14.8 C
Tehran
شنبه، ۱۷ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
بازاریابی دیجیتال

بررسی ۵ ترند بازاریابی دیجیتال امسال

اگرچه سال 2020 با شیوع ویروس کرونا به بدترین شکل برای زمینه های مختلف تجارت در حال پیگیری است، با این حال این امر باعث نخواهد شد تا از بررسی ترندهای مهم سال غافل شویم. درواقع این شرایط سخت نیز زمانی به صورت کامل از بین خواهد رفت و اکنون نشانه های کمرنگ شدن آن در بسیاری از کشورها به چشم می خورد. توجه به این نکته ضروری است که در حال حاضر، وارد یک دهه جدید شده ایم که براساس آن نیاز است تا تغییراتی در تمامی حوزه ها شکل گیرد. در این رابطه بازاریابی دیجیتال را می توان یکی از حیاتی‎ترین بخش ها برای هر برندی دانست. در ادامه به بررسی 5 ترند مهم سال، خواهیم پرداخت.
دیزنی

راز ماندگاری دیزنی؛ فروش شادی به جای محصول

برای لحظه ای چشمان خود را ببندید و به برند دیزنی فکر کنید. چه تصویری در ذهن شما شکل می گیرد؟ شاید قلعه ای جادویی و رویایی، شاید چهره خندان میکی ماوس، شاید هم ملودی یکی از انیمیشن های کلاسیک که بخشی از خاطرات کودکی شما را ساخته است.
پادکست

چگونه یک پادکست موفق تهیه کنیم

دنیای تبلیغات هر روز تغییر می کند. هر روز آیتم های جدیدی به وجود می آید تا مخاطب را هرچه بیشتر جلب کنند
توئیتر

توئیتر و تولید محتوای بازاریابی

از زمانی که توئیتر دست ایلان ماسک افتاده، خیلی از چهره های سرشناس از ترک این پلتفرم دم می زنند. این وسط بعضی ها پیش دستی کرده و خیلی زود با پرنده آبی دنیای دیجیتال خداحافظی کرده اند. از طرف دیگر ظهور ماستودون (Mastodon) به عنوان جایگزین توئیتر زنگ خطر را برای این شبکه اجتماعی قدیمی به صدا درآورده است.
فوتبال

دنیای فوتبال و تبلیغات اصولی

بیایید چند دهه به عقب برگردیم؛ زمانی که فوتبال فقط یک بازی ساده بود، توپ ها حسابی سنگین و استادیوم ها چیزی جز سکوهای...
بازاریابی محلی

بازاریابی داستان محور چیست

بازاریابی داستان محور چیست؟ داستان سرایی در حوزه بازاریابی معمولا به چند تا تکنیک خشک و خالی و صدالبته کلیشه ای محدود می شود. در چنین شرایطی خیلی از بازاریاب ها برای اینکه کارشان را راه بیندازند، از همین تکنیک های کلیشه ای استفاده می کنند. نکته جالب اینکه استفاده از چنین تکنیک های کلیشه ای همیشه با شکست همراه است.
ارزیابی مشتریان

هفت سوال برای ارزیابی مشتریان و چشم‌اندازها

مشاغل برای به دست آوردن و نگه‌ داشتن مشتری سخت کار می‌ کنند. ما برای این روابط ارزش قائل هستیم و در نتیجه تمایل داریم که با همه‌ ی مشتریان با احتیاط و توجه زیادی رفتار کنیم. بر همین اساس باید همواره سوالاتی را برای ارزیابی مشتریان در نظر داشته باشیم که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
کلید واژه متن تبلیغاتی

چالش های مدیریت کسب و کارهای تولیدی

مدیریت یک کسب و کار تولیدی هرگز کار ساده ای نیست. مشکلات و پیچیدگی های بسیار زیادی پیش روی فعالیت برندها در این حوزه وجود دارد. مدیران اغلب اوقات ساماندهی کسب و کارهای تولیدی را سخت ترین چالش حرفه ای شان قلمداد می کنند.
بخش پنجم؛ هفت پرسش استراتژیک

بخش پنجم؛ هفت پرسش استراتژیک

با ما همراه باشید تا در این بخش، بخش پنجم؛ هفت پرسش استراتژیک را بررسی کنیم.
ایرانیان نوشت‌افزار آرین

