25.4 C
Tehran
چهارشنبه، ۲۶ شهریور ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
دورکاری

چگونه دورکاری موثر باشیم

دورکاری با تمامی مزیت های خود، یکسری مشکلات را نیز به همراه دارد. در این رابطه با توجه به از بین رفتن مرز میان خانه به عنوان محل استراحت و دفتر کاری به عنوان محل انجام وظایف، با چالش هایی مواجه هستیم.
انتظارات مهم سرمایه گذارها

ایده‎ هایی برای ورود به عرصه کارآفرینی

آیا شما نسبت به سن و سال ‎تان برای شروع عرصه کارآفرینی تردید دارید؟ بسیاری از افراد برای شروع کسب و کار تردیدهای بسیار زیادی دارند. این امر موجب به تاخیر انداختن شروع فعالیت کارآفرینی از سوی آنها می شود.
تولید محتوا

جدیدترین تحقیقات در اهمیت بازاریابی ویدئویی برندها

در مقاله کنونی بررسی ‎ها و نظرسنجی ‎های مربوط به کارآفرینان بازارهای اروپایی و آمریکای شمالی مورد بررسی قرار گرفته است. استفاده دقیق از اطلاعات به شناخت بهتر مزیت‎ های بازاریابی ویدئویی در عصر کنونی منجر خواهد شد.
مصاحبه کاری

راه های تعامل با مشتریان

تعامل با مشتریان برای هر کسب و کاری اهمیت دارد. تعامل مناسب با مشتریان به معنای موفقیت کسب و کارها برای تاثیرگذاری بر روی آنها و تکرار خریدشان است.
کارآفرینی

بازاریابی خودکار چیست؟

بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی سختی‎ های خاصی به همراه دارد. بسیاری از برندها در پلتفرم ‎های مختلفی مشغول به بازاریابی خودکار و تعامل با مخاطب هدف هستند. این امر در کنار تلاش برای مدیریت بازخوردهای احتمالی کاربران برای هر کسب و کاری دشوار خواهد بود.
مدیریت صحیح وبلاگ

مدیریت صحیح وبلاگ

براساس گزارش موسسه فایننس آنلاین، 600 میلیون وبلاگ فعال در سطح اینترنت وجود دارد. این رقم در مقایسه با 1.7 میلیارد سایت فعال در سراسر دنیا به شدت اندک است، با این حال به معنای راحتی راه‎ اندازی و مدیریت صحیح وبلاگ و رقابت با دیگران نیست.
تکنیک ‌های مدیریت زمان

کتاب های مدیریت زمان را بشناسیم

درواقع تنها مورد عادلانه در جهان، زمانی است که در اختیار تمامی افراد قرار داشته و در این رابطه برای هیچ فردی شاهد اضافه و یا کمتر بودن آن نیستیم.در این راستا بهترین منابع جهت یادگیری، کتاب های مدیریت زمان هستند.
کار

چگونه شرایط کار را بهتر کنیم

اگر احساس خوبی نسبت به کار خود نداشته باشید، هیچ موفقیتی را به دست نخواهید آورد، با این حال احساس خوبی داشتن صرفا به معنای مناسب بودن همه چیز نبوده و در بسیاری از شرایط خود شما باید برای بهبودهایی تلاش نمایید.
استفاده از اینترنت

۱۳ راه استفاده از اینترنت در تبلیغات و بازاریابی

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شیوع ویروس کرونا، باعث شده است تا تعداد و میزان استفاده از اینترنت، رشدی فراتر از حد تصور را داشته باشد.
تفکر خلاق

بالا بردن تفکر خلاق در کارمندان

اگر بخواهیم مهمترین دارایی یک شرکت را نام ببریم، بدون شک کارمندانی با تفکر خلاق بیش از هر مورد دیگری، اهمیت خواهند داشت.
شبکه های اجتماعی

