نمایشگاه چاپ و بسته بندی عرصه ای برای داد و ستد
رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران معتقد است؛ برگزاری رویدادهایی مانند نمایشگاه چاپ و بسته بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، نباید به راحتی از حذف آن ها صحبت کرد.
ماشین آلات چاپ باید هر ۱۰ سال یکبار به روز شوند
مدیرعامل شرکت بازرگانی مجلسی، تاکید کرد: اگر بخواهیم صنعت چاپ به روزی داشته باشیم، باید هر ۱۰سال یکبار، ماشین آلات چاپ را تغییر داده و مدرن کنیم.
حضور در نمایشگاه چاپ و بسته بندی کمترین خدمت به صنعت است
مدیرعامل مجتمع چاپ پویا هنر نوین معتقد است؛ فعالان صنعت چاپ هویت خود را از این صنعت گرفته و مدیون آن هستیم؛ به همین دلیل کمترین خدمتی که می توان انجام داد حضور در نمایشگاه چاپ و بسته بندی است.
استقبال دور از انتظار از نمایشگاه چاپ
نمایشگاه دور از انتظار بود، انتظار می رفت نمایشگاه از استقبال زیادی برخوردار نباشد. اما خوشبختانه با وجود شرایط خاص کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا استقبال خوبی صورت گرفت.
همراهی و همدلی چاشنی برگزاری نمایشگاه چاپ
مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه داران تهران معتقد است؛ برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی کار بسیار درستی بود؛ که البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی همراه است.
همسویی کامل اتحادیه و نمایشگاه چاپ
نایبرئیس اول اتحادیه چاپخانه داران تهران درباره نمایشگاه چاپ معتقد است؛ نمایشگاه مرکز اقتصادی هر صنعتی محسوب می شود؛ از همین رو این پایگاه در هر شرایطی باید برپا شود.
حل مشکلات صنعت چاپ با بها دادن به تولید
مدیرعامل شرکت تولیدی آلتین نام آور معتقد است؛ مادامی که اقتصاد کشور واردات محور باشد و به تولید باور عمیق وجود نداشته باشد، راه حلی برای برطرف شدن معضلات رایج در صنایع مختلف از جمله صنعت چاپ وجود نخواهد داشت.
جشنواره چاپ و نشر نیازمند حمایت های جدی مالی
رئیس اتحادیه چاپخانه داران خراسان رضوی گفت: بودجه دفتر چاپ باید افزایش پیدا کند و جشنواره چاپ و نشر نیازمند حمایت های جدی مالی برای بهتر برگزار شدن است.
بیست و هفتمین نمایشگاه چاپ تخصصی تر برگزار شد
در برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه چاپ پروتکل های بهداشتی مرتبط با غرفه سازی، برگزارکننده و سایت داران نیز مورد توجه قرار گرفته است.
بیستمین جشنواره ملی چاپ با تغییرات ویژه برگزار می شود
مدیر اجرایی جشنواره چاپ، با اشاره به تغییرات این جشنواره برنامه های بیستمین جشنوراه ملی چاپ را تشریح کرد.
پیشرفت و خودکفایی در صنعت چاپ
برگزاری نمایشگاه صنعت چاپ در دوران کرونا شجاعت میخواهد که آقای ابوالحسنی آن را دارد. رئیس فعلی اتحادیه از مدیریت ستایش برانگیزی برخوردار است.
حضور بازدیدکنندگان واقعی در نمایشگاه صنعت چاپ
برپایی نمایشگاه مجازی چاپ و بسته بندی حرکتی ارزنده برای تحت پوشش قرار دادن بازدید کنندگانی بود که به دلیل محدودیت های ناشی ازکرونا نتوانستند حضوری از نمایشگاه بیست و هفتم دیدن کنند.
بیان مشکلات صنعت چاپ و ارائه راهکارها
برگزاری این دوره از نمایشگاه صنعت چاپ و بستهبندی در شرایط کنونی جای تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان و شرکتکنندگان آن دارد.
رسالت نمایشگاه چاپ حمایت از تولید داخل است
عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی چاپخانه داران تهران گفت: رسالت نمایشگاه چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته در وهله نخست حمایت از تولید کننده داخلی است و مسئولان نمایشگاه نیز موظف هستند تا حمایت های لازم را از تولید کننده داخلی به عمل آورند.
فضای مجازی جایگزین نمایشگاه ها در شرایط بحران
مدیر فروش شرکت همتا گفت: شرایط کرونا به ما یاد داد تا از قابلیت های فضای مجازی برای معرفی کالا و خدمات استفاده کنیم. با استفاده از این فضای حتی می توان هزینه های مربوط به حضور در نمایشگاه ها را نیز حذف کرد.
نمایشگاه چاپ و بسته بندی؛ ویترین صنعت
مدیرعامل شرکت اهورا برتر شگفت معتقد است؛ کسانی که امسال با وجود شرایط سخت کرونایی در نمایشگاه چاپ و بسته بندی شرکت کرده اند نتیجه بهتری از حضور خود خواهند گرفت.
استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در صنعت چاپ
جهانبانی گفت: کرونا به نوعی ما را مجبور کرد تا از ظرفیت های فضای مجازی در صنعت چاپ استفاده کنیم
افراد متخصص بازدید کنندگان نمایشگاه چاپ امسال
رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا معتقد است؛ این دوره از نمایشگاه به علت رعایت پروتکل های بهداشتی همانند سال های گذشته پرتعداد نیستند ولی شاهدیم بیشتر بازدیدکنندگان نمایشگاه چاپ امسال را افراد متخصص و فعال صنفی تشکیل می دهند که این مهم، دستاورد بسیار ارزنده ای است.
اعضای هیئت امنای تشکل های چاپ سراسر کشور انتخاب شدند
اعضای هیئت امنای تشکل های چاپ سراسر کشور عصر روز گذشته در بیست و هفتمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران انتخاب شدند.
رئیس کمیسیون صنایع مجلس: بسته بندی اساس صادرات است
رئیس کمیسیون صنایع مجلس معتقد است؛ بسته بندی در صنایع اساس صادرات کالا است و با پیشرفت در صنعت بسته بندی و ارائه نوآوری ها امید است در آینده نزدیک معرف ایران در همه عرصه های بین المللی باشیم.