کارآفرینان چگونه موفق می شوند
ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به چالش هایی که اغلب کارآفرینان با آن رو به رو هستند، بیندازیم. البته در این مسیر به جای روش های کلیشه ای سراغ راهکاری تازه رفته ایم.
نقش پلتفرم تیک تاک در آینده بازاریابی
پلتفرم تیک تاک رقیب غول های تجاری در دنیای کسب و کار
پلتفرم تیک تاک نامی است که اولین بار همزمان با پاندمی کرونا سر...
چت جی پی تی چیست؟
چت جی پی تی (Chat GPT) اسمی است که این روزها از زبان هر کسی شنیده می شود. به طوری که هنوز هیچی نشده خیلی از کارآفرینان موفقیت کسب و کارشان را در گرو استفاده از این فناوری می دانند.
بهترین ها در بازاریابی اینستاگرام
امروزه اینستاگرام به یکی از پنج شبکه اصلی جهان تبدیل شده است که مورد حمایت ابربرند فیس بوک می باشد. مزیت این شبکه، حضور تعداد زیادی از سلبریتی ها می باشد که باعث شده است تا تمایل برای حضور کاربران، افزایش پیدا کند.
مدیریت سرنخ، سیستمی برای سازماندهی فروش
مدیریت سرنخ سیستمی برای سازماندهی سرنخهای شرکت شما است تا متوجه شوید که آنها در کجای قیف فروش قرار دارند و نحوه تعامل با...
چگونه در دنیای آنلاین کار کنیم
دوران طلایی بیلبوردها یا تابلوهای هفت رنگ برای فروش بیشتر دیگر به سر رسیده است. حالا همه چیز به اینترنت و از همه مهمتر گوگل ختم می شود. به همین خاطر جلب توجه کاربران در دنیای آنلاین بدل به ماموریتی شده که کارآفرینان هیچ جوره نباید در آن شکست بخورند؛ چراکه شکست در این ماراتن به معنای پایان ماجراجویی شان در بازار خواهد بود.
تاثیر اینفلوئنسر مارکتینگ بر رشد کسبوکار
زمانیکه نوبت به گرایش های بازاریابی میرسد، اینفلوئنسر مارکتینگ در صدر فهرست قرار میگیرد. بسیاری از آژانس ها این شکل از بازاریابی را برای افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان بالقوه و افزایش رشد کسبوکار اتخاذ کردهاند.
پروفایل مشتری ایده آل (ICP)؛ راهنمایی برای فروش بی دردسر
زیر و بم طراحی و استفاده از پروفایل مشتری ایده آل
پروفایل مشتری ایده آل به فروشندگان برای یافتن مشتریان درست و ارتباط اولیه...
نقش افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی مشارکتی در کسب درآمد
در این مقاله، ضمن معرفی و آموزش سیستمهای همکاری در فروش، نکاتی آموزشی از مدل بازاریابی افیلیت مارکتینگ برای کسب و کارها و نیز...
استراتژی های فروش نادرست را حذف کنید
کارآفرینان برای فروش بیشتر در بازار درگیر یک ماراتن تمام نشدنی با رقبا هستند. هر لحظه که آدم فکر می کند دیگر خبری از رقبا در بازار نیست و به تنهایی یکه تازی می کند، ناگهان سر و کله یک برند دیگر پیدا می شود. همین امر باعث شده خیلی از کارآفرینان دنبال روش های نامتعارف برای بیرون انداختن دیگران از رینگ مسابقه باشند
بهره مندی از بازاریابی پیامکی موفق با استفاده از ۴ اصل مهم
دلیل این امر به خاطر عدم نیاز به اینترنت است که خود باعث خواهد شد تا اطمینان داشته باشید اقدامات شما، بازدید لازم را دارد و آن را بازاریابی پیامکی موفق نامبرده می شود.
تجارت الکترونیک در دنیای جدید
هیچ کسب و کار نوپایی، به ویژه در دنیای تجارت الکترونیک، توان مدیریت هزینه های حضور در شبکه های اجتماعی مختلف را ندارد. به علاوه، کارآفرینان در چنین موقعیت هایی مثل ورزشکاری هستند که باید در سریع ترین زمان ممکن اولین مدال قهرمانی اش را کسب کند. وگرنه مدیر برنامه های سختگیرش فورا سراغ فرد دیگری خواهد رفت!
دوری از پیامدهای بحران تغییرات اقلیمی برای کسب و کارها
تاثیرات بحران تغییرات اقلیمی بر کسب و کارها
دوری از پیامدهای بحران تغییرات اقلیمی برای کسب و کارها از ضروریاتی است که هر مدیر مدبری...
باید و نباید های فروش در اینستاگرام
اینستاگرام با اضافه کردن بخش های تخصصی برای فروش، خود را از فضای یک شبکه که صرفا برای سرگرمی ایجاد شده است،خارج کرده و اکنون حتی بیشتر از سایت ها نیز فروش دارد. دلیل این امر به این خاطر است که تمایل به حضور در شبکه های اجتماعی، به مراتب بیشتر از جست و جو در اینترنت می باشد.
نقش حلقه OODA در تصمیمگیری کسب و کارها
حلقه OODA، که همچنین به عنوان Boyd’s Cycle نیز شناخته میشود، ابزاری برای تصمیم گیری است که در اصل برای کمک به خلبانان جنگنده...
بازاریابی برای نسل های مختلف
امروزه، ناهمسویی بین نسل های مختلف در بسیاری از سازمان ها در حال رخ دادن است. بازاریابان در سراسر جهان با چالش خدمترسانی به این پنج نسل متفاوت بیبی بومرها، نسل X، نسل Y، نسل Z و نسل آلفا مواجه هستند.
بخش سوم؛ هفت پرسش استراتژیک
بخش سوم؛ هفت پرسش استراتژیک: کدام متغیرهای کلیدی عملکردی را دنبال میکنید؟
فوت های کوزه گری برای تولید محتوا
تولید محتوا مدت هاست بدل به یکی از گزینه های کارآفرینی در دنیای دیجیتال شده است. کافی است کمی اطلاعات دست اول از یک حوزه پرطرفدار را با مقداری شور و شوق ترکیب کنید تا نتیجه اش همه را حیرت زده کند. احتمالا شما هم بارها و بارها محتوای کانال های آشپزی، نقد و بررسی فیلم یا حتی آموزش تهیه غذا را تماشا کرده اید.
جشنواره تخفیف برای مشتریان
خیلی از کارآفرینان فکر می کنند اگر تخفیف برای مشتریان در نظر بگیرند، دیر یا زود دیگر هیچ کس بدون تخفیف از آنها خرید نخواهند کرد. قبول دارم چنین سناریویی برای تخفیف های هر روزه منطقی به نظر می رسد، اما شما قرار نیست همیشه این کار را تکرار کنید.جشنواره تخفیف را امتحان کنید.
آمازون چگونه موفق شد
آمازون برندی نیست که نیاز به معرفی داشته باشد. روزانه میلیون ها نفر در سراسر دنیا از این خرده فروشی بزرگ خرید می کنند و تقریبا همه مردم دنیا مطالبی درباره این غول دیجیتال به گوش شان خورده است.



































