مدیر فروش شرکت فراپوش رنگ پارسیان: نمایشگاه کاغذ و مقوا، نمایشگاهی کم‌فروغ

    گزارشی از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن و صنایع سلولزی

    0
    4
    شرکت فراپوش رنگ پارسیان

    محمدرضا مجیدیان، مدیر فروش مرکب پایه آب شرکت فراپوش رنگ پارسیان با تأکید بر بومی‌سازی و تولید انبوه بسیاری از محصولات وارداتی صنعت چاپ و بسته‌بندی در کشور، مرکب‌های پایه آب این مجموعه را نقطه عطفی در تأمین نیاز صنعت چاپ کارتن ایران و منطقه دانست و در عین انتقاد از کم‌فروغی هشتمین نمایشگاه کاغذ و مقوا، حضور در چنین رویدادهایی را ویترینی ضروری برای معرفی توانمندی‌های داخلی عنوان کرد.

    محمدرضا مجیدیان مدیر فروش مرکب پایه آب شرکت فراپوش رنگ پارسیان اظهار داشت: دو مجموعه بزرگ فراپوش رنگ پارسیان و فرابنفش، بیش از چهار دهه است که در زمینه تولید انواع ملزومات چاپ و بسته‌بندی فعالیت دارند. گروه‌های تولیدی و مهندسی این دو مجموعه موفق شده‌اند که در تولید محصولات در سه خانواده اصلی مرکب، پوشش‌های تخصصی و انواع چسب با کیفیت و قیمت مناسب عمل کنند.

    مدیر فروش شرکت فراپوش رنگ پارسیان: زیرساخت و ماشین‌آلات پیشرفته باعث شده است که ما به‌عنوان یکی از قطب‌های تولید محصولات چاپ و بسته‌بندی در کشور به فعالیت بپردازیم

    مدیر فروش شرکت فراپوش رنگ پارسیان ادامه داد: خیلی از محصولات در حوزه مرکب‌ها و ورنی‌ها در کشور ما وارداتی هستند اما خوشبختانه مجموعه فراپوش رنگ به مدیریت آقای دکتر مرادی که دانش‌آموخته رشته رنگ و پلیمر از دانشگاه پلی تکنیک هستند، توانسته‌ خیلی از این محصولات کلیدی را در کشور بومی‌سازی و تولید کرده و به‌صورت انبوه وارد بازار کشور کند. ازاین‌جهت ما توانسته‌ایم گام بسیار مهمی در کشور برداریم.

    مدیر فروش شرکت فراپوش رنگ پارسیان ادامه داد: شرکت فراپوش رنگ موفق شده است که در دهه هفتاد برای نخستین بار به تولید مرکب تابش‌پز دست بزند. این محصول در صنعت چاپ لیبل کاربرد دارد. هنوز هم ما جزو معدود تولیدکنندگانی هستیم که در کشور توان تولید این محصول هایتک را دارند؛ البته آن را با گرید کیفی بسیار بالا و با قیمت اقتصادی به بازار عرضه می‌کنیم.

    مدیر فروش مرکب پایه آب شرکت فراپوش رنگ پارسیان اذعان داشت: رویکرد دانش‌بنیان، بهره‌گیری از دانش و فناوری‌های روز جهان و استفاده از نیروهای کارآمد و متخصص و همچنین بهره‌گیری از تجهیزات، زیرساخت و ماشین‌آلات پیشرفته باعث شده است که ما به‌عنوان یکی از قطب‌های تولید محصولات چاپ و بسته‌بندی در کشور به فعالیت بپردازیم.

    بیشتر بخوانید: مدیرعامل شرکت بهبود صنعت: فرصتی برای تعامل

    وی مرکب پایه آب را یکی از محصولات مهم این شرکت برشمرد و گفت: صنعت چاپ کارتن در ایران بسیار قوی است و علاوه بر آن بخش زیادی از کارتن‌های کشورهای عراق و افغانستان نیز در ایران تولید و صادر می‌شوند، به همین دلیل از نظر آماری مجموعه‌های زیادی در زمینه چاپ کارتن در ایران فعال هستند و تناژ تولید بسیار بالایی هم دارند. ما توانسته‌ایم مرکب‌های پایه آب موردنیاز در صنعت چاپ کارتن که پیش‌ازاین بازار داخلی آن در اختیار یک یا دو برند خارجی بود را با مهندسی معکوس و با کیفیت بسیار بالا و قیمت پایین به تولید برسانیم.

     مجیدیان با بیان اینکه نمایشگاه‌ها ویترین صنایع به شمار می‌آیند، اذعان داشت: تمام شرکت‌ها هدفشان از فرآیندهایی که انجام می‌دهند، از تولید تا بازرگانی، این هست که محصول نهایی به بهترین شکل عرضه و معرفی شود و در نهایت به فروش برسد که ازاین‌رو نمایشگاه‌ها می‌توانند ویترین مناسبی برای این منظور باشند.

    شرکت فراپوش رنگ پارسیان

    مدیر فروش شرکت فراپوش رنگ پارسیان ادامه داد: ما علاوه بر نمایشگاه‌های داخلی در نمایشگاه‌های خارجی از جمله چین، دبی، تایوان و عراق شرکت می‌کنیم چراکه با توجه به موضوعیت محصول تولیدی، نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت بهترین عرصه برای عرضه محصولات به شمار می‌آیند. در چنین آوردگاهی رقبا گرد یکدیگر جمع می‌شوند، به همین منظور علاوه بر ایجاد حس رقابت، فضایی برای آگاهی از محصولات و فناوری‌های جدید و ارتقای کیفیت‌ها و به‌نوعی قدرت و توانایی تولید ایجاد می‌شود.

    مجیدیان در رابطه با کیفیت برگزاری نمایشگاه کاغذ و مقوا اذعان داشت: دوست ندارم ناامیدانه صحبت کنم اما متأسفانه ما هشتمین نمایشگاه کاغذ و مقوا را پشت سر گذاشتیم درحالی‌که این دوره از نمایشگاه برخلاف ادوار سوم تا هفتم خیلی قوی و پرقدرت نبود. متأسفانه حوادث منطقه‌ای و اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر پیش آمد موجب کم‌فروغ شدن شرکت‌های خارجی در این دوره شد، به‌خصوص شرکت‌های چینی که حضورشان در ادوار گذشته موجب رونق نمایشگاه شده بودند.

    مدیر فروش شرکت فراپوش رنگ پارسیان افزود: متأسفانه نمایشگاه هم در حوزه تولیدکنندگان خارجی کم‌فروغ بود و هم شرکت‌ها به دلیل عدم چشم‌انداز روشن اقتصادی در بخش داخلی حضور کم‌رنگی داشتند. به‌هرحال ایران به دلیل برخورداری از پشتوانه قوی فرهنگی، اقلیمی، تاریخی و تمدنی توانسته است در بحران‌ها یا دشمن را شکست بدهد یا آن‌ها را در فرهنگ و تمدن خود هضم کند؛ بنابراین ما امید خود را از دست نمی‌دهیم و در بخش تولید پای کار هستیم؛ ان‌شاءالله دوستان در بخش‌های مختلف اقتصادی و دولتی هم با قدرت به کارشان ادامه بدهند.

    مقاله قبلیبسته بندی پایدار خامه‌ترش با ۳۰٪ محتوای بازیافتی در فروشگاه‌های آلمان
    مقاله بعدیبازاریابی پلی استیشن سونی: ۶ کمپینی که باعث تعامل و وفاداری برند شدند

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

    هشت − 3 =