مزایای ایمیل مارکتینگ و معرفی ۱۰ مرحله برای شروع آن
در این مقاله به مزایای بازاریابی ایمیلی، روشهای انجام صحیح آن و معرفی ۱۰ مرحله برای شروع کمپین ایمیل مارکتینگ میپردازیم.
زمان تکت و اهمیت آن در کسب و کار
حتی با وجود اینکه زمان تکت (Takt Time) یک مفهوم ساده است، میتواند ابزار بسیار قدرتمندی برای مدیران پروژهای باشد که به استراتژی سازندهتری نیاز دارند. دانستن نرخ دقیق تولید یک پروژه به شما کمک میکند از کمبود زمان یا منابع جلوگیری کنید.
اثر پیگمالیون چیست و کاربرد آن در مدیریت
اثر پیگمالیون (The Pygmalion Effect) موقعیتهایی را توصیف میکند که در آن انتظارات بالای یک فرد باعث بهبود رفتار و در نتیجه عملکرد ما در یک منطقه خاص میشود. این نشان میدهد که وقتی از ما انتظار بیشتری میرود، بهتر عمل میکنیم.
غلبه بر ترس ها در توسعه کسب و کار
اگر شما هم ترس هایی دارید که دائما روند توسعه کسب و کار یا برند شخصی تان را عقب می اندازد، کافی است در این مقاله با ما همراه باشید تا بر آنها غلبه کنید. شما در این مقاله یاد می گیرید که چطور با ریشه ترس هایتان آشنا شده و اقداماتی موثر برای رفع آنها انجام دهید.
کسب و کارهای نیازمند وب سایت
در عصر حاضر طراحی وب سایت خدماتی یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین متدهای بازاریابی، تبلیغات و کسب مخاطبان بیشتر در سراسر دنیا است.
۷ ایده طلایی تولید محتوا در بازاریابی
در جهان امروز تنها کسب و کارهایی می توانند رشد مداوم داشته باشند و در بازار به شدت رقابتی حال حاضر، حرفی برای گفتن داشته باشند که در زمینه تولید محتوا، کاملا موفق عمل نمایند. در این زمینه نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شیوه فعالیت، موضوعی است که شما باید نسبت به آن تصمیم گیری درستی را داشته باشید.
عکاسی تبلیغاتی با استفاده از گوشی های هوشمند
راه اندازی کسب و کار آنلاین یکی از ساده ترین انتخاب ها محسوب می شود. کافی است اکانتتان در اینستاگرام یا یک پلتفرم مشهور دیگر را راه اندازی کرده و بعد آن را با محصولات دلخواه پر کنید. آن وقت موفقیت های پی در پی یکی پس از دیگری از راه می رسند؛ البته به شرط اینکه عکس و فیلم جذابی به عنوان عکاسی تبلیغاتی هم از محصولاتتان گرفته باشید!
ویژگی های یک پنل پیامکی خوب
سالهاست که کسبوکارهای مختلف به دلیل سازگاری با بازار رقابتی، برای تبلیغات فروش، بهبود امنیت و جذب مشتریان، در بازاریابی پیامکی سرمایهگذاری میکنند. برای استفاده کامل از خدمات پیامهای متنی و دستیابی مؤثر به مخاطبان، همکاری با یک سامانه ارسال پیامک (پنل پیامکی) معتبر، بسیار مهم است.
تولید محتوا را آغاز کنید
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز؛ فرآیند تولید محتوا دارای بخش های متحرک بسیار زیادی است، که آن را به یکی از چالش برانگیزترین و البته سرگرم کننده ترین جنبه های محتوای برندشده تبدیل می کند. شما باید فرمت مناسب داستان خود را انتخاب کنید که خواه ویدئو، متن یا تصویر باشد.
چاپ کاتالوگ؛ روشی مؤثر برای تبلیغات و برندینگ
شما با چاپ کاتالوگ در برندینگ و تبلیغات میتوانید ظرف مدت زمان کوتاهی، خودتان را به بازار مشتریان معرفی کرده و آنها را بهسمت...
