نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات افتتاح شد

    گفت و گو با دکتر سیدعلی اعتدالی، رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات

    0
    80
    نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات

    دکتر سیدعلی اعتدالی، رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات گفت: این رویداد با رشد ۳۰ درصدی شرکت‌کنندگان و ۲۵ درصدی متراژ تحت پوشش نسبت به سال گذشته، صبح امروز ۱۳ آذرماه افتتاح شد و تا تاریخ ۱۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا است.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از اخبار نمایشگاه ها، رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات در این خصوص گفت: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌ها و نمایندگی کشورهای چین، ژاپن و ترکیه حضور و مشارکت دارند.

    وی افزود: در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت برگزار می شود، برترین شرکت‌های مختلف در حوزه‌های مختلف صنعت تبلیغات و بازاریابی، برندسازی گردهم آمده اند تا نوین‌ترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

     

    نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات افتتاح شداعتدالی ادامه داد: در این نمایشگاه انواع کالاها و خدمات عمومی و تخصصی، رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری، نوشتاری و گفتاری)، فناوری اطلاعات، تبلیغات محیطی، محاطی، دیجیتالی و رایانه‌ای، تبلیغات کالاهای صادراتی، برندهای تجاری و تبلیغاتی، روابط عمومی‌ها، سازمان‌ها و مراکز اطلاع رسانی، فعالیت‌های بازاریابی و تحقیق در بازار، تکنیک‌های بازاریابی و پیشبرد فروش، ارتقا فروش، چاپ و خدمات دیجیتالی، ماشین‌های چاپ الکترونیکی، تجهیزات و مواد اولیه، طراحی بسته بندی، طراحی و ایده پردازی، تکنولوژی نورپردازی، رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات، ماشین آلات لیزری، تجهیزات و خدمات صوتی، تصویری، سینمایی و عکاسی و ماشین‌های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه ارائه شده است.

    معرفی بازارهای جدید صادراتی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات

    رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات افزود: معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، آشنایی با فنون نوین بازاریابی، ارتقاء سطح دانش بازاریابی و تبلیغات، حمایت از صنعت تبلیغات، شناخت تاکتیک‌های بازاریابی و ارتقاء فروش، آموزش تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین تحولات بین المللی تبلیغات و بازاریابی و توسعه صادرات مهمترین اهداف برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته است.

    اعتدالی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است چند هیئت بازرگانی از کشور‌های عراق و افغانستان با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه‌ها و سالن‌ها با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکره شوند.

    بیشتر بخوانید: مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: سودمندی برپایی هم‌زمان نمایشگاه تبلیغات و چاپ

    وی در پایان گفت: بی شک در دنیای امروز نقش تبلیغات و بازاریابی در عرصه اقتصادی غیر قابل انکار است و بنگاه‌های اقتصادی بر پایه همین برندسازی و بازاریابی است که می‌توانند در گود رقابت باقی بمانند. براین اساس بنگاه‌های اقتصادی همواره تلاش دارند تا بهترین و نوین ترین برنامه‌های تبلیغاتی، برندسازی و بازاریابی را اجرا کنند تا بتوانند در بازار داخلی و خارجی توان رقابت داشته باشند. در این بین بی‌تردید گذار موفق و ورود به عرصه‌های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش نوین بازاریابی است، لذا برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.

    لازم به ذکر است نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان  است.

    مقاله قبلیگروه کشت و صنعت دبش؛ رکورددار فساد اقتصادی
    مقاله بعدیایران پرینت پک، رتبه نخست نمایشگاه‌ های صنعت چاپ و بسته‌بندی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.