13.7 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
شاخص رضایت مشتری

شاخص رضایت مشتری (CSAT) و نحوه افزایش آن

از آنجایی که سطح رضایت با افزایش وفاداری مشتری، سودآوری و درآمد مرتبط است، منطقی است که شرکت‌ها باید به طور منظم عملکرد خود را بسنجند. شاخص رضایت مشتری (CSAT) روشی موثر برای انجام این کار ارائه می‌دهد. در این راهنما هر آنچه را که باید در مورد شروع و بهره‌گیری حداکثری از این معیار بدانید، بازگو خواهیم کرد.
مشتریان تازه

راهکارهایی برای جلب نظر مشتریان تازه با برندسازی

ما در این مقاله برخی از ساده ترین راهکارها برای جلب نظر مشتریان تازه را مورد بررسی قرار خواهیم داد. چنین راهکارهایی برای اغلب کسب و کارها قابل استفاده خواهد بود بنابراین مشکلات کارآفرینان و صاحبان برند در زمینه جلب نظر مشتریان تازه تا حدود زیادی رفع خواهد شد.
سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته بندی اصفهان

تمرکز بر دیجیتال مارکتینگ در سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته بندی...

رئیس اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات اصفهان گفت: سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته بندی اصفهان که از تاریخ 20 الی 23 دی‌ماه برگزار می شود
سررسید آزاده

مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده؛ بودن به از نبودن

مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده معتقد است؛بازدیدکنندگان تخصصی هستند که موجب رونق نمایشگاه و کسب‌وکار شرکت‌کنندگان نمایشگاه می‌شوند. حضور افراد عادی جز شلوغی کاذب نمایشگاه و از دست رفتن وقت غرفه‌گذاران سود دیگری ندارد.
مدیریت تبلیغات درفرآیند بازاریابی و فروش

چاپ سوم «مدیریت تبلیغات درفرآیند بازاریابی و فروش» روانه بازار شد

کتاب «مدیریت تبلیغات درفرآیند بازاریابی و فروش» از سوی انتشارات ادیبان روز به چاپ سوم رسید.
اصل پیتر

اصل پیتر و راه های جلوگیری از آن

اصل پیتر (Peter Principle) یک اتفاق رایج در میان شرکت‌ها است که به موجب آن کارکنان بر اساس پیشرفت فعلیشان به جای مهارت‌ها و استعدادهای مورد نیاز برای نقش‌هایی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده‌اند، ترفیع می‌یابند.
استراتژی یا توهم استراتژی

استراتژی یا توهم استراتژی (بخش چهارم)

شاید بهتر باشد قبل از هر اقدامی ابتدا این سؤال را از خود بپرسیم و صادقانه به آن پاسخ دهیم، سؤالی بسیار ساده اما سخت: «آیا سازمان ما واقعاً استراتژی دارد؟» در این بخش به موضوع استراتژی یا توهم استراتژی می پردازیم.
موفقیت برند

رموز موفقیت برندها در شبکه های اجتماعی

بدون شک ترفندهای ساده بهترین گزینه خواهد بود. در این راستا 8 مورد منتخب از رازهای موفقیت برندها را بررسی خواهیم کرد.
افزایش سطح مشتری‏ مداری

۷ کتاب ضروری برای افزایش سطح مشتری‏ مداری

 افزایش سطح مشتری‏ مداری و خدمت رسانی، از جمله مفاهیم بسیار مهمی است که هر برندی باید به آن توجه ویژه داشته باشد. در این  زمینه اگر مطالعه خوبی داشته باشید، طبیعی است که امکان عملکرد بهتر نیز مهیا باشد.
محتوای متنی

بازاریابی چابک، یک مفهوم مدرن برای کسب‌وکارهای رشدمحور

بازاریابی چابک یکی از محبوب‌ترین روندها در صنعت است، اما در مورد آن سوءتفاهم‌هایی وجود دارد و اغلب به طرز اشتباهی پیاده‌سازی می‌شود.
کاهش هزینه های بازاریابی

