۷ راز تولید محتوای موفق در سال ۲۰۲۳
در سال جدید با توجه به این موضوع که وضعیت جهان از نظر شیوع ویروس کرونا، بهبودهای جدی را داشته است، بدون شک بهترین زمان برای شروع مجدد و جدی فعالیت ها به خصوص در زمینه بازاریابی و تولید محتوا محسوب می شود.
کتاب مدیریت استراتژیک مشتری منتشر شد
کتاب «مدیریت استراتژیک مشتری» با عنوان فرعی «یکپارچهسازی بازاریابی رابطهای و CRM» نوشته آدریان پین و پنی فرو با ترجمه دکتر فرشید عبدی و امیرحسین میرزابیگی منتشر شد.
کوکاکولا و پپسی؛ برنده این رقابت کیست؟
رقابت دو برند کوکاکولا یا پپسی مثل دربی تماموقت دو تیم فوتبال معروف است، رقابتی اصیل، پرحرارت و بدون توقف که سالهاست با تبلیغات گسترده و حتی تهاجمی پی گرفته شده؛ جنگ این نوشیدنیهای سرد، آنقدر گرم بوده که سالها در حوزهی برندینگ و بازاریابی مورد توجه و پژوهش قرار بگیرد.
نمایشگاه هدایای نوروزی «بوی سبزه، بوی عید» برگزار می شود
نمایشگاه هدایای نوروزی «بوی سبزه، بوی عید» با فروش کتاب، سررسید، کارت پستال، صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی برگزار میشود.
فروش در شبکه های اجتماعی
دوران طلایی مراکز فروش و مغازه های پراکنده در سطح شهر دیگر کم کم رو به پایان است. حالا این سایت های فروش آنلاین و از همه مهمتر شبکه های اجتماعی هستند که در بازار یکه تازی می کنند.
ارزیابی بازاریابی در توئیتر
اگر معیار اصلی تان برای ارزیابی اوضاع بازاریابی در توئیتر توجه کاربران به دایرکت و امکانات این بخش است، باید بگوییم توئیتر نمره قبولی می گیرد.
توئیتر و تولید محتوای بازاریابی
از زمانی که توئیتر دست ایلان ماسک افتاده، خیلی از چهره های سرشناس از ترک این پلتفرم دم می زنند. این وسط بعضی ها پیش دستی کرده و خیلی زود با پرنده آبی دنیای دیجیتال خداحافظی کرده اند. از طرف دیگر ظهور ماستودون (Mastodon) به عنوان جایگزین توئیتر زنگ خطر را برای این شبکه اجتماعی قدیمی به صدا درآورده است.
۱۲ تکنیک شرکت اوبر برای پیشرفت
موفقیت به سبک شرکت اوبر
بدون شک اوبر یکی از موفق ترین شرکت های حال حاضر جهان محسوب می شود که تحول عظیمی در زمینه...
موفقیت در شبکه های اجتماعی
هر مسابقه ای در دنیا یک برنده و بازنده دارد. اتفاقا هیجان انگیزترین بخش ماجرا هم دقیقا همان وقتی است که برنده اصلی معرفی می شود؛ چراکه مردم فقط برنده ها را دوست دارند و ورزشکاران شکست خورده در یک چشم به هم زدن از یادها خواهند رفت. این ماجرای دراماتیک درباره شبکه های اجتماعی هم مصداق دارد؛ چراکه در بازار برای همه شبکه های اجتماعی جا نیست.
تکنیک های ایجاد کسب و کار سازگار با محیط زیست
چگونه کسب و کار سازگار با محیط زیست داشته باشیم
حفاظت از محیط زیست شعاری است که خیلی از برندها سر می دهند، اما وقتی...
کسب و کارهای کوچک و بزرگ ترین اشتباهات مالی
مهمترین اشتباهات مالی که کسب و کارهای کوچک را به کام مرگ می کشاند، شناسایی کنیم. اگر شما هم دوست دارید کسب و کار کوچک تان را بیمه کنید، در ادامه با ما همراه باشید.
راه های جدید برای بازاریابی نوین
پس از دو سال سخت که ویروس کرونا تمامی جهان را درگیر خود کرده بود، اکنون به نقطه ای رسیده ایم که می توان از آن نقطه شروع مجدد نام برد، با این حال بدون داشتن استراتژی در بازاریابی نوین، نمی توان در بازاریابی موفقیت خاصی را به دست آورد.
ابزارهای فروش اینترنتی را بشناسید
در جهان مدرن حال حاضر كه اینترنت به پركاربردترین ابزار تبدیل شده است. نیاز هر كسب و كاری حضور آنلاین موفق است تا بتواند از این طریق فروش اینترنتی خوبی را نیز به دست آورد.
ترندهای اصلی بازاریابی و فروش در ۲۰۲۳
اکنون که در اولین هفته های سال جدید میلادی به سر می بریم، بهترین زمان برای صحبت کردن از ترندهای اصلی در حوزه های مختلف است.
بازاریابی غیر مستقیم چیست
بازاریابی غیرمستقیم (Indirect Marketing) چند وقتی هست حسابی روی بورس است و همه دنبال آشنایی بیشتر با آن هستند. از آنجایی که کارآفرینان علاقه بی پایانی به شاخ و برگ دادن به موضوعات مختلف دارند، بازاریابی غیرمستقیم هم این وسط با تعریف های عجیب و غریبی مواجه شده است. به طوری که حتی بازاریاب هایی با تجربه چند ساله در این حوزه هم دیگر فرق بین تعریف های درست و اشتباه را متوجه نمی شوند.
خواسته های ایلان ماسک برای تغییر در توئیتر
بدون شک مهمترین خبر در دنیای شبکه های اجتماعی، فروش 44 میلیاردی توئیتر به ایلان ماسک می باشد که در تاریخ، رقمی کاملا بی سابقه محسوب می شود.
نقش انواع تیزر تبلیغاتی در معرفی برند و تولیدات
قدرت تیزر تبلیغاتی در رونق کسب و کار
آیا با قدرت تبلیغات ویدیویی آشنایی دارید؟ آیا می دانید آگهی تبلیغات موثر می تواند در گسترش...
طراحی برنامه فروش
برنامه فروش یک محصول چقدر می تواند سخت باشد؟ این سوالی است که خیلی از کارآفرینان و حتی آدم های عادی دائما مطرح می کنند. معمولا هم طوری قیافه حق به جانب می گیرند که انگار فروش یک کار کاملا فرعی است.
۶ راز کمپین های اینترنتی در مسیر دستیابی به موفقیت
کمپین های اینترنتی، موثرترین روش بازاریابی
امروزه موثرترین روش بازاریابی، ایجاد کمپین های اینترنتی است. در این زمینه دو نکته را باید مورد توجه داشته...
آشنایی با دقیق ترین استراتژی فروش دنیا
فردی را در نظر بگیرید که برای خرید بخاری وارد فروشگاهی می شود و انتظاراتش از یک محصول ایده آل را با فروشنده در میان می گذارد. بعد هم فروشنده با توجه به توضیحات مشتری بهترین محصول ممکن را به او پیشنهاد می دهد. اگر این سناریو برای تان عجیب یا غیرمنتظره نیست، شما آشنایی مقدماتی با استراتژی فروش راه حل محور (Solution Selling) را دارید.




































