19.8 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
سیستماتیک کردن کسب و کار

سیستماتیک کردن کسب و کار به منظور پیشرفت شغلی

شاید شما احساس گرفتار شدن در زیر وزنه «مالک یک کسب وکار بودن» داشته باشید پس سیستماتیک کردن کسب و کار به منظور تبدیل کارتان به فراتر از شغل اهمیت دارد. 
کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک و دیجیتال مارکتینگ

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، احتمالا بارها و بارها درباره بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ فکر کرده اید. در ادامه بعضی از بهترین کانال ها و پلتفرم ها برای تبلیغات دیجیتال را مرور خواهیم کرد.
تولید محتوای موفق

۷ سایت کاربردی برای تولید محتوای موفق

اهمیت تولید محتوا به حدی است که حتی برندهای تازه کار نیز می توانند با استفاده از آن، سال نخست فعالیت خود را کاملا درخشان نمایند. در این راستا هفت سایتی را بررسی خواهیم کرد که باعث می شود تا تولید محتوای موفق تری را داشته باشید.
موتورهای جست وجو

معرفی محبوب ترین موتورهای جست وجو

ما امروز معتقدیم استفاده از تکنیک های سئو حرف اول و آخر را در موتورهای جست وجو می زند. شاید فکر کنید چنین دست فرمانی یعنی فقط تخته گاز دنبال تکنیک های سئو بودن، اما راستش را بخواهید هنوز یک مرحله قبل از این ماراتن طولانی باقی مانده است. هدف ما در این مقاله گشت و گذاری در دنیای موتورهای جست وجو است.
افزایش فروش

۹ راهکار افزایش فروش و تحول در کسب و کار

بعضی‌ها می‌گویند برای افزایش فروش همان کارهایی که برای فروختن محصول انجام می‌دهید کافی است؛ ولی در این مقاله می بینید که بهتر است در کنار کارهایی که برای فروش مفید هستند کارهای زیر را هم انجام دهید تا فروشتان افزایش پیدا کند.
تاریخچه تحلیلی تبلیغات تجاری مدرن در ایران

کتاب «تاریخچه تحلیلی تبلیغات تجاری مدرن در ایران» منتشر شد

کتاب «تاریخچه تحلیلی تبلیغات تجاری مدرن در ایران» نوشته علیرضا ربیعی‌راد درباره تحولات تبلیغات تجاری از سال ۱۲۰۰ تا ۱۳۸۰ توسط نشر لوگوس منتشر شد.
پرفورمنس مارکتینگ

همه چیز درباره پرفورمنس مارکتینگ

بیشتر ما از اصطلاح بازاریابی اینترنتی برای بسیاری از مشاغل استفاده می کنیم؛ در حالیکه انواع مختلفی از بازاریابی دیجیتال وجود دارد که قابلیت ها و کانال های هر نوع از آنها روز به روز متنوع تر شده و تغیبیر می کند. از انواع جدید در این شاخه علمی و شغلی، پرفورمنس مارکتینگ یا بازاریابی عملکرد است.
استراتژی

کسب‌و‌کار در دنیای نوین؛ بخش اول: استراتژی چیست؟

همه ما کلمه استراتژی را شنیده‌ایم و بارها دانسته یا ندانسته از آن در فضای کسب‌وکار و حتی زندگی شخصی خود استفاده کرده‌ایم ولی تا به حال به این فکر کرده‌اید که این عبارت از کجا و چطور وارد زندگی و کسب‌وکار ما شده است (؟) و تا چه اندازه تعریف ما با واقعیت مفهوم استراتژی نزدیک است؟
صنعت تبلیغات

دلیل سرعت رشد صنعت تبلیغات در دنیا

صنعت تبلیغات - یا حداقل آن حجم تبلیغاتی که بیبی بومرها (متولدین ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۴) با آن بزرگ شدند - دیگر وجود ندارد. در عصر دستگاه‌ های ضبط ویدئو دیجیتال و سرویس‌‌‌های استریم، کارشناسان، پایان دوران تبلیغات ۳۰ ثانیه‌‌‌ای را اعلام کرده‌‌‌اند.
استیو جابز

