کتاب «مدیریت تبلیغات درفرآیند بازاریابی و فروش» از سوی انتشارات ادیبان روز به چاپ سوم رسید.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا، تبلیغات شکلی از ارتباطات است که بین شرکت و مخاطب هدفش با استفاده از همه رسانه های جمعی یا تعدادی از آنها، از طریق پول انجام می شود.
انتخاب و چگونگی شعار تبلیغاتی مناسب، بازاریابی عصبی، روشهای تبلیغ پنهان، تاکتیکهای تبلیغاتی، اشتباهات تبلیغاتی، زبان بدن در تبلیغات، روش های کم هزینه تبلیغاتی ازجمله موضوعاتی است که در کتاب مدیریت تبلیغات در فرآیند بازاریابی و فروش توضیح داده شده اند.
در کتاب مدیریت تبلیغات درفرآیند بازاریابی و فروش با نقش های تبلیغات تجاری و تفاوت تبلیغات با برندینگ و روابط عمومی آشنا میشوید. نقش تبلیغات در افکار عمومی یا پذیرش اجتماعی، اهداف مختلف تبلیغاتی، استراتژیهای تبلیغات و مفاهیم دیگر حوزه تبلیغات به تفصیل توضیح داده شده اند.
تبلیغات شکلی از ارتباطات است که بین شرکت و مخاطب هدفش با استفاده از همه رسانه های جمعی یا تعدادی از آنها، از طریق پول انجام می شود.
انتخاب و چگونگی شعار تبلیغاتی مناسب، بازاریابی عصبی، روش های تبلیغ پنهان، تاکتیک های تبلیغاتی، اشتباهات تبلیغاتی، زبان بدن در تبلیغات، روش های کم هزینه تبلیغاتی ازجمله موضوعاتی است که در کتاب مدیریت تبلیغات در فرآیند بازاریابی و فروش توضیح داده شده اند.
در این کتاب با نقشهای تبلیغات تجاری و تفاوت تبلیغات با برندینگ و روابط عمومی آشنا میشوید. نقش تبلیغات در افکار عمومی یا پذیرش اجتماعی، اهداف مختلف تبلیغاتی، استراتژیهای تبلیغات و مفاهیم دیگر حوزه تبلیغات به تفصیل توضیح داده شدهاند.
بیشتر بخوانید:برندهای شخصی؛ ایده هایی برای مارکتینگ
به گزارش ایبنا، کتاب مدیریت تبلیغات درفرآیند بازاریابی و فروش به نویسندگی مازیار قاسم زاده و گلناز علیزاده، با ۳۴۲ صفحه و به قیمت ۳۲۵ هزار تومان از سوی انتشارات ادیبان روز به چاپ سوم رسیده است.