نمایشگاه هدایای نوروزی «بوی سبزه، بوی عید» برگزار می شود
نمایشگاه هدایای نوروزی «بوی سبزه، بوی عید» با فروش کتاب، سررسید، کارت پستال، صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی برگزار میشود.
مدیر فروش مارال چرم؛ ارتباط چهره به چهره مشتریان و تولیدکنندگان
مدیر فروش و بازاریابی مارال چرم در رابطه با هفدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی اظهار داشت:یکی از نقاط ضعف نمایشگاه زمان برگزاری آن بود.
محتوای تبلیغاتی تاثیرگذار بر آگهی جذاب
بازاریابی و تبلیغات در دنیای کنونی کار دشواری محسوب می شود. تغییر مداوم و سریع سلیقه مخاطب هدف مشکلات بسیار زیادی پیش روی برندها و طراح های تبلیغات قرار داده است. بدون تردید هر بازاریاب و طراح تبلیغاتی از برخی اصول اولیه مانند ضرورت وضوح پیام تبلیغاتی، سادگی و تاثیرگذاری محتوای تبلیغاتی دارد.
مزیت برندهای قدیمی در مقایسه با برندهای جدید
بازار کسب و کار همیشه شاهد ورود محصولات تازه است. شاید در نگاه نخست محصولات تازه باید به سرعت جای برندهای قدیمی را پر کنند، اما در عرصه عمل چنین امری کمتر اتفاق می افتد.
تفاوت رهبری تجاری و مدیریت کسب و کار
هدف اصلی در این مقاله بررسی دقیق تفاوت های میان رهبری تجاری و مدیریت کسب و کار است.
سالنامه شفق؛ نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی پر بارتر از گذشته
سالنامه شفق: یکی از مهمترین اهداف ما عرضه کارهای جدیدمان بود و درصدد بودیم تا کیفیت کاریمان را به رقبا و مشتریان نشان دهیم. در چنین رویدادهایی دیدارهای حضوری داریم و این تعامل برای صنایع ضروری است.
استفاده تجاری از شبکه های اجتماعی و اشتباهات رایج
به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ در جهان امروز حضور در شبکه های اجتماعی دیگر یک انتخاب نبوده و ضروری ترین اقدام در زمینه...
مدیر بازرگانی شرکت خودکار سلنا: فرصتی برای ارتقای تولید و فروش محصولات ایرانی
شرکت خودکار سلنا از خرداد ماه 1400 شروع به کار کرد. کارخانه این مجموعه در زمینی با مساحت 6 هزار متر مربع در حال حاضر توان تولید 4 میلیون عدد خودکار را دارد.
برندینگ در ایکس؛ از تبلیغات یکطرفه تا گفتوگوی دوطرفه با مخاطب
در میان تمام بزرگراه های شلوغ و پرسر و صدای اینترنت یک پلتفرم وجود دارد که بیش از بقیه شبیه به یک میدان شهر وسیع، پرهیاهو و غیرقابل پیش بینی است: شبکه اجتماعی ایکس یا همان توئیتر سابق. این فضا جایی است که اخبار در چند ثانیه متولد و کهنه می شوند، نظرات بی پرده رد و بدل می گردند و هر کلمه می تواند موجی از واکنش های مثبت یا منفی را به راه بیندازد.
آشنایی با دقیق ترین استراتژی فروش دنیا
فردی را در نظر بگیرید که برای خرید بخاری وارد فروشگاهی می شود و انتظاراتش از یک محصول ایده آل را با فروشنده در میان می گذارد. بعد هم فروشنده با توجه به توضیحات مشتری بهترین محصول ممکن را به او پیشنهاد می دهد. اگر این سناریو برای تان عجیب یا غیرمنتظره نیست، شما آشنایی مقدماتی با استراتژی فروش راه حل محور (Solution Selling) را دارید.
مدیرعامل سالنامه پرتو: لزوم حمایت بخش دولتی برای بقای بازار سررسید
مدیرعامل سالنامه پرتو معتقد است که بازار سررسید با موانع زیادی مواجه است اما یکی از مهمترین چالشهای این بازار هماکنون مسئله نوسانات قیمت کاغذ است.
قیمت گذاری روانشناختی و تاکتیک های آن
در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که قیمت گذاری روانشناختی چیست و چه جوانب مثبت و منفی دارد. همچنین به ۵ مورد از برترین تاکتیک های قیمت گذاری روانشناختی خواهیم پرداخت.
توسعه کسب و کار و غلبه بر مشکلات و ترس ها
در دنیای کنونی تمام کسانی که در حوزه های مختلف مشغول به کار هستند درصددند تا کار خود را گسترش دهند.
۵ توصیه برای افراد پر کار
یکی از بدترین ویژگی های افراد پر کار و فعال در حوزه های مختلف کسب و کار این است که به حدی درگیر کار خود می شوند که در اصطلاح به آن اعتیاد پیدا می کنند.
معرفی مجموعه کتاب های برایان تریسی درباره بازاریابی و فروش
«بازاریابی»، «فروش موفق» و «استراتژی های کسب و کار»، از جدیدترین کتاب های برایان تریسی برای مدیران، کارآفرینان و بازاریابان است.
تکنیک های ایجاد کسب و کار سازگار با محیط زیست
چگونه کسب و کار سازگار با محیط زیست داشته باشیم
حفاظت از محیط زیست شعاری است که خیلی از برندها سر می دهند، اما وقتی...
کتاب «۵ دشمن کار تیمی» برای کمک به مشاغل گروهی
کتاب «5 دشمن کار تیمی» مدل جدیدی را برای کار تیمی معرفی میکند.
بهره مندی از قطب نمای مدیران فروش در بازار ایران
به گزارش چاپ و نشر آنلاین، برای ایفای هدف معرفی کتاب های کاربردی در مدیریت بنگاه های اقتصادی، جهت استفاده مدیران کشور، این بار کتاب «قطب نمای مدیران فروش» را معرفی می کنیم.
۱۲ اتفاق مثبتی در دوران پساکرونا
در روزگار فعلی تمامی افراد در حال صحبت از ضررهای اقتصادی ویروس کرونا هستند. اگرچه نمی توان آنها را کتمان کرد، با این حال فراموش نکنید که با ماندن در مشکلات، هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد. اگر از ادامه فعالیت خود ناامید هستید، قصد داریم تا نگاهی به فضای کاری در دوران پس از ویروس کرونا داشته باشیم. درواقع ایجاد انگیزه در شرایط سخت حال حاضر، می-تواند یکی از بهترین اقدامات باشد. در این راستا به بررسی 12 اتفاق مثبت پس از طی شدن ویروس کرونا خواهیم پرداخت.
نگاهی به صلاحیت های یک کوچ
در مقالات گذشته با تاریخچه ی کوچینگ و اینکه کوچینگ چه هست و چه نیست و چه تفاوتهایی با مشاغل مشابه دارد، آشنا شدید. در ادامه قصد داریم به تعریفی دیگر از کوچینگ و صلاحیت های یک کوچ که از اهمیت خاصی برخوردار است بپردازیم.