مدیر سالنامه عرشیا: تبلیغات نیازمند نگرش علمی

    0
    53
    سالنامه عرشیا

     مدیر سالنامه عرشیا: اطلاع رسانی مطلوب نبود به همین دلیل بسیاری از برندهای قدرتمند این حوزه در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی تهران حضور نداشتند. 

    محمدرضا مهربان، مدیر سالنامه عرشیا است. این شرکت تولیدکننده تقویم رومیزی، سررسید، سالنامه و هدایای تبلیغاتی است. آوای عرشیا با سابقه بیش از پانزده سال حضور موفق و قدرتمند در زمینه ارائه خدمات تخصصی چاپ، تبلیغات و بازاریابی و همکاری با بیش از هزار برند و کسب و کار کوچک، متوسط و بزرگ جزو با تجربه ترین های این عرصه محسوب می شود. قیمت مناسب با ارائه کارهای خلاقانه و خاص از ویژگی های مهم محصولات مجموعه عرشیا است.

    سالنامه عرشیامدیر سالنامه عرشیا درباره چگونگی برپایی نمایشگاه تبلیغات بیان داشت: مدیران و مسئولان برپایی این دوره منفعلانه عمل کرده بودند و باید بگویم هیچ تغییر محسوسی با سال های قبلی حاصل نشده بود. مسئولان باید هر سال با توجه به تجربیاتی که از سال های پیش کسب کرده اند تغییرات مثبتی ایجاد کنند؛ اما متاسفانه انتظار ما در این خصوص برآورده نشد.

    وی در ادامه افزود: اطلاع رسانی این دوره از نمایشگاه مطلوب نبود به همین دلیل بسیاری از برندهای قدرتمند این حوزه در نمایشگاه حضور نداشتند. بخش بین الملل نیز ضعیف عمل کرده و هیچ شرکت کننده خارجی در این آوردگاه حضور نداشت.

    مهربان یکی از نقاط ضعف نمایشگاه را در ساعت برگزاری آن دانست و بیان داشت: ساعت برپایی 8 صبح تا 3 بعد از ظهر بود، حضور در نمایشگاه با توجه به ترافیک و موقعیت مکانی نمایشگاه، در آن ساعت صبح واقعا کار مشکلی است. بازه زمانی که برای برپایی ساعات نمایشگاه در نظر گرفته شده بود عملا کارایی نداشت. این از جمله نقاط ضعفی است که مسئولان برگزارکننده باید به آن توجه نشان دهند و امیدواریم که در سال های آینده حل شود. سالنامه عرشیا

    مدیر مجموعه سالنامه عرشیا:لزوم آموزش صحیح برای ارتقا بخش بازاریابی

    وی در ادامه افزود: تبلیغات حوزه وسیعی است. پکیج کاملی از صنعت تبلیغات، در این آوردگاه حضور نداشت. بخشی از این صنعت بزرگ مربوط به کارهای محیطی می شود و قسمتی هم در حوزه آموزشی کار می کنند. همه این ها باید در یک بسته بندی واحد قرار گیرند. این اتفاق اگر رخ ندهد خیلی از شرکت های تبلیغاتی در نمایشگاه چاپ حضور پیدا نخواهند کرد. متاسفانه هر سال برندهای خوب  حضورشان کمرنگ تر می شود.

    مهربان با تاکید بر امر اطلاع رسانی اظهار داشت: مجری نمایشگاه در زمینه اطلاع رسانی خوب عمل نکرده است، به نظر من یک روز قبل از برپایی آوردگاه ارسال یک اس ام اس برای اطلاع رسانی نمایشگاه به هیچ عنوان کافی نیست. با تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب باید چنین رویدادهایی را پر رنگ کنیم.سالنامه عرشیا

    وی تاکید کرد: در کشور های دیگر مجریان برپایی نمایشگاه اطلاعات کاملی از شما دریافت می کنند و اطلاع رسانی دقیقی انجام می دهند. برنامه ریزی های مناسبی برای بخش آموزش تدارک دیده می شود و همچنین سمینارها و همایش های علمی در خصوص صنعت تبلیغات و بازاریابی برگزار می کنند؛ ما افراد متخصص و حرفه ای بسیاری در بخش تبلیغات داریم. دکتر محمدیان یکی از اساتید تبلیغات است، مجریان می توانند با برقراری ارتباطات لازم از حضورشان در چنین آوردگاه هایی استفاده کنند و به این ترتیب تعداد بازدیدکنندگان را بالا ببرند.

    سالنامه عرشیا

    مهربان افزود: من در نمایشگاه های کشورهای دیگر حضور داشته ام، متوجه شدم یکسری از شرکت های ما در بخش تبلیغات بسیار خوب عمل کرده اند به طوری که با جرئت می توان گفت حتی از کشورهای اروپایی نیز قوی تر بودند؛ اما نگرش غلط نسبت به تبلیغات باعث شده تا بهای لازم به این حوزه داده نشود.

    مدیرعامل سالنامه عرشیا یکی از مهمترین اهداف حضور هر ساله مجموعه اش در نمایشگاه را برندینگ عنوان کرد و اظهار داشت: ما صرفا برای فروش در نمایشگاه حاضر نمی شویم و بیشتر در جهت معرفی برندمان و به نمایش گذاردن توانایی هایمان به مشتریان و رقبا در آوردگاه ها حضور پیدا می کنیم. یکی دیگر از اهداف مجموعه عرشیا تغییر مثبت و ایجاد کیفیت هر چه بهتر محصولات است؛ با حضور در نمایشگاه از رقبا و مشتریانمان بازخوردهایی دریافت می کنیم که ما در جهت ایجاد کارهای نوآورانه تر و خلاقانه تر یاری می‌دهد، به همین دلیل است که با وجود همه کاستی ها ترجیح می دهیم که در نمایشگاه هر سال حضور پیدا کنیم.

    سالنامه عرشیا

    مطلب قبلیتولید کاغذ تحریر و پیش‌شرط‌های صنایع کاغذ پارس
    مطلب بعدیمدیرعامل زرین خاتم تهران: بازارسازی نتیجه حضور در نمایشگاه هااست

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.