29.8 C
Tehran
چهارشنبه، ۲۶ شهریور ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
جذب فوری مشتری

جذب فوری مشتری با اصول تبلیغاتی مدرن

تبلیغات و بازاریابی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در کسب و کار است پس باید برای پیشرفت در فروش و جذب فوری مشتری بهتر از اصول و نکات تبلیغات پیروی کنید.
کار از خانه برای کارمندان

امکان کار از خانه برای کارمندان در شرایط بیماری کرونا

وضعیت کسب و کارها نسبت به شروع ویروس کرونا بهبود قابل ملاحظه ای پیدا کرده است. الان دیگر خبری از تعطیلی گسترده کسب و کارها نیست و بسیاری از آنها با شرایط کنونی کنار آمده اند. یکی از استراتژی های مهم برای انطباق کسب و کارها با شرایط کنونی کار از خانه برای کارمندان بود. این امر بسیاری از کارمندان را در شرایط بحرانی کرونا در کنار کسب و کارهای شان قرار داد.
استخدام در شرکت ها

سه راه برای آغاز بازاریابی تلفنی

دلیل موفقیت‌های کم فروشندگان در بازاریابی تلفنی این است که رویکرد جذابی برای فروش تلفنی نداشته و به همین دلیل این رویکرد موجب نمی‌شود که هر شنونده‌ای دست از کار خود برداشته و به صحبت‌های آن‌ها گوش دهد.
نظر مثبت مشتریان اینستاگرام

زمان مناسب خرید فالوور اینستاگرام

بدون شک یکی از موثرترین و کارآمدترین روش‌های بازاریابی و برندینگ در زمان حاضر، فعالیت در شبکه‌ های اجتماعی است. خرید فالوور اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد تا در این شبکه‌ی مجازی دیده شوید و بتوانید تجارت خود را ارتقا بدهید.
بازاریابی یک صفحه ای

سیستمی به نام بازاریابی یک صفحه ای

کارشناسان معتقدند در بیشتر کسب و کارها، سیستم بازاریابی و فروش به درستی پیاده سازی نمی شود.اما با کتاب بازاریابی یک صفحه ای می توانید مراحل مختلف کار بازاریابی را بشناسید و سپس با کمک یک استراتژی موثر، کسب و کارتان را متحول کنید.
استخدام مهارت محور

نکته هایی برای استخدام نیروی کار جوان موثر

استفاده از نیروی کار جوان و دارای استعداد بالا در وضعیت کنونی بازار برای هر کسب و کاری مهم است. شما با همکاری نیروی کار جوان امکان نوآوری های بسیار جالب و حیرت انگیز را خواهید داشت.
دستیابی به کسب و کار موفق

نکات مهم برای دستیابی به کسب و کار موفق

دستیابی به کسب و کار موفق اصول خاصی می طلبد، بسیاری از کسب و کارها پس از مدت کوتاهی که به طور رسمی راه اندازی می شوند، با شکست های سنگین در بازار مواجه می شوند. شاید این امر یک تصادف ساده به نظر برسد، اما وقتی برای شمار بالایی برای کسب و کارهای نوپا تکرار شود دیگر یک اتفاق نیست.
رضایت مشتری

اهمیت رضایت مشتری برای برندها

جلب رضایت مشتریان یکی از مهمترین اهداف برای هر کسب و کاری محسوب می شود. اگر شما توانایی جلب رضایت مشتریان‏ تان را نداشته باشید، خیلی زود آنها را از دست می دهید. این امر در میان بسیاری از برندها بدل به نوعی پدیده غیرمنتظره شده است.
شرکت IKEA

بهره مندی شرکت IKEA از مناقشه رونالدو با کوکاکولا

شرکت IKEA که در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند، در اقدامی جالب بطری آب نوشیدنی تحت نام "کریستیانو" را تولید کرده است.
تقویت مشارکت کارمندان

کاهش استرس کارمندان با رعایت ۵ نکته

شرایط دشوار دنیای کسب و کار بر هیچ کس پوشیده نیست. این شرایط برای هر کسی سخت و نفسگیر خواهد بود. نکته مهم در این میان حفظ روحیه و اعتماد به نفس مان و کاهش استرس کارمندان  برای ادامه مسیر است
سایت

