حمید کابلی، مدیر تولید شرکت نوین تاک درباره حضور این مجموعه در نمایشگاه چاپ و بستهبندی مشهد گفت: ما هر ساله در این نمایشگاه شرکت میکنیم و بهطور کلی در اغلب نمایشگاههای تخصصی صنعت چوب، چاپ و بستهبندی حضور فعال داریم. این نمایشگاه بهصورت تخصصی در حوزه چاپ و بستهبندی برگزار میشود و امسال نیز مجموعه نوین تاک دستگاههای چاپ اکو، سالونت و چاپ بنر مدل 512i کونیکا را که از واردات ما هستند، به نمایش گذاشته است.
مدیر تولید شرکت نوین تاک: ضعف نمایشگاه بیش از آنکه به برگزارکنندگان مربوط باشد، ناشی از شرایط اقتصادی کشور است
وی افزود: در کنار دستگاهها، ملزومات چاپ که تولید خودمان است از جمله بنر NTC، مرکبهای وارداتی نورا و نوتا و مرکبهای اکو مخصوص دستگاههای چاپ اکو را در این نمایشگاه معرفی کردیم. سایر ملزومات مورد نیاز چاپخانهها مانند استند، دستمال هد، چسب بنر و … نیز در غرفه شرکت نوین تاک ارائه شده است. همچنین دستگاههای لیزر، CNC، برش برقی و دستی از دیگر محصولات ما هستند.
کابلی با اشاره به فعالیت جدید این شرکت در مشهد گفت: حدود دو ماه است که دفتر شرکت نوین تاک در مشهد را برای پخش ملزومات و ارائه دستگاهها راهاندازی کردهایم. شعار ما این است: بنر دو رو به قیمت تکرو؛ عرضه بنر و ملزومات به قیمت انبار تهران در مشهد. به همین مناسبت، در نمایشگاه امسال حضور پرقدرتتری داشتیم.
بیشتر بخوانید: مدیرعامل شرکت کارینا پارس: تقویت روابط با مشتریان
وی درباره سطح نمایشگاه توضیح داد: با وجود تلاشهای انجامشده، امسال نمایشگاه نسبت به سالهای قبل ضعیفتر برگزار شد. بازدیدکنندگان تخصصی نیز نسبتاً کم بودند. هرچند تبلیغات خوبی برای دفتر جدیدمان در مشهد انجام دادیم و بازدیدکنندگان جدیدی داشتیم، اما استقبال چشمگیر نبود. با این حال، وقتی متوجه میشوند تولیدات داخلی و متعلق به خودمان است، استقبال خوبی نشان میدهند و امیدواریم بتوانیم با آنها همکاری داشته باشیم.

مدیر تولید شرکت نوین تاک درباره وضعیت کلی نمایشگاهها و شرایط بازار گفت: بهنظر من، ضعف نمایشگاه بیش از آنکه به برگزارکنندگان مربوط باشد، ناشی از شرایط اقتصادی کشور است. نه ما و نه برگزارکنندگان، در این وضعیت دخل و تصرفی نداریم و باید این دوران را پشت سر بگذاریم. البته ساعت برگزاری نمایشگاهها در شهرستانها که از ساعت ۱۶ تا ۲۲ است، مناسب نیست و اگر از ساعت ۱۴ تا ۲۰ برگزار شود، بازدید بیشتری خواهیم داشت.
وی در پایان تأکید کرد: اگر مشتریان با خرید کالای ایرانی از ما حمایت کنند، ما نیز تمام تلاش خود را میکنیم تا تولیدات داخلی، مانند بنر ایرانی، با کیفیتی روزافزون عرضه شود. کیفیت محصولات ما نسبت به سالهای قبل بهمراتب بالاتر رفته و امیدواریم با حمایت مصرفکنندگان، بتوانیم این مسیر را با قدرت ادامه دهیم.




















