محصولات تازه مانند بسته‌های امنیتی و جعبه‌های ضدجعل بود؛ حضور در چنین رویدادهایی را گامی مؤثر برای تداوم حرکت صنعت و مقابله با رکود می‌دانیم.

    امیرهومن محمدی مدیرعامل مجتمع چاپ و بسته‌بندی هودیس پارس اظهار داشت: رویکرد هودیس برای حضور در نمایشگاه‌ها فروش یا بازاریابی نیست؛ برخلاف تصور عموم ما هیچ‌وقت این دید را نداشته‌ایم که در آوردگاه‌ها باید جذب مشتری داشته باشیم. هدف ما برندسازی و این نکته است که بتوانیم با مشتریان قدیمی خود دیدوبازدید داشته باشیم. همچنین کارها، ظرفیت‌ها و توانایی‌های جدیدی را که توانسته‌ایم در آن سال به مجموعه اضافه کنیم را به معرفی آن‌ها برسانیم.

    مدیرعامل مجتمع چاپ و بسته‌بندی هودیس پارس: نباید فعالیت‌ها را متوقف کرد و کار را ادامه نداد؛ در هر حالتی باید چرخ تولید و اقتصاد را چرخاند

    وی ادامه داد: ما در ادامه نمایشگاه فارمکس در نمایشگاه ایران فارما شرکت کردیم و بیشترین تمرکزمان نیز روی معرفی محصول جدید مجموعه هودیس پارس یعنی بسته‌های امنیتی، جعبه‌های ضدجعل و همین‌طور جعبه‌های متالایز و هایبرید است. این محصولات به‌تازگی به فهرست تولیدات ما افزوده ‌شده‌اند؛ به همین دلیل فعالیت‌های تبلیغاتی روی این محصولات در برنامه‌های ما قرار دارد.

    محمدی در رابطه با کیفیت برگزاری نمایشگاه ایران فارما اذعان داشت: این آوردگاه از نظر برگزاری کیفیت بسیار خوبی داشت و از نظر بازدیدکنندگان هم با استقبال خوبی مواجه شد به‌طوری که ما در همان روز اول با نمایشگاهی پرجمعیت روبه‌رو شدیم که این استقبال ناشی از حضور شرکت‌های تولیدکننده دارو است. در نمایشگاه فارمکس بیشتر تولیدکنندگان و واردکنندگان مواد اولیه دارویی حضور دارند که هرکدام ازاین‌رویدادها در جایگاه خود بسیار خوب و تأثیرگذار هستند اما ایران فارما نمایشگاه پربازدیدتری است.

    بیشتر بخوانید: مدیر مارکتینگ شرکت زرنام: ابتدای زنجیره بسته‌بندی

    مدیرعامل مجتمع چاپ و بسته‌بندی هودیس پارس با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با وجود شرایطی که کشور در آن به سر می‌برد اقدامی بسیار مؤثر برای اقتصاد صنایع است، گفت: درست است که شرایط کشور ما از نظر سیاسی و اقتصادی خوب نیست و مردم هم از نظر روحیه در شرایط مناسبی به سر نمی‌برند؛ اما نباید فعالیت‌ها را متوقف کرد و کار را ادامه نداد؛ در هر حالتی باید چرخ تولید و اقتصاد را چرخاند.

    مدیرعامل هودیس پارس: نمایشگاهی پربازدید

    وی افزود: برگزاری نمایشگاه و شرکت در آن‌ کمکی برای حرکت روبه‌جلو است و من معتقدم ما باید در هر شرایطی در این نمایشگاه‌ها شرکت کنیم. مجتمع هودیس پارس نیز همانند خیلی از دوستان دیگر با بحران اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کند و با مشکلاتی نظیر کمتر شدن حجم کار، بلندمدت شدن پرداخت‌ها و کاهش تیراژ مواجه شده است اما با این وجود من معتقدم که باید ایستادگی کرد. حضور در نمایشگاه‌ها یکی از اقداماتی است که فکر می‌کنم می‌تواند به ادامه حرکت و جلوگیری از رکود کمک کند.

    مقاله قبلیصنعت چاپ نیازمند نوسازی برای ماشین‌آلات
    مقاله بعدیصنعت چاپ و چالش‌های صادراتی و راهکارهای توسعه بازارهای بین‌المللی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

    4 + 4 =