دسته بندی مشتریان در بازاریابی
دسته بندی مشتریان بسیار مهم است. مشتریان در بازار نقش خون جاری در رگ های هر برند را دارند. اگر برای چند دقیقه گردش خون در بدن متوقف شود، دیگر امیدی به ادامه زندگی نخواهد بود. ماجرا درباره کسب و کارها نیز دقیقا به همین شکل است.
انتشار محتوا در یوتیوب در بهترین زمان ممکن
یوتیوب یکی از پلتفرم های پرطرفدار در دنیای امروز محسوب می شود. فرقی ندارد شما چه مشکلی داشته باشید، در هر صورت یک جست وجوی ساده در یوتیوب کلی از مشکلات تان را حل خواهد کرد. به علاوه، یوتیوب فضایی دلپذیر برای یافتن ویدئوهایی مطابق با سلیقه شخصی افراد هم هست. درست به همین خاطر ترافیک این شبکه اجتماعی روز به روز رکوردهای تازه ای ثبت می کند.
شناخت کارآفرینان از سطح خرد تا کلان
کارآفرینان معمولا آدم هایی در نظر گرفته می شوند که با سختکوشی و تلاش بی پایان کارشان را دنبال می کنند. اغلب اوقات مردم فکر می کنند تا وقتی یک کارآفرین قله های موفقیت را فتح نکند، از پا نخواهد نشست. قبول دارم خیلی از کارآفرینان موفق چنین سرگذشتی دارند، اما همه آنها به یک شیوه کار نمی کنند.
بازاریابی محتوا در دنیای امروز
بازاریابی محتوا یکی از آن اصطلاحات مبهم است که هم به معنای هیچ چیز و هم همه چیز است. در این رشته رو به رشد، هیچ متخصص واحدی وجود ندارد، هیچ فردی که همه پاسخ ها را بداند وجود ندارد. ما این را بهتر از همه می دانیم. در حالی که پلتفرم ما هر ماه هزاران داستان را تجزیه و تحلیل می کند، ما همچنان هر روز چیزهای جدیدی در مورد داستان سرایی می آموزیم
تکنیک های مدیریت ریسک در حوزه کسب و کار
این روزها میزان رقابت در بازار به طور خیره کننده ای افزایش یافته است. به همین خاطر شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب تان...
رفتارشناسی مشتریان در بازایابی
رفتارشناسی مشتریان در بازار امری نیست که شما به این سادگی ها از کنارش عبور کنید. درک اینکه مشتریان چرا در بازار دست به خرید می زنند، مطلبی است که دهه هاست ذهن کارآفرینان را به خود مشغول کرده است.
ویژگی های محتوای برندشده
در این مقاله با داده های آماری ای آشنا می شویم که اثبات می کند محتوای برند شده کار می کند و چه تاثیری بر استقبال مصرف کننده و میزان خرید آنها می گذارد.
تغییرات جدید در برند توئیتر
بعد از 17 سال دیگر خبری از پرنده آبی توئیتر در دنیا نیست. حتی برند توئیترهم دیگر در کتاب های تاریخ آرام گرفته است. شاید تا همین یک سال قبل اگر کسی درباره ناپدید شدن یکباره توئیتر حرف می زد، همه خنده های تمسخرآمیز به او تحویل می دادیم. با این حال اوضاع با نقش آفرینی ایلان ماسک کاملا تغییر کرده است.
ایجاد ذهنیت کارآفرینی در بین کارمندان
ذهنیت کارآفرینی اصطلاحی است که این روزها در بحث های کاری بارها و بارها به گوش می خورد. خیلی ها فکر می کنند اگر تیم شان ذهنیت کارآفرینی داشته باشد، تمام مشکلات یکی پس از دیگری حل می شود.
استفاده از پرسونای مشتری برای بازاریابی
برخی از کارآفرینان فکر می کنند پرسونای مشتری در واقع بازنمایی نیازهای آنهاست. اگر شما هم اینطور فکر می کنید، تا حدودی حق دارید اما این مفهوم کمی از این حرف ها گسترده تر است. ما در روزنامه فرصت امروز پرسونای مشتری را حلقه اتصال میان نیازها، انگیزه ها و مشکلات مشتریان می دانیم.




































