اهمیت موفقیت های کوچک در توسعه کسب و کار
بردها و موفقیت های کوچک نه فقط در دنیای فوتبال، بلکه در عرصه کسب و کار هم روی می دهد. ما در این مقاله قصد داریم کمی درباره اهمیت موفقیت های کوچک حرف بزنیم.
کتاب بازاریابی تجربی منتشر شد
کتاب بازاریابی تجربی نوشته وایدد باتات توسط نشر آداش منتشر و راهی بازار نشر شد.
بازاریابی احساسی؛ مثال هایی از برندهای بزرگ
اهمیت بازاریابی احساسی بر روی تصمیمات ناخودآگاهانه مشتریان است. مثلا برند اپل نه تنها پرستیژ خوبی به مشتریانش می دهد، بلکه معمولا در کمپین های تبلیغاتی روی نکاتی دست می گذارد که حسابی مشتریان را احساساتی می سازد.
چت جی پی تی (ChatGPT) و آغاز جنگ موتورهای جست و جو
چت جی پی تی (ChatGPT)، یکی از این امکانات جدید است که توانسته نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کند. در ادامه...
۴ دلیل برای سرمایه گذاری روی بازاریابی محتوا
سرمایه گذاری روی بازاریابی محتوا در دنیای کسب و کار امروز بسیار اهمیت دارد. در ادامه به 4 دلیل مهم در این زمینه که...
وبلاگ نویسی در بازاریابی
وبلاگ نویسی از آن دست کارهایی است که در طول نزدیک به سه دهه همچنان محبوبیتش را حفظ کرده است. این روزها نه تنها شبکه های اجتماعی کلی طرفدار دارند، بلکه وبلاگ های خوب نیز طرفدارهای دوآتیشه خودشان را حفظ کرده اند. به همین خاطر اغلب آژانس های بازاریابی برای کمک به کسب و کارها اول از همه وبلاگ نویسی را توصیه می کنند.
متاورس و بازاریابی
در عصر امروز شیوه های زیادی برای بازاریابی سنتی و اینترنتی وجود دارد، اما بازاریابی در دنیای متاورس دارای ویژگی های منحصر به فرد است. بازاریابی متاورس فرصتی نوین برای شرکت ها و سازمان هاست تا وارد بازار جهانی شوند.
شخصی سازی محتوا در بازاریابی: یک راهنمای کاربردی
شخصی سازی محتوا یا کمپین های بازاریابی ایده ای است که در طول چند دهه اخیر اهمیتش روز به روز بیشتر می شود. زمانی نه چندان دور دوران طلایی تبلیغات توده ای (Mass Advertisement) بود و کسی فکر شخصی سازی محتوا را هم نمی کرد.
نقش آژانس دیجیتال مارکتینگ در رقابت برندها
ممکن است از خود بپرسید: آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کاری انجام می دهد؟ و به عنوان سوال دوم: آیا برون سپاری ای...
نقش تبلیغات در بازاریابی و روش های آن
زمانی که شما کالا و خدماتی داشته باشید و هدف اصلی شما فروش و کسب درآمد است تبلیغات به عنوان بهترین ابزار و فعالیت برای ترویج خدمات و محصولات شما کاربرد دارد بنابراین دانستن انواع روش های تبلیغاتی و نقش تبلیغات در بازاریابی شما را یک قدم به هدفتان نزدیکتر خواهد کرد.
توصیه های کلیدی درباره بازاریابی B2B
شکست های پی در پی در زمینه بازاریابی B2B تا حد زیادی ناشی از برخورد کلیشه ای بازاریاب ها با این حوزه است. ما در این مقاله قصد داریم سری به پشت پرده دنیای مارکتینگ بزنیم و حوزه B2B را زیر ذره بین ببریم.
استفاده از تکنیک های روان شناسی در بازاریابی و فروش
برای کسب موفقیت در بازاریابی، بایستی علاوه بر علم بازرایابی با علوم رفتار شناسی انسانی و روان شناسی در بازاریابی و فروش آشنا بود.
معمای مدت زمان ویدئو در اینستاگرام
تولید محتوا در اینستاگرام مثل یک مسابقه بزرگ با جایزه های متنوع است که هر بازاریابی را به خودش جذب می کند. این وسط مدیران معمولا انتظارات بی نهایت زیادی از اینستاگرام مارکتینگ دارند. به طوری که حتی یک وقفه کوچک در بازگشت سرمایه نیز آنها را دلسرد خواهد کرد.
۵ ابزار مقرون به صرفه توسعه کسب و کار با هوش مصنوعی
قصد داریم یکبار برای همیشه ابزارهایی کاربردی و صدالبته مقرون به صرفه برای توسعه کسب و کار را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا طعم توسعه کسب و کار با هوش مصنوعی را بچشید.
۷ دلیل برای نیاز کسب وکارها به اپلیکیشن
سهولت استفاده از اپلیکیشن ها به مراتب بیشتر از سایت بوده و در این بخش شما می توانید کارهای بیشتری را هم انجام دهید.
اهمیت عکاسی تبلیغاتی در بازاریابی و برندسازی
عکاسی تبلیغاتی یا همان تصویربرداری تبلیغاتی، فرآیند ثبت تصاویر با هدف تبلیغ کالا، خدمات و برندهای مختلف است.
استراتژی شرکت اوبر و دلایل موفقیت آن
ترکیب بازاریابی اوبر (Uber) در بازار امارات متحده عربی بر اساس ترکیبی از استراتژیهای بازاریابی است که بر محصول، تبلیغات، مکان و قیمت تمرکز...
۹ استراتژی برای دستیابی به افزایش شهرت برند
بهترین استراتژی های دستیابی به افزایش شهرت برند
بسیاری از کسب و کارها، از تلاش های خود نتیجه لازم را به دست نمی آورند. به...
کتاب قدرت کوچینگ مثبت منتشر شد
دکتر محمدرضا مقدسی مدیر و موسس خانه تابآوری ایران از انتشار کتاب «قدرت کوچینگ مثبت» مقارن با سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
بخش چهارم؛ هفت پرسش استراتژیک
به زبان سادهتر بعد از شناسایی مشتریان اصلی و ارزشهای اساسی آنها، ما باید چگونه عملکردی داشته باشیم که بتوانیم این ارزشها را برای مشتریان خود خلق کنیم. با من همراه باشید تا در این بخش، بخش چهارم؛ هفت پرسش استراتژیک را بررسی کنیم.




