مدیر بازرگانی شرکت ایرانیان نوشت‌افزار آرین: ادغام به‌منظور ارتقاء

مدیر بازرگانی شرکت ایرانیان نوشت‌افزار آرین: یکی از مسائلی که باید باقدرت بیشتری در سال آینده ظاهر شود به امر تبلیغات مربوط می‌شود. برندهای قدرتمندی در حوزه ما وجود دارند که جایشان در آوردگاه امسال خالی بود. مسئولان برپایی آوردگاه می‌توانند با تبلیغات مؤثر از این عزیزان دعوت کنند تا در نمایشگاه حضورداشته باشند.
مخاطب هدف

اصول بازاریابی و تعامل برند با مخاطب هدف در اینستاگرام

افزایش سطح تعامل برند با مخاطب هدف در اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد. اگرچه این فرآیند نیازمند اختصاص زمان و تلاش بسیار زیادی است،...
هوش مصنوعی

هوش مصنوعی دوربین عکاسی عصر برندسازی

هوش مصنوعی، دشمن استراتژیست‌ها نیست؛ همان‌طور که دوربین نقاشی را نابود نکرد، بلکه تعریف تازه‌ای از خلاقیت و برندسازی به‌وجود می‌آورد.
بازاریابی پیامکی: ابزار قدرتمند ارتباط با مشتریان

بازاریابی پیامکی: ابزار قدرتمند ارتباط با مشتریان

بازاریابی پیامکی روشی مستقیم و مؤثر برای افزایش تعامل و فروش از طریق ارسال پیام‌های کوتاه و جذاب به مشتریان است.
بازاریابی در توئیتر

خواسته های ایلان ماسک برای تغییر در توئیتر

بدون شک مهمترین خبر در دنیای شبکه های اجتماعی، فروش 44 میلیاردی توئیتر به ایلان ماسک می باشد که در تاریخ، رقمی کاملا بی سابقه محسوب می شود.
کارمندان ماهر

ابزارهای بازاریابی اینستاگرامی

اینستاگرام یکی از مهمترین پلتفرم های اجتماعی برای بازاریاب ها محسوب می شود. اغلب برندها دارای اکانت رسمی در این شبکه اجتماعی محبوب هستند. کاربران نیز تمایل بالایی برای تعامل با برندها در این فضا دارند. بازاریابی اینستاگرام نیازمند ابزارهایی است.
مجموعه فتوبهمن

مدیر مجموعه فتوبهمن؛ حضور کمرنگ تولیدکنندگان

مدیر مجموعه فتوبهمن معتقد است: یکی از نقاط ضعف نمایشگاه حضور کم‌رنگ سایر همکاران بود؛ از طرفی ما انتظار داشتیم این آوردگاه تخصصی‌تر برگزار شود.
اتوماسیون

اتوماسیون و مزایای آن برای کسب و کارهای کوچک

استفاده از اتوماسیون برای بسیاری از برندها امر مهمی محسوب می شود. در این میان برندهای بزرگ با حجم بالای نیروی کار و صدالبته مشتریان پرتعداد بیشتر از سایر برندها از اتوماسیون سود می برند.
نمایشگاه بین المللی تبلیغات

نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی از دید غرفه‌گذاران

نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته تهران، بعد از ۱۶ سال سابقه یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های این حوزه در کشور است....
انواع کوچینگ

نگاهی بر انواع کوچینگ

تعریف کوچینگ و کاربردش مباحثی بودند که مطالب قبل به آن پرداخته شد. در این مطلب به ذکر و توضیح انواع کوچینگ خواهیم پرداخت
کارآفرینان

شناخت کارآفرینان از سطح خرد تا کلان

کارآفرینان معمولا آدم هایی در نظر گرفته می شوند که با سختکوشی و تلاش بی پایان کارشان را دنبال می کنند. اغلب اوقات مردم فکر می کنند تا وقتی یک کارآفرین قله های موفقیت را فتح نکند، از پا نخواهد نشست. قبول دارم خیلی از کارآفرینان موفق چنین سرگذشتی دارند، اما همه آنها به یک شیوه کار نمی کنند.