مدیرعامل شرکت لطیف: رونمایی از یک محصول جدید

    گزارشی از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن و صنایع سلولزی

    0
    5
    شرکت لطیف

    محمدهادی مشایخی، مدیرعامل شرکت لطیف از رونمایی محصولی جدید با قیمت اقتصادی و کیفیت استاندارد خبر داد و ضمن حضور در هشتمین نمایشگاه کاغذ و مقوا، این رویداد را با وجود چالش‌های جنگ و قطعی برق، فرصتی برای تعامل با مشتریان و تأمین‌کنندگان دانست.

    محمدهادی مشایخی مدیرعامل شرکت لطیف اظهار داشت: بنده در جایگاه مدیرعامل برای نخستین بار است که در نمایشگاه کاغذ، مقوا و صنایع سلولزی شرکت می‌کنم ولی ازآنجاکه پیش‌ازاین در هلدینگ سلولزی حضور داشتم، در آن جایگاه نیز در این نمایشگاه شرکت کرده بودم که امسال فکر می‌کنم که به‌صورت کلی پنجمین مرتبه است که در نمایشگاه مشارکت دارم.

    مدیرعامل شرکت لطیف:به‌طورکلی می‌توان گفت در نسبت با شرایطی که داشتیم استقبال خوب؛ اما در مقایسه با سال گذشته کمتر بود

    وی در رابطه با شرکت لطیف بیان داشت: شرکت محصولات کاغذی لطیف یک برند قدیمی و نام‌آشنا در کشور است منتها اکنون سال‌هاست که این برند به تولید دستمال اقتصادی شناخته می‌شود. دستمال اقتصادی مزیت شرکت لطیف محسوب می‌شود و مشتریان خود را هم دارد. ما برای گسترش بازار و همچنین تنوع در سبد محصولات به سراغ محصولات با کیفیت بیشتر رفتیم.

    مشایخی تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل محصولات اقتصادی لطیف کیفیت و بزرگ‌ترین مزیت آن قیمت بود. ما در جدیدترین اقدام خود محصولی را تولید کردیم که علاوه بر قیمت مناسب و اقتصادی، دارای کیفیت خوب و در حد بازار است. این مهم‌ترین خاصیت این محصول است و خیلی هم به آن امیدوار هستیم چراکه برای تولیدش در یک اقدام علمی هم از متخصصان این صنعت در خارج از مجموعه و هم از متخصصان داخل مجموعه کمک گرفته‌ایم.

    وی ادامه داد: مجموعه لطیف ازلحاظ دانش فنی بسیار غنی است؛ مدیران حوزه تولید و عملیات و همچنین مدیران فنی دانش بسیار خوبی دارند. ما از این دانش استفاده کردیم و از دانش دکتر شاخص که از چهره‌های شناخته شده در صنعت کاغذ هستند نیز بهره بردیم و موفق به ایجاد این تلفیق و نوآوری شدیم.

    بیشتر بخوانید: مدیرتولید مجموعه کاغذسنگی نوظهور شاهرود: فرهنگ‌سازی برای استفاده از کاغذ سنگی

    مدیرعامل شرکت لطیف ادامه داد: این محصول آخرین نوآوری ما نخواهد بود و یک شروع جدید برای تولیدات ما در آینده‌ای نزدیک خواهد بود. بخشی از این محصولات تقریباً به ثمر رسیده است و در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهند شد. برخی از محصولات هم در دست تولید هستند.

    وی در رابطه با نمایشگاه کاغذ و مقوا اذعان داشت: به‌طورکلی نمایشگاه خوبی بود اما به‌هرحال امسال با چالش‌هایی مواجه بود. نمایشگاه معمولاً خردادماه برگزار می‌شود اما به دلیل شرایط جنگی زمان آن تغییر کرد، از سوی دیگر قطعی‌های برق هم مزید بر علت شد تا نمایشگاه رنگ و بوی قدیم را نداشته باشد. خیلی از شرکت‌های فعال در ادوار گذشته امسال نتوانستند در این آوردگاه مشارکت داشته باشد.

    شرکت لطیف

    مشایخی تصریح کرد: البته باید در نظر داشته باشیم که نمایشگاه سلولزی مانند نمایشگاه مواد غذایی یا ساختمان نیست که مردم عادی در آن حضور داشته باشند بلکه افراد متخصص در این حوزه در اینجا حضور می‌یابند؛ بنابراین شاید برخی صنعتگران نتوانسته باشند به‌عنوان غرفه‌گذار مشارکت داشته باشند اما قطعاً به‌عنوان بازدیدکننده حضور دارند. ما تعاملات خوبی با تأمین‌کنندگان و مشتریان خودمان داشتیم. به‌طورکلی می‌توان گفت در نسبت با شرایطی که داشتیم استقبال خوب؛ اما در مقایسه با سال گذشته کمتر بود.

    مدیرعامل شرکت لطیف در رابطه با حضور هیئت‌های تجاری خارجی در این آوردگاه بیان داشت: ما هیئت‌های خارجی زیادی در نمایشگاه ندیدیم اما نمی‌توانید ما را مبنای این موضوع قرار بدهید چراکه ما دستمال اقتصادی تولید می‌کنیم و به همین دلیل معمولاً هیئت‌های خارجی به دلیل کیفیت محصولات رقبا تا قبل از این به سراغ ما نمی‌آمدند اما این قول را می‌دهم که در سال‌های آینده هیئت‌های تجاری بیشتری به غرفه لطیف خواهند آمد.

    وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: دوست دارم که مخاطبان شما بدانند که مشایخی تنها یک اسم است و این تلاش تمام مدیران و کارگران لطیف است که ما توانسته‌ایم به اینجا برسیم. آنچه می‌بینید نتیجه یک کار تیمی از حوزه‌های فنی، پشتیبانی، ستادی، مالی، اداری و خریدوفروش است که البته ناگفته نماند که این تازه شروع ماجرا است و لطیف هدف‌های بزرگ‌تری در سر دارد که به آن خواهد رسید.

    مقاله قبلیبازار بسته بندی محافظتی قابل بازیافت تا ۲۰۳۵ به ۱۰/۶ میلیارد دلار می‌رسد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

    دو × 2 =