بازاریابی محتوا در دنیای امروز
بازاریابی محتوا یکی از آن اصطلاحات مبهم است که هم به معنای هیچ چیز و هم همه چیز است. در این رشته رو به رشد، هیچ متخصص واحدی وجود ندارد، هیچ فردی که همه پاسخ ها را بداند وجود ندارد. ما این را بهتر از همه می دانیم. در حالی که پلتفرم ما هر ماه هزاران داستان را تجزیه و تحلیل می کند، ما همچنان هر روز چیزهای جدیدی در مورد داستان سرایی می آموزیم
نگاهی به صلاحیت های یک کوچ
در ادامه، در نگاهی به صلاحیت های یک کوچ در بخش دوم این صلاحیت «ایجاد یا برانگیختن آگاهی» را با هم بررسی میکنیم.
۶ سوال اساسی در ایمیل مارکتینگ
در هر زمینه ای از بازاریابی به خصوص ایمیل مارکتینگ سوالاتی اساسی وجود دارد که تا زمانی که به آنها پاسخ نداده باشید، نمی توانید مراحل بعدی را طی کنید.
شروع کسب و کار جدید در دوران کرونا، عجیب اما شدنی
شروع کسب و کار تازه در دوران کرونا و نابسامانی های اقتصادی در بسیاری از کشورهای دنیا ایده چندان جذابی به نظر نمیرسد. بسیاری از برندهای بزرگ در طول دوران کرونا از هرگونه اقدامی برای توسعه کسب و کارشان خودداری میکنند با این حساب تلاش برای شروع یک کسب و کار تازه باید عجیب به نظر برسد.
چگونه در دنیای آنلاین کار کنیم
دوران طلایی بیلبوردها یا تابلوهای هفت رنگ برای فروش بیشتر دیگر به سر رسیده است. حالا همه چیز به اینترنت و از همه مهمتر گوگل ختم می شود. به همین خاطر جلب توجه کاربران در دنیای آنلاین بدل به ماموریتی شده که کارآفرینان هیچ جوره نباید در آن شکست بخورند؛ چراکه شکست در این ماراتن به معنای پایان ماجراجویی شان در بازار خواهد بود.
هوش مصنوعی و استخدام کارمندان
همانطور که استفاده از هوش مصنوعی در تجارت رایج تر می شود، بخش های منابع انسانی در خط مقدم سرمایه گذاری از پتانسیل آن هستند. براساس نظرسنجی 2022 از Eightfold AI، اکثر رهبران منابع انسانی در حال حاضر از هوش مصنوعی برای عملکردهای مختلف استفاده می کنند. 92 درصد از پاسخ دهندگان دیگر نظرسنجی انتظار داشتند که در 12 تا 18 ماه آینده حداقل برای یک کارکرد منابع انسانی به قابلیت های هوش مصنوعی اعتماد کنند.
۱۰ اقدام موثر در مصاحبه کاری
بدون شک این موضوع که هر فردی با اطمینان بالا وارد دفتر مصاحبه شود، خواسته هر فردی محسوب می شود. با این حال واقعیت این است که بیش از نیمی از افراد، در زمینه مصاحبه کاری مشکلات جدی داشته و همین امر باعث می شود که علی رغم شایستگی، نتوانند به موقعیت شغلی موردنظر خود دست پیدا کنند.
مدیر سالنامه عرشیا: تبلیغات نیازمند نگرش علمی
مدیر مجموعه سالنامه عرشیا: اطلاع رسانی مطلوب نبود به همین دلیل بسیاری از برندهای قدرتمند این حوزه در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی تهران حضور نداشتند. بخش بین الملل ضعیف عمل کرده بود و هیچ شرکت کننده خارجی در این آوردگاه حضور نداشت.
تولید محتوای مناسب با بهبود مهارت نوشتاری
در زمینه تولید محتوا، این امر که توان نویسندگی بالایی را داشته باشید، بسیار مهم بوده و باعث خواهد شد تا تاثیر اقدام شما افزایش پیدا کند.
