32.6 C
Tehran
سه شنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
تبلیغات

تبلیغات پولی و بهترین روش ها برای موفقیت

دنیای تبلیغات نه تنها رقابت بی نهایت زیادی را میزبانی می کند، بلکه بازنده ها و برنده های پرشماری هم دارد.
شبکه‌های ‌اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای نوین کسب‌وکار

شبکه‌های اجتماعی امروز اشکال متفاوتی به خود گرفته‌اند و جزو ابزارهای تبلیغات و آگاهی‌رسانی مجموعه‌ها و کسب‌وکارها به‌حساب می‌آیند که گاه با هزینه‌های گزافی برای برپایی و توسعه همراه هستند و ازاین‌رو نیاز به کنترل کیفی و بررسی دارند. در این مقاله شما را با انواع روش‌های تحلیل شبکه‌های ‌اجتماعی و ابزارهایی که می‌توانند در انجام این کار به شما کمک کنند، آشنا خواهیم کرد.
تبلیغات

اشتباهات تبلیغات محیطی و چگونگی از دست ندادن فرصت ها

 بیلبوردها، پوسترها و تابلوهای خیابانی که زمانی پادشاهان صنعت تبلیغات بودند، حالا در رقابت با صفحه های گوشی ها کمرنگ تر به نظر می رسند. این تغییر مانند جزر و مدی است که روش های قدیمی را عقب کشیده و فضا را برای نوآوری باز کرده است.
بازاریابی

بازاریابی برای جوانان: نسلی متفاوت با سلایقی متفاوت

 نسل جوان به سادگی قانع نمی شود. آنها تبلیغات و بازاریابی پرزرق و برق و شعارهای توخالی را باور نمی کنند. آنها به دنبال تجربه های واقعی هستند، به دنبال ارتباطی صمیمی و صادقانه با برندها. آنها می خواهند برندها را بشناسند، به آنها اعتماد کنند و با آنها همراه شوند.
بازاریابی

بازاریابی؛ مفاهیم و تعاریف

می‌توان به شکلی ساده گفت بازاریابی ‌یعنی ‌همگراسازی ‌همه ‌فعالیت‌های ‌شرکت ‌در ‌مسیر ‌فروش ‌بیشتر اما در ‌واقع ‌مهم ‌نیست ‌که ‌بازاریابی ‌را ‌چه ‌تعریف ‌کنیم! ‌
همکاری با سلبریتی

تبلیغات و همکاری با سلبریتی ها؛ سودمند و زیانبار

زمانی نه چندان دور همکاری با سلبریتی ها حکم طلا را داشت. برندها با افتخار افراد مشهور را در کنار محصولات شان می نشاندند و گمان می کردند این افراد حکم طلسم جادویی فروش را دارند.
محتوای کوتاه

محبوبیت محتوای کوتاه و تاثیرات روان شناسی

معمولا در چنین شرایطی آدم قول و قرارهای مفصلی با خودش می گذارد و دست آخر هم اپ این پلتفرم ها را پاک می کند. اینطوری به خیال خودمان دیگر جایی برای اتلاف وقت روزمره پای ویدئوهای به درد نخور و محتوای کوتاه باقی نمی ماند!
بازاریابی آموزش

بازاریابی آموزش؛ تعامل با مخاطب همراه با آموزش

تا چند سال پیش موسسات آموزشی و دانشگاه ها کمتر جایی در بحث های بازاریابی و تبلیغات داشتند. آنها بیشتر به کیفیت آموزشی و پژوهشی خود تکیه می کردند و گمان می بردند که همین کافی است تا دانشجویان و دانش آموزان در صف های طولانی برای ثبت نام بایستند، اما واقعیت این است که حتی بهترین موسسات آموزشی هم نمی توانند بدون معرفی مناسب، برتری خود را به جامعه نشان دهند.
تبلیغات

