لاجوردی رئیس اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی شد

    0
    3
    اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی

    امیر محمدزاده لاجوردی، به‌عنوان رئیس اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی انتخاب شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا، هیئت‌مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی با اکثریت آرا، امیر محمدزاده لاجوردی را به عنوان رئیس جدید این اتحادیه انتخاب کرد.

    اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی، به عنوان نهاد صنفی کلیدی در حوزه زیست بوم محتوای دیجیتال ایران، براساس مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند و تمرکز آن بر ساماندهی بازار محتوا در زمینه‌های مختلف چون کتاب دیجیتال، فیلم و سریال، رسانه و بازی‌های دیجیتال و … است.

    اهداف اصلی این اتحادیه شامل تسهیل فعالیت‌ها در حوزه تولید و نشر محتوا، ارزیابی فرصت‌های کسب‌وکاری و تعامل بین حاکمیت و بخش خصوصی است.

    امیر محمدزاده لاجوردی، متخصص مهندسی کامپیوتر با دکترای امنیت شبکه از دانشگاه صنعتی شریف، سابقه‌ای طولانی در حوزه فناوری اطلاعات دارد. وی پیش‌تر سمت‌هایی همچون قائم‌مقام وزیر ارتباطات، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت را بر عهده داشته است.

    بیشتر بخوانید: اقتصاد را به بخش خصوصی بسپاریم

    وی معاون بنیاد ایران پیشرفته و عضو هیئت‌مدیره پلتفرم ایتا و ویراستی است.

    لاجوردی از خرداد ۱۴۰۴ به عنوان عضو هیئت مدیره اتحادیه فعالیت دارد و اکنون با این انتصاب، مسئولیت رهبری این نهاد را بر عهده می‌گیرد.

    اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی

    مقاله قبلیافزایش در بسته بندی قابل بازیافت کوکاکولا
    مقاله بعدینمایشگاه تخصصی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری در شهر آفتاب

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

    10 − هفت =