چگونه کارآفرین مستقل شوید

    0
    40
    کارآفرین مستقل

    فعالیت به عنوان کارآفرین مستقل هرگز کار ساده ای نیست. بسیاری از مردم در سراسر دنیا مایل به فعالیت در این قالب هستند، اما به محض آگاهی از سختی های آن بیخیالش می شوند. اگر شما فعالیت به عنوان کارآفرین مستقل را دوست دارید و می خواهید فرد موفقی در این حوزه شوید، باید از تکنیک های طلایی استفاده کنید، در غیر این صورت مثل بسیاری از افراد دیگر در همان ماه های اول کارتان کاملا ناامید خواهید شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز، هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از راهکارها و تکنیک های مهم برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین مستقل است. این امر به شما برای تاثیرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف تان کمک خواهد کرد. همچنین مهارت های شما به عنوان کارآفرین مستقل را نیز به طور قابل ملاحظه ای بهبود می بخشد.

    عضویت در یک پلتفرم کارآفرین مستقل

    اولین کاری که شما باید انجام دهید، آشنایی با دیگر کارآفرینان مستقل است. شما تا زمانی که شهرت مناسبی برای خودتان دست و پا نکرده باشید، هرگز در بازار به موفقیت و کسب درآمد نخواهید رسید. بسیاری از کارآفرینان مستقل از همان روز اول انتظار سودهای کلان را دارند. این امر مشکلات زیادی پیش روی آنها قرار می دهد.

    شناسایی پلتفرم های اختصاصی برای کارآفرینان مستقل کار دشواری نیست. امروزه همه با لینکدین به عنوان یکی از مهمترین پلتفرم های تعامل کارآفرینان با هم آشنایی دارند. در کنار این مورد استفاده از دیگر ابزارهایی مثل Upwork هم ایده جذابی خواهد بود.

    عمومی کردن خدمات تان به عنوان کارآفرین مستقل

    مشتریان باید دقیقا درباره خدمات شما به عنوان یک کارآفرین مستقل آگاهی داشته باشند. به عنوان مثال، اگر شما یک کارآفرین در زمینه ارائه خدمات امنیت سایبری به موسسه های مختلف هستید، باید همه کسب و کارهای دور و اطراف تان نسبت به حضور شما در این حوزه اطلاع داشته باشند، در غیر این صورت هرگز شانسی برای تاثیرگذاری بر روی آنها پیدا نخواهید کرد. عمومی کردن خدمات به معنای تلاش برای پیدا کردن مشتریان درست برای مهارت تان در حوزه کارآفرینی است.

    بیشتر بخوانید:

    استراتژی پست مهمان چیست؟

    ضرورت تعامل پیامکی با مشتریان

    شناسایی مخاطب هدف خاص

    مخاطب هدف شما در زمینه کاری تان باید به اندازه کافی خاص باشد، در غیر این صورت شاید تمام تلاش های تان برای جلب نظر مشتریان با شکست همراه شود. اولین گام برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان شروع فرآیند با شناسایی دقیق نیاز مشتریان به خدمات تان است. هرچه نیاز مشتریان به خدمات و مهارت ‎شما بیشتر باشد، آنها به معنای دقیق کلمه مشتری خاص شما محسوب می شوند. بنابراین نیازی به تعامل با دیگر مشتریان در بازارهای مختلف نیست.

    فعالیت در بازار به طور مداوم

    کارآفرینانی که در بازار به اندازه کافی فعالیت ندارند، هرگز مورد توجه مشتریان قرار نمی گیرند. این امر درباره کارآفرین مستقل نیز مصداق دارد. بنابراین شما باید خودتان را به بهترین شکل ممکن در کانون توجه مشتریان قرار دهید. این امر شامل حضور در شبکه های اجتماعی و تلاش برای توسعه یک برند شخصی از خودتان است. این امر امکان رقابت حتی با بزرگترین برندهای بازار را نیز به همراه خواهد داشت. بنابراین باید همیشه به برندسازی شخصی به مثابه یک راهکار کلیدی در توسعه کسب و کارتان نگاه کنید.

    همکاری دوباره با مشتریان قبلی بسیار راحت تر از پیدا کردن مشتریان تازه است. شما در این حوزه باید به اندازه کافی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان تان مهارت داشته باشید. نکته مهم اینکه اگر مشتریان از کیفیت خدمات شما راضی باشند، به احتمال زیاد انگیزه زیادی برای همکاری دوباره با شما خواهند یافت. این امر برای شما اهمیت کلیدی خواهد داشت. بنابراین اگر به دنبال همکاری دوباره با مشتریان هستید، هرگز کیفیت خدمات تان را فراموش نکنید. این امر اهمیت ویژه ای برای اعتبار شما در بازار خواهد داشت.

    کارآفرین مستقل به طور مداوم در تلاش برای همکاری با دیگران است. این امر شاید در ابتدا ایده ای جذاب باشد، اما شما نباید برای چنین کاری بیش از اندازه اصرار کنید. شما به عنوان یک کارآفرین مستقل بیشتر فعالیت های تان را به صورت انفرادی انجام خواهید داد. بنابراین ایده همکاری با دیگران فقط در مواردی محدود منطقی خواهد بود.

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    شانزده + 2 =