ایجاد تیمی با کارمندان مناسب برای کسب و کار
. امروزه برای وضعیت کسب و کارهای کوچک استخدام کارمندان مناسب بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.
محتوای تبلیغاتی تاثیرگذار بر آگهی جذاب
بازاریابی و تبلیغات در دنیای کنونی کار دشواری محسوب می شود. تغییر مداوم و سریع سلیقه مخاطب هدف مشکلات بسیار زیادی پیش روی برندها و طراح های تبلیغات قرار داده است. بدون تردید هر بازاریاب و طراح تبلیغاتی از برخی اصول اولیه مانند ضرورت وضوح پیام تبلیغاتی، سادگی و تاثیرگذاری محتوای تبلیغاتی دارد.
چگونه برند اینستاگرام شویم
این روزها برند اینستاگرام شدن یکی از راه های تبلیغاتی برای بیزینس های مختلف است. اینستاگرام در طول سال های اخیر به عنوان یک پلتفرم محبوب در میان کاربران جهانی توسعه یافته است.
بازاریابی موبایلی چیست
بازاریابی موبایلی یکی از شیوه های نوین بازاریابی است. جلب نظر مخاطب هدف در دوران کنونی یکی از سخت ترین کارها برای هر بازاریابی محسوب می شود.
۶ سوال اساسی در ایمیل مارکتینگ
در هر زمینه ای از بازاریابی به خصوص ایمیل مارکتینگ سوالاتی اساسی وجود دارد که تا زمانی که به آنها پاسخ نداده باشید، نمی توانید مراحل بعدی را طی کنید.
ضرورت طراحی برنامه کسب و کار
مزیت اصلی برنامه کسب و کار در زمینه مدیریت برند یکپارچه سازی تمام تصمیم هاست. نتیجه این امر کاهش سطح نیاز به اختصاص زمان قابل توجه برای یکپارچه سازی اطلاعات و گردآوری نظرات افراد مختلف شرکت خواهد بود. هرچه فرآیند مدیریت کسب و کار و پیگیری اهداف سریع تر انجام شود، در هزینه های نهایی شرکت صرفه جویی بیشتری خواهد شد.
تصمیم گیری رکن اساسی مدیریت
مديران بنا به ضرورت حرفهای، تصمیمگیرندهاند ولی بیشتر آنان از تحليل اينکه چگونه به تصميمی میرسند، ناتوانند. تصمیم گیری عبارت است از انتخاب يک راهحل از بین راهحلهای مختلف و تصمیم گیری رکن اساسی مدیریت است.
اعتماد، بنیادی ترین اساس رهبری
به عبارت ديگر، درك اين مطلب و اساس رهبری ضرورت دارد كه چگونه اعتماد از نظر روانی در افراد ديگر تجربه میشود پيش از اينكه تأثیرش بر رفتار، انتظارات و نتايج حاصل از اعتماد بين افراد در سازمان، تجزيه و تحليل شود.
۵ راه برای حفظ تمرکز کارمندان
اطلاعات متنوع و بسیار زیادی در طول روز در اختیار کسب و کارها قرار دارد. بسیاری از برندها در این میان نیاز به حفظ تمرکز بر روی اهداف اصلی شان دارند. این امر در مورد کارمندان نیز به همین صورت است.
۷ راه برای جذب و نگهداری مشتری
امروزه اصلی ترین مسئله برندها این است که چگونه مشتری های جدید را به افرادی دائمی تبدیل نمایند. درواقع این مسئله از هر اقدام بازاریابی نیز مهمتر خواهد بود.
۵ نکته اساسی در طراحی لوگو
لوگوی برندها هیچ گاه به اندازه زمان کنونی دارای اهمیت نبوده است. لوگوی یک برند ظاهر اصلی و رسمی آن در تمام بازارهاست. همین امر طراحی لوگو را بدل به امری چالش برانگیز و بسیار حساس می کند. هر جایی که یک برند حضور داشته باشد، لوگوی آن نیز همراه اش خواهد بود. فرآیند بازاریابی، برندسازی و به طور کلی تمام فعالیت های کسب و کار از این امر تاثیر می پذیرد. اگرچه بسیاری از برندها نسبت به اهمیت لوگوی شان آگاهی دارند، اما در عمل طرح های جذابی را به نمایش نمی گذارد. در این مقاله برخی از مهمترین نکات در زمینه طراحی لوگو را مدنظر قرار خواهیم داد.