۷ درس استیو جابز برای مدیران و کارآفرین ها

اگر بخواهیم پنج کارآفرین و مدیر برتر تاریخ را نام ببریم، بدون شک استیو جابز یکی از آنها خواهد بود. وی بنیانگذار پایه های شرکتی است که در حال حاضر در زمینه های مختلف تکنولوژی نظیر گوشی هوشمند، حرف اول را در بازار می زند. اگرچه از زمان مرگ او بیش از 10 سال می گذرد، با این حال همچنان درس های متعددی را می توان از وی آموخت. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا هفت مورد منتخب آن را بررسی کنیم.
مطالعه بازاریابی

مزایای استفاده از اتوماسیون ایمیل مارکتینگ

در حالی که شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام محبوبیت بالایی دارند و بسیاری به بازاریابی شبکه های اجتماعی روی آورده اند اما روش های دیگر بازاریابی مانند بازاریابی ایمیلی هنوز هم تاثیر زیادی در افزایش مشتریان و فروش دارد و بسیاری از شرکت ها از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنند.
استراتژی ورود

استراتژی ورود به بازار و کاربردهای آن در عصر مدرن

 استراتژی ورود به بازار برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند مشتریان ایده‌آل خود را تعریف کنید، پیام‌های خود را هماهنگ سازید و محصولتان را برای عرضه آماده کنید.
شرکت زارا 

بررسی استراتژی بازاریابی شرکت زارا به عنوان یکی از موفق ترین برندهای جهان 

بنابراین، چه چیزی در مورد استراتژی بازاریابی شرکت زارا  بسیار خاص است که می‌تواند آن را به عنوان یک مد جهانی قدرتمند تبدیل کند؟
گوگل شاپینگ

نقش گوگل شاپینگ در کمک به کسب و کارها

یکی از جدیدترین نوآوری های گوگل برای کمک به کاربران و صدالبته کارآفرینان سرویس گوگل شاپینگ (Google Shopping) است.
کارآفرینان موفق

۷ دستورالعملی که کارآفرینان موفق برای برندهایشان به کار می گیرند

ما در این مقاله قصد داریم خیلی رُک و پوست کنده سراغ بعضی از نکات کلیدی برای کارآفرینان موفق برویم. قصد ما معرفی بعضی از نکات و فعالیت های جانبی است .
کارآفرینان مستقل کارآفرینان

کارآفرینان در دنیای امروز چه می کنند؟

عملکرد کارآفرینان در دنیای امروز به توجه به تغییرات دنیای مردم تغییر کرده است.مردم در زندگی شان به بعضی آدم ها بیشتر از بقیه اعتماد دارند. مثلا اگر قرار باشد همین امروز یک کفش ورزشی بخرید، احتمالا هر چقدر فروشندگان بیشتر برای شما درباره مزایای یک کفش حرف بزنند، انگیزه تان برای خرید آن کمتر می شود.
کتاب «5 دشمن کار تیمی»

۵ اشتباه با اهمیت در کار تیمی در دنیای کسب و کار

اگر شما هم دوست دارید در دنیای کسب و کار بی عیب باشید، این مقاله مخصوص شماست؛ چراکه در ادامه  5 اشتباه با اهمیت در کار تیمی را زیر ذره بین خواهیم برد.
تاب ‌آوری در سازمان ‌ها

تاب ‌آوری در سازمان ‌ها «بخش دوم»

تاب ‌آوری در سازمان ‌ها مفهومی جدید در مدیریت کسب ‌و کار است که اهمیت آن امروزه بسیار دیده می ‌شود.
ارزیابی مشتریان

هفت سوال برای ارزیابی مشتریان و چشم‌اندازها

مشاغل برای به دست آوردن و نگه‌ داشتن مشتری سخت کار می‌ کنند. ما برای این روابط ارزش قائل هستیم و در نتیجه تمایل داریم که با همه‌ ی مشتریان با احتیاط و توجه زیادی رفتار کنیم. بر همین اساس باید همواره سوالاتی را برای ارزیابی مشتریان در نظر داشته باشیم که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
تاب‌ آوری در سازمان‌

تاب‌ آوری در سازمان‌ ها «بخش اول»

تاب‌ آوری در سازمان‌ عبارت است از پویایی‌ های ساختاری و رویه‌ ای که باعث می‌ شود سازمان ظرفیت لازم برای مقابله با دشواری‌ ها و سختی‌ ها را داشته باشد.