مدیر شرکت آوای عرشیا؛ عرصه‌ای برای تثبیت برندها

    گفت و گو با مدیر شرکت آوای عرشیا

    0
    65
    آوای عرشیا

    مدیر شرکت تبلیغاتی آوای عرشیا گفت: امسال اما به دلیل این دو سال وقفه‌ ای که به وجود آمده بود همکاران با آمادگی بالا و انگیزه قوی‌ تری در نمایشگاه حضور داشتند.

    محمدرضا مهربان مدیر شرکت تبلیغاتی آوای عرشیا است. این مجموعه در حوزه تبلیغات و تولید سالنامه به‌ویژه سالنامه‌ های رومیزی و انجام کارهای منحصر به‌فرد در این حوزه فعالیت دارد. 

    مجموعه آوای عرشیا قطعاً سال آینده نیز در نمایشگاه شرکت خواهد کرد چرا که هدف ما از حضور در چنین رویدادهایی تثبیت جایگاه برندمان است.

    وی درباره چگونگی برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌ المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته به خبرنگار مجله چاپ و نشر گفت: این دومین دوره‌ ای است که ما در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنیم؛ همان‌ طور که می‌دانید سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا این رویداد برگزار نشد و سال قبلش نیز عملکرد ضعیفی داشت. امسال اما به دلیل این دو سال وقفه‌ ای که به وجود آمده بود همکاران با آمادگی بالا و انگیزه قوی‌ تری در نمایشگاه حضور داشتند؛ از طرفی کیفیت و تنوع محصولات نیز به‌مراتب بالاتر بود.

    مهربان در ادامه اظهار داشت: سال‌ های گذشته تعداد سالن‌ ها بیشتر بود و از همین رو تعداد شرکت‌ کنندگان نیز بیشتر بود؛ قطعاً اگر مسئولان بتوانند تعداد سالن‌ های بیشتری را به این رویداد اختصاص بدهند شاهد پربارتر شدن نمایشگاه خواهیم بود.

    بیشتر بخوانید: مدیر شرکت ملزومات چاپ مای بنر؛ فرصتی نو برای درخشش

    وی در پایان افزود: مجموعه آوای عرشیا قطعاً سال آینده نیز در نمایشگاه شرکت خواهد کرد چرا که هدف ما از حضور در چنین رویدادهایی تثبیت جایگاه برندمان است. قصد شرکت ما این است که بتواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد و ما تنها برای فروش در این نمایشگاه شرکت نکرده‌ایم؛ امیدوار هستیم در سال آینده با تدبیر بیشتر مسئولان شاهد قوی‌ تر برگزار شدن این رویداد باشیم.

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    2 × 4 =