مدیرعامل دفاتر آفاق: برندسازی؛ یکی از کارکردهای نمایشگاه

    گزارشی از دهمین نمایشگاه ایرانپنکس و چهارمین نمایشگاه ایرانتویکس

    0
    29
    دفاتر آفاق

    مدیرعامل دفاتر آفاق فرایند برندسازی در نمایشگاه ایرانتویکس یکی از کارکردهای نمایشگاه خواند.

    مهدی هرمزی تولیدکننده و مدیرعامل دفاتر آفاق اظهار داشت: مجموعه ما بالغ بر سه هزار متر وسعت و ۱۵۰ نفر همکار دارد. میزان تولیدات روزانه ما ۵۰ هزار دفتر است. نمایندگی‌های ما در تهران و سراسر کشور فعال هستند و به خدمت‌رسانی می‌پردازند. امسال هزار و ۵۰۰ مدل از دفاتر تحصیلی با تنوع بالا و به‌روز از سوی مجموعه ما تولید شده است.

    مدیرعامل دفاتر آفاق: حضور در این نمایشگاه فرصتی است تا این بخش از مشتریانمان را به‌صورت رودررو ملاقات کرده و محصولات را به آن‌ها معرفی کنیم و به فروش برسانیم

    وی با بیان اینکه در تمام ادوار نمایشگاه ایرانپنکس حضور داشته است، گفت: ما در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی به‌صورت مستمر حضور نداریم اما در نمایشگاه ایرانپنکس و ایرانتویکس به دلیل مرتبط بودن با کارمان به‌صورت هرساله حضور داریم.

    مدیرعامل دفاتر آفاق اذعان داشت: این رویداد جایی برای خرید محصولات از سوی مشتریان است. پیش‌ازاین پخش‌کنندگان خرید خود را از بازار تهران انجام می‌دادند اما اکنون با مراجعه به نمایشگاه ایرانپنکس می‌توانند به شکل سهل‌الوصول‌تری با تولیدکنندگان و واردکنندگان برای یافتن محصولات موردنظرشان ارتباط برقرار کنند.

    امیدی با اشاره به اینکه هدف مجموعه آفاق برای حضور در این آوردگاه برندسازی است، ادامه داد: ما به این منظور کاتالوگ‌هایی را آماده کرده و در اختیار مشتریانمان که بخش اعظم آن‌ها از شهرستان‌ها تشریف می‌آورند، قرار می‌دهیم. حضور در این نمایشگاه فرصتی است تا این بخش از مشتریانمان را به‌صورت رودررو ملاقات کرده و محصولات را به آن‌ها معرفی کنیم و به فروش برسانیم.

    بیشتر بخوانید: از مدیران شرکت ایرانیان خوشنام: فرصتی برای نمایش تلاش‌های اهالی صنف

    مدیرعامل دفاتر آفاق خاطرنشان کرد: نمایشگاه هرساله با رشد چشمگیری برگزار شده است و ما شاهد هستیم که بر تعداد غرفه‌ها و مشارکت همکاران افزوده شده است. این آوردگاه جایی برای عرضه محصولات ایرانی است. البته نمایشگاه برای ما صرفاً محلی برای معرفی است و فروش محصولات پس از نمایشگاه اتفاق می‌افتد.

    مقاله قبلیچاپ استنسیل یا چاپ ترافارد چیست و چه کاربرد هایی دارد؟
    مقاله بعدیتبلیغات پولی و ارزیابی بازگشت سرمایه

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

    دو + چهارده =