بازاریابی داستان محور چیست
بازاریابی داستان محور چیست؟ داستان سرایی در حوزه بازاریابی معمولا به چند تا تکنیک خشک و خالی و صدالبته کلیشه ای محدود می شود. در چنین شرایطی خیلی از بازاریاب ها برای اینکه کارشان را راه بیندازند، از همین تکنیک های کلیشه ای استفاده می کنند. نکته جالب اینکه استفاده از چنین تکنیک های کلیشه ای همیشه با شکست همراه است.
بازاریابی هوشمندانه دریچهای بهسوی پیروزی
به گزارش چاپ و نشر آنلاین، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در دنیای پرتلاطم و شتابزده صنعتی امروز هیچ گاه تاکنون کاربرد علوم بازاریابی و...
همه چیز درباره پرفورمنس مارکتینگ
بیشتر ما از اصطلاح بازاریابی اینترنتی برای بسیاری از مشاغل استفاده می کنیم؛ در حالیکه انواع مختلفی از بازاریابی دیجیتال وجود دارد که قابلیت ها و کانال های هر نوع از آنها روز به روز متنوع تر شده و تغیبیر می کند. از انواع جدید در این شاخه علمی و شغلی، پرفورمنس مارکتینگ یا بازاریابی عملکرد است.
عکاسی تبلیغاتی با استفاده از گوشی های هوشمند
راه اندازی کسب و کار آنلاین یکی از ساده ترین انتخاب ها محسوب می شود. کافی است اکانتتان در اینستاگرام یا یک پلتفرم مشهور دیگر را راه اندازی کرده و بعد آن را با محصولات دلخواه پر کنید. آن وقت موفقیت های پی در پی یکی پس از دیگری از راه می رسند؛ البته به شرط اینکه عکس و فیلم جذابی به عنوان عکاسی تبلیغاتی هم از محصولاتتان گرفته باشید!
چالش های تعامل با همکار
فعالیت در یک سازمان به معنای همکاری با دامنه مختلفی از افراد است. شاید در نگاه نخست حضور در یک شرکت تازه برای فعالیت کاری تجربه بسیار جذابی باشد،
قانون پارتو یا اصل ۲۰/۸۰ و تقش آن در موفقیت افراد
قانون پارتو (Pareto Principle) یکی از مفاهیم بسیار مفید برای مدیریت زندگی و زمان است. این مفهوم از قانون ۸۰/۲۰ الهام گرفته است.
درک نیاز اصلی مشتریان ناراضی
تعامل با نظرات منفی و به طور کلی مشتریان ناراضی در عرصه کسب و کار همیشه امر ساده ای نیست. بسیاری از برندها در این راستا با مشکلات متعددی رو به رو هستند.
همسویی داراییهای نامشهود با استراتژی (بخش سوم)
سازمانهایی که از داراییهای نامشهود خود برای فرآیندهای ارزشآفرین و قابلارائه به مشتری بهره میگیرند، رهبران صنعت خود خواهند بود.
روش های حل چالش تعادل میان کار و زندگی در دنیای کسب و کار
ایجاد تعادل میان کار و زندگی همیشه امری چالش برانگیز بوده است. بسیاری از کارآفرینان در عمل امکان ایجاد تعادل مناسب در این میان را ندارند.
هوش مصنوعی و رابطه اش با وضعیت شبکه های اجتماعی
هوش مصنوعی یکی از پدیده های شگفت انگیز در طول چند دهه اخیر محسوب می شود. بسیاری از کارآفرینان در طول یک سال اخیر امیدواری بسیار زیادی نسبت به موفقیت در استفاده از این فناوری داشته اند.
قیمت گذاری رقابتی چیست؟
قیمت گذاری رقابتی می تواند برگه برنده ای باشد تا شما را از رقبایتان جلو بندازد. میتوانید با کمک گرفتن از این شیوه برند خود را از رقبای خود مجزا کنید.




