بررسی شیوه های کاربردی بازاریابی درپلتفرم ها

امروزه مخاطب ‎های دنیای تبلیغات به شدت افزایش پیدا کرده است. براساس ارزیابی پژوهشگران موسسه Hootsuite، اکنون نزدیک به 1.6 میلیارد نفر در سراسر دنیا به عنوان کاربر اینستاگرام در سراسر دنیا فعالیت دارند. این امر توجه ویژه به اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم برجسته را ضروری می ‎سازد.
شبکه اجتماعی

شبکه اجتماعی غالب برای تبلیغات

اینستاگرام در طول یک دهه اخیر شبکه اجتماعی غالب در اغلب کشورها بوده است. این سلطه محض در طول 3 سال اخیر با ظهور برخی شبکه های اجتماعی تازه به چالش کشیده شده است.
فنون سخنرانی

فنون سخنرانی برای کارآفرینان

ارائه سخنرانی در مراسم های تجاری امر ساده ‎ای به نظر می ‎رسد. اما یادگیری فنون سخنرانی برای هر کارآفرینی مهم قلمداد می شود.بسیاری...
برندهای معروف

چگونه برندهای معروف مشتری جذب میکنند

برندهای معروف علاوه بر ایجاد شیوه‎ هایی برای آگاهی ‎بخشی پیرامون برند باید به دنبال بهینه ‏سازی این فرآیند نیز باشند.
اهمیت شبکه های اجتماعی

اهمیت شبکه های اجتماعی در دنیای امروز

بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای هر برندی دارای اهمیت است. امروزه اغلب مردم در شبکه های اجتماعی حضور دارند و اهمیت شبکه های اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست.
تولید محتوای برتر

برندسازی با تولید محتوای برتر

اگر بخواهیم مهمترین اقدام بازاریابی حال حاضر برندها را نام ببریم، بدون شک تولید محتوای برتر با اختلاف بالاتر از همه موارد خواهد بود.
روابط عمومی ها

عملکرد روابط عمومی ها در دوره کرونا

تیم های روابط عمومی در طول بحران کرونا مسئولیت ‎های بسیار زیادی را برعهده دارند. برخی از برندها در طول دوران کنونی به طور مداوم در زمینه اطلاع رسانی به مخاطب هدف فعالیت داشته ‎اند. این امر موجب شهرت چنین برندهایی در میان مشتریان شده است.
تفکر خلاق

چگونه با محل کار خود خو بگیریم

برای بسیاری از افراد محل کار پس از مدتی به یک کابوس واقعی تبدیل می شود. تحت این شرایط آنها کمترین تمایل را برای حضور در شرکت خواهند داشت.
جنبش اجتماعی

۷ راهکار کاربردی برای ساماندهی جنبش اجتماعی کسب و کار

بی تردید هر کسب و کاری علاقه مند به ساماندهی یک جنبش اجتماعی در راستای جلب دامنه هرچه وسیع تری از مشتریان است. نکته اساسی در این میان آشنایی با اصول این کار است. در ادامه برخی از نکات اساسی در این زمینه مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.
ارزش طول عمر مشتری

جلب رضایت مشتریان با در نظر گرفتن معیارهای اساسی

هر کسب و کاری به دنبال مشتریان خوشحال و راضی است. بدون شک مواجهه با مشتریان ناراضی به معنای از دست دادن بخشی از اعتبار برند است. تعامل با مشتریان برای جلب رضایت‎ شان به برخی از فعالیت‎ های ساده یا حتی نظرخواهی مداوم از آنها محدود نمی‎ شود. اغلب اوقات کسب و کارها به دلیل استفاده از شیوه ‎های نادرست از افزایش رضایت مشتریان در عمل تاثیرگذاری معکوس بر روی آنها به ارمغان می‎ آورند. هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از نکات مهم و تاثیرگذار برای جلب رضایت مشتریان است. این امر در توسعه فعالیت برندها و تبدیل‎شان به موسسه ‎های کاری حرفه ‎ای با دامنه وسیعی از مشتریان خوشحال نقش اساسی ایفا خواهد کرد.