افزایش وفاداری مشتری از طریق شبکه های اجتماعی و راهکارهای آن
اگرچه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، با این حال این خواسته مهم، به سادگی توسط چند اقدام کوچک در شبکه های اجتماعی، امکانپذیر خواهد بود که در ادامه چند مورد از آنها را بررسی خواهیم کرد.
معرفی بازاریابی در لحظه
بازاریابی در دهه گذشته تحولات بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است. بسیاری از برندهای بزرگ در این فرآیند نقش اساسی را بازی کرده اند. رونمایی از گوشی های هوشمند و معرفی نسل تازه ای از شبکه های اجتماعی در به روزرسانی مداوم شیوه های بازاریابی موثر بوده است. یکی از الگوهای بازاریابی مشهور در سطح جهان بازاریابی در لحظه است.
۵ توصیه برای بازریابی و فروش در بازارهای رقابتی
امروزه بسیاری از برندها برای بازاریابی و فروش در عرصه های رقابتی هیچ برنامه یا حتی اطلاع دقیقی در دست ندارند. هدف اصلی مقاله کنونی بررسی هرچه بهتر شیوه بازاریابی و فروش در بازارهای رقابتی خواهد بود. بر این اساس در ادامه 5 توصیه مهم را مورد بررسی دقیق قرار می دهیم.
نکاتی مهم برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی تنوع بسیار بالایی دارد. بدون تردید شروع فرآیند تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای افراد تازه کار و بازاریاب های کم تجربه دشوار است بنابراین در ادامه به بررسی برخی از نکات مهم در زمینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی و جلب نظر مخاطب هدف خواهیم پرداخت. این امر به بازاریاب ها و کارآفرینان برای کاهش هزینه های تبلیغاتی ناشی از بروز اشتباه کمک خواهد کرد.
۱۰ راه برای بالا بردن خلاقیت کارکنان
خلاقیت کارکنان برای هر تیمی، امری کاملا ضروری خواهد بود. درواقع بدون این ویژگی پیدا کردن راه حل های جدید و انتخاب بهترین راهکارها، عملا غیرممکن است.
مزیت های بهره مندی از توییتر برای کسب و کارها
تعامل با مخاطب هدف در فضایی دوستانه و کاهش هزینه های بازاریابی از جمله مهمترین اهداف برندها محسوب می شود. توییتر به عنوان یک پلتفرم اجتماعی قدیمی و متن محور امکانات جالبی در اختیار کاربران و برندها قرار می دهد. در ادامه برخی از مزیت های اصلی توییتر برای کسب و کارها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
۱۸ عادات مشترک کارآفرین های موفق
در این مقاله 18 مورد از عادت های مشترک کارآفرین های موفق را که حاصل تحقیق چند ساله بر روی هزاران کارآفرین موفق از سراسر جهان است، مورد بررسی قرار خواهیم داد.
ه راهکار ساده برای تقویت تیم های بازاریابی و روابط عمومی
مشاهده فعالیت تیم های بازاریابی و روابط عمومی در شرکت های مختلف همیشه جذاب است. اگر شما نسبت به این نکته توجه نشان دهید، فعالیت یکسان و مشابه بسیاری از تیم های بازاریابی و روابط عمومی نظرتان را جلب خواهد کرد. متاسفانه امروزه عنصر خلاقیت در عرصه کسب و کار به ندرت یافت می شود. همین امر تفاوت میان برندهای موفق و شکست خورده را تعیین می کند.
تیم فروش قوی خود را قوی کنید
اگرچه تقسیم بندی هایی نظیر مهمترین بخش در شرکت، ابدا درست نیست، با این حال بدون شک تیم فروش به علت آنکه شرکت را به هدف نهایی می رساند، از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است.