طراحی سایت برای کسب و کار

هر طراح سایتی به شما درباره اهمیت کیفیت بالای ساختار سایت تان توضیحات مفصلی می ‏دهد، اما در عمل پیدا کردن یک شرکت مطمئن و معتبر برای طراحی سایت امر بسیار دشواری است.
دستیابی به کسب و کار موفق

۵ نکته پر اهمیت بازاریابی محتوا در رپورتاژ آگهی

در این مقاله به بررسی اهمیت بازاریابی محتوا در رپورتاژ آگهی و 5 نکته که در نتیجه گیری بهتر از رپورتاژ آگهی کمک می کند می پردازیم.
استفاده از ابزار و تجهیزات دیجیتال

استفاده از ابزار و تجهیزات دیجیتال در مدیریت

امروزه شرکت های مختلف بیش از هر زمان دیگری به سوی استفاده از ابزار و تجهیزات دیجیتال گام برداشته اند. بی شک صرف هزینه های گزاف در این حوزه بدون یک برنامه ریزی درست نتیجه بخش نخواهد بود. اگر شما این نکته مهم را مد نظر قرار ندهید، مشکلات بسیار زیادی از نظر مدیریت کسب و کار پیدا خواهید کرد.
فرآیند فروش

فرآیند فروش و بازاریابی دو اصل جدایی ناپذیر

فرآیند فروش شامل تعاملات بین فردی است و هدفش رابطه مستقیم با خریدار به منظور فروش محصولات یا خدمات است، به عبارت ساده، استراتژی ‌های فروش اغلب فرد محور هستند، هر چند که تعاملات گروهی را نیز پوشش می ‌دهد البته در اینجا، فروشنده درصدد رسیدن به توافق و در مرحله بعد کسب درآمد است.
استراتژی ورود

تربیت کارمندان بازاریاب

بازاریابی در شبکه های اجتماعی باید از سوی تمام اعضای شرکت به خوبی دنبال شود در غیر این صورت دردسرهای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. تربیت کارمندان بازاریاب برای حل این مشکل پیشنهاد می شود.
رونق و افزایش فروش اینترنتی

۱۱ راه رونق و افزایش فروش اینترنتی

رونق و افزایش فروش اینترنتی همیشه یکی از دغدغه‌ های اصلی صاحبان فروشگاه‌ های اینترنتی است. این روزها با همه‌گیر شدن ویروس کرونا، مردم بسیاری از خریدهای خود را از طریق فروشگاه‌ های اینترنتی انجام می‌ دهند.
مزایای چاپ در تبلیغات و بازاریابی

پیش‌بینی رفتار مشتریان با بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی یک استراتژی تبلیغاتی است که بر تاکتیک‌ های نا متداول کم ‌هزینه بازاریابی تمرکز می ‌کند و باعث حصول حداکثر نتیجه می‌شود.
ارتقا کسب و کار

ارتقا کسب و کار با استفاده از ۴ عادت کاربردی

همه گیری کرونا تاثیر به شدت منفی بر روی وضعیت کسب و کارها داشته است. ارتقا کسب و کار در این دوران کار بسیار سختی است.  بسیاری از برندها در شرایط کنونی هنوز هم از مشکلات کرونایی رنج می برند.

بازاریابی بصری چیست

بازاریابی بصری در طول دهه های اخیر به طور قابل ملاحظه ای توسعه داشته است. امروزه اغلب بازاریاب ها برای جلب نظر مخاطب هدف اول از همه به سراغ محتوای بصری می روند.بازاریابی بصری امروز جایگاه ویژه ای یافته است.
کارآفرینان

نکات مهم عرصه کارآفرینی

موفقیت در عرصه کارآفرینی نیازمند مهارت بالایی است. اگر شما بدون هیچ آمادگی وارد این حوزه شوید، به احتمال زیاد در مدت زمانی اندک تمام تلاش های تان با شکست همراه خواهد شد.