الگوهای تبلیغات و انتخاب درست برای توسعه برند

در دنیای پررقابت کنونی که هر روز برندهای جدیدی به بازار وارد می شوند، تبلیغات دیگر یک گزینه انتخابی برای کسب و کارها نیست، بلکه یک ضرورت برای بقا و پیشرفت محسوب می شود.
بازاریابی

بازاریابی موفق با تولید محتوای به روز

دنیای بازاریابی صحنه نبردی بی پایان است؛ نبردی که در آن هر لحظه یک ایده جدید متولد می شود و یک ترند تازه پا به عرصه می گذارد.
شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی و بازاریابی ارزان

شبکه های اجتماعی این روزها دیگر صرفا محلی برای گفت وگو و سرگرمی نیستند. آنها به قلب تپنده ارتباطات نوین بدل شده اند؛ جایی که ایده ها و دوستی ها شکل می گیرند و کسب وکارها رشد و شکوفایی را تجربه می کنند.
بازاریابی

بازاریابی و سرمایه گذاری در این صنعت

تمام مفاهیم بازاریابی کلاسیک برای او دیگر کاربردی ندارند و به ناچار باید در اسرع وقت روش ها و ابزار جدید را یاد بگیرد.
بازاریابی

ارزیابی کمپین بازاریابی و موفقیت در دنیای دیجیتال

شما ممکن است یک کمپین بسیار جذاب و پرهزینه راه اندازی کنید، اما بدون ارزیابی دقیق نتایج آن گویی هیچ کاری انجام نداده اید. کمپین بازاریابی دیجیتال نیز دقیقا چنین روندی دارد. به عبارت دیگر بدون تحلیل عملکرد چشم بسته به بیراهه خواهید رفت.
فوتبال

دنیای فوتبال و تبلیغات اصولی

بیایید چند دهه به عقب برگردیم؛ زمانی که فوتبال فقط یک بازی ساده بود، توپ ها حسابی سنگین و استادیوم ها چیزی جز سکوهای...
بازاریابی هوشمند

اصول بازاریابی هوشمند همراه سعودی با شیب زیاد

جایی که موفقیت به همان اندازه به برنامه ریزی، هدف گذاری و هماهنگی نیاز دارد. بازاریابی هوشمند دقیقا همین مفهوم را به تصویر می کشد.
مدیریت تبلیغات درفرآیند بازاریابی و فروش

چاپ سوم «مدیریت تبلیغات درفرآیند بازاریابی و فروش» روانه بازار شد

کتاب «مدیریت تبلیغات درفرآیند بازاریابی و فروش» از سوی انتشارات ادیبان روز به چاپ سوم رسید.
برندهای شخصی

برندهای شخصی؛ ایده هایی برای مارکتینگ

در دنیای امروز، ساختن یک برند شخصی به مراتب سخت تر از مدیریت برندهای عادی است. برندهای شخصی نه تنها باید تصویری از تخصص و مهارت های...
بازاریابی پایدار

بازاریابی پایدار چیست

بازاریابی پایدار (Sustainable Marketing) به یکی از روندهای برجسته و پررنگ دنیای کسب و کار کمتر مورد توجه عمومی قرار گرفته است.در این مقاله بیشتر با بازاریابی پایدار آشنا میشویم.

سومین همایش بزرگ تابلوسازان تبلیغات محیطی ایران برگزار شد

سومین همایش بزرگ تابلوسازان تبلیغات محیطی ایران بعد از ظهر جمعه 9 آذرماه با حضور بزرگان و پیشکسوتان صنف سازندگان تابلوهای تبلیغاتی و به همت اتحادیه چاپخانه داران تهران و صنف سازندگان تابلوهای تبلیغاتی تهران در مرکز همایش های بین المللی ایران برگزار شد.
خستگی از تبلیغات

خستگی از تبلیغات و روش های جلوگیری از آن

تبلیغاتی که هر کدام به نوبه خود زیبا و جذابند اما انباشت مداوم آنها حس خوبی به همراه ندارد. این موضوع همان پدیده ای است که در دنیای بازاریابی به خستگی از تبلیغات مشهور است.