مدیرعامل شرکت آسان تجارت: نمایشگاهی رو به رشد

    گزارشی از دهمین نمایشگاه ایرانپنکس و چهارمین نمایشگاه ایرانتویکس

    0
    12
    شرکت آسان تجارت

    مدیرعامل شرکت آسان تجارت نمایشگاه ایرانتویکس را نمایشگاهی رو به رشد دانست و گفت: اینکه شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان این رویداد افزایش‌یافته و هرسال بهتر از سال قبل برگزار می‌شود، نشانگر استقبال از این آوردگاه است که بسیار راضی‌کننده است.

    مرتضی عبدی مدیرعامل شرکت آسان تجارت، تولیدکننده محصولات لاکسر اظهار داشت: مجموعه ما در زمینه تولید و واردات فعالیت دارد و تخصصمان‌ هم ماژیک‌های اداری، صنعتی و گروه سنی کودک است. ما در همه ادوار نمایشگاه ایرانپنکس و ایرانتویکس حضور یافته‌ایم.

    مدیرعامل شرکت آسان تجارت: بسیاری از مصرف‌کنندگان لوازم‌تحریر، مصرف‌کنندگان اسباب‌بازی هم هستند

    مدیرعامل شرکت آسان تجارت درباره کیفیت برگزاری این نمایشگاه اذعان داشت: نمایشگاه ایرانپنکس نمایشگاه تخصصی صنعت ما است که هرساله از آن استقبال بیشتری می‌شود و ما شاهد رشد آن هستیم. اینکه شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان این رویداد افزایش‌یافته و هرسال بهتر از سال قبل برگزار می‌شود، نشانگر استقبال از این آوردگاه است که بسیار راضی‌کننده است.

    عبدی بیان داشت: نمایشگاه ایرانپنکس و ایرانتویکس یک گردهمایی و یک هم‌افزایی میان تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع‌کنندگان است که به رشد صنعت ما کمک زیادی می‌کند. مهم‌ترین نقطه‌قوت آن نیز همین است که می‌توانیم به‌صورت رودررو با همکاران و مشتریانمان دیدار و گفت‌وگو داشته باشیم.

    مدیرعامل شرکت آسان تجارت با اشاره به اینکه برگزاری کیفی نمایشگاه نقش تعیین‌کننده‌ای در توسعه آن دارد، گفت: متأسفانه این مهم‌ترین نمایشگاه صنف ما در شهر آفتاب برگزار می‌شود؛ جایی که از ضعف مدیریت رنج می‌برد. بسیاری از بازدیدکنندگان و غرفه‌داران از حضور در نمایشگاه اذیت می‌شوند. این موضوع سد و مانعی برای توسعه نمایشگاه ایرانپنکس و ایرانتویکس است. این اتفاق به برگزارکننده نمایشگاه برنمی‌گردد بلکه اشکالاتی هستند که مسئولان نمایشگاه شهر آفتاب باید در جهت رفع آن‌ها تلاش کنند. ما انتظار داریم که نمایشگاه مربوط به صنفمان واقعاً در شأن کشورمان برگزار شود.

    مدیرعامل شرکت آسان تجارت اذعان داشت: اسباب‌بازی و نوشت‌افزار اساساً با یکدیگر اشتراکاتی دارند که تلفیق آن‌ها می‌تواند برای رشد و مهارت‌آموزی کودکان و نوجوانان مثمر باشد. به‌هرحال هر تلفیقی یک سری نقاط قوت و ضعف دارد اما به‌طورکلی نقاط قوتش بر نقاط ضعفش پیشی دارد. بسیاری از مخاطبان ما کودک و دست‌اندرکاران صنعت کودک و نوجوان هستند. جامعه هدف اسباب‌بازی هم اصولاً کودکان است. از این منظر حضور این دو صنعت در کنار هم می‌تواند بسیار جذاب باشد. این‌طور نیست که مخاطبان ما به‌طورقطع مجزا باشند. بسیاری از مصرف‌کنندگان لوازم‌تحریر، مصرف‌کنندگان اسباب‌بازی هم هستند. این تلفیق از یک‌سو موجب رونق بیشتر نمایشگاه هم شده است.

    بیشتر بخوانید: رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت‌افزار: همبستگی؛ مهم‌ترین کارکرد

    وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه کار سختی است؛ آن‌هم یک نمایشگاه شلوغ، در یک مکان دور و گرم مانند شهر آفتاب؛ بنابراین ما از برگزارکنندگان بسیار ممنون هستیم. از هم‌صنفی‌هایم نیز خواهشمند هستم که هرچه بیشتر در این رویداد حضور یابند چراکه این حضور موجب توسعه و رشد صنعت خودمان خواهد شد.

    مقاله قبلیفعالان صنعت چاپ با قطعی برق و کاهش ۴۰ درصدی تولید مواجه‌اند
    مقاله بعدیسند تسهیم درآمد محتوا و حمایت انجمن‌های نشر دیجیتال

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

    چهار × چهار =