بنیان‌گذار شرکت میرتک: شورومی کوچک برای معرفی محصولات

    گزارشی از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی، فراوری و ماشین‌آلات صنایع غذایی

    0
    8
    شرکت میرتک

    بنیان‌گذار شرکت میرتک با اشاره به دو دهه فعالیت این مجموعه در چاپ دیجیتال گفت: هدف اصلی حضور در آیپاپ و پک پراسس، شناخت نیازهای بازار و ارائه تازه‌ترین تکنولوژی‌های چاپ از سابلیمیشن تا پیگمنت و یووی است.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، میرعماد سید اصفهانی بنیان‌گذار شرکت میرتک اظهار داشت: شرکت میرتک در زمینه کلیه محصولات چاپ دیجیتال از ۲۰ سال پیش شروع به کار کرد. با توجه به تخصص بنده در زمینه شیمی رنگ نساجی و با حضورم در نمایشگاه‌های مختلف دنیا به این نکته پی بردم که چاپ دیجیتال در صنعت نساجی و پوشاک فضای جدیدی را برای فعالیت ایجاد کرده است. از همین رو برای نخستین بار در ایران اقدام به وارد کردن جوهر چاپ حرارتی (سابلیمیشن) کردم.

    بنیان‌گذار شرکت میرتک: حضور شرکت‌ها در نمایشگاه نباید تنها به پرزنت آنچه دارند معطوف شود

    وی ادامه داد: کار ما از واردات دستگاه‌های پرس در سایزهای مختلف، دستگاه‌های کلاه زن، دستگاه‌های پرس چاپ روبان، دستگاه‌های پرس پنوماتیک و دستی شروع شد و به‌تدریج به این فکر افتادیم که دستگاه‌ها از حالت خانگی و کارگاهی به سمت واردات دستگاه‌های صنعتی حرکت کند به همین دلیل پرینتر‌های لارج فرمت از عرض ۱۲ تا عرض سه و ۲۰ و همچنین کلندرهای مخصوص چاپ انتقال رنگ چاپ شده دستگاه‌های پلاتر روی پارچه را وارد کردیم.

    بیشتر بخوانید: مدیرعامل شرکت استیل غرب آسیا: نمایشگاهی باکیفیت

    وی افزود: در سه سال اخیر هم روی چاپ پیگمنت‌ها وارد شدیم که در این زمینه اخیراً نخستین دستگاه ۱۶ هد اپسون را برای چاپ پیگمنت کلیه پارچه‌ها ازجمله پنبه، پنبه ویسکوز و حتی پشم و پلی‌استر ارائه کردیم. دستگاه‌های یووی دی‌تی‌اف و یووی فلت‌بد و دستگاه لیزر در بخش تولید محصولات پوشاکی نیز از دیگر محصولات شرکت میرتک هستند.

    شرکت میرتک

    اصفهانی در رابطه با حضور در نمایشگاه آیپاپ و پک پراسس گفت: من اعتقاد دارم حضور شرکت‌ها در نمایشگاه نباید تنها به پرزنت آنچه دارند معطوف شود؛ بلکه باید با حضور در نمایشگاه از نیازهای بازار مطلع شوند و در جهت رفع آن در آینده نزدیک اقدام کنند؛ بنابراین یکی از اهداف ما آگاهی از نیاز مشتریان به دستگاه‌های جدید و هدف دیگر ما نیز ارائه یک دید جامع و کامل نسبت به دستگاه‌های موجود برای مشتریان است. به این منظور یک شوروم کوچک ایجاد کرده و دستگاه‌ها را راه‌اندازی می‌کنیم تا مشتریان از نزدیک با روند و کیفیت کار دستگاه‌ها آشنا شوند.

    مقاله قبلینشست تخصصی زنان ناشر؛ تأکید بر بازسازی چرخه نشر و نقش کتاب
    مقاله بعدیشروع ضعیف صنعت خمیر و کاغذ سوئد کاهش تولید و تکیه بر صادرات

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

    16 + 18 =