۵ راهکار برای کاهش هزینه های بازاریابی

کاهش هزینه های بازاریابی یکی از پایه های اصلی برای رسیدن به موفقیت در هر کسب و کاری است.
استخدام در شرکت ها

تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده

چگونه تبلیغات می تواند بر رفتار مصرف‌کننده تأثیر بگذارد ؟ و یا تبلیغات چه تأثیری بر سهم بازار شرکت ها دارد؟ در این مطلب برآن شدیم تا نحوه اثرگذاری تبلیغات و اهمیت آن را مورد بررسی قرار دهیم و همچنین به نقش تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده نسبت به محصولات اشاره ‌کنیم.
ارائه آسانسوری

ارائه آسانسوری، توصیفی از محصولات فروشی

چگونه می توان یک ارائه آسانسوری موثر به وجود ‌آورد ارائه آسانسوری توصیفی از اقدامات یا محصولات فروشی کسب کار شما است. ما در اینجا،...
مهارت ضروری برای فروش

 ۷ مهارت ضروری برای فروش به منظور رشد کسب و کارها

این مقاله 7 مهارت ضروری برای فروش به منظور رونق کسب و کارها را مورد بررسی قرار می دهد. با ما همراه باشید. 
تجارت جنگ است

«تجارت جنگ است»؛ تغییر دنیای کسب ‌و کار با تاکتیک های جنگی

درحالی‌که بازاریابی متداول امروز معتقد است کسب‌ و کار باید برپایه‌ ی مشتری‌ مداری باشد، بازاریابی جنگ می‌گوید کسب‌وکارها باید روی رقابت تمرکز کنند. «تجارت جنگ است» کتابی است که دنیای تجارت و کسب ‌و کار را برای همیشه تغییر داد.
تبلیغات پایدار

مزایای تبلیغات پایدار 

تبلیغات پایدار یک جورهایی باعث ایجاد اعتماد می شود. دنیای کسب و کار پر از برندهایی است که ادعا دارند بهترین محصولات دنیا را تولید می کنند. به طوری که مشتریان حتی اگر هزار سال هم منتظر بمانند، باز هم محصولی بهتر گیرشان نخواهد آمد.
هوآوی

هوآوی و تحریم های آمریکا

بدون شک قربانی اصلی تنش ها میان دو کشور چین و آمریکا، برند هوآوی است. این شرکت اگرچه در مقایسه با بسیاری از برندهای فعال در زمینه تولید تلفن های همراه هوشمند کاملا نوظهور محسوب می شود،با این حال در همین زمان کم نیز موفق به رشدی فوق العاده شده.
برندسازی در شبکه های اجتماعی

۴ گام اصلی برای برندسازی در شبکه های اجتماعی

کریشن لایر یکی از نابغه های عرصه برندسازی محسوب می شود. وی با بیش از 18 سال فعالیت در این حوزه، یکی از قابل اعتمادترین ها محسوب می شود. با توجه به این امر که در حال حاضر، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی در صدر تمامی روش ها قرار دارد، صحبت کردن در رابطه با این موضوع، بسیار مهم شده است. در ادامه 4 گام اصلی برای برندسازی در شبکه های اجتماعی از نگاه وی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
تولید محتوا بازاریابی در شبکه های اجتماعی

تولید محتوای تعاملی بدون یادگیری کد نویسی

این روزها همه دوست دارند برای برندشان دست به تولید محتوای تعاملی بزنند. البته از میان تمام بازاریاب ها فقط تعداد کمی واقعا دست به کار شده و چنین محتوایی را تولید می کنند.
برند

دلایل شکست برندهای بزرگ جهانی

در طی دو دهه اخیر در دنیا اتفاقات شگرفی در زمینه کسب و کار رخ داده است. این مسئله درباره تمامی حوزه های کسب و کار صدق می کند