21.5 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
حوزه روابط عمومی

بررسی ترندهای بازاریابی دیجیتال در سال جاری

بازاریابی برای محصولات در دنیای دیجیتال دشواری‎ های خاص خود را دارد. بسیاری از بازاریاب ‎ها در فرآیند جلب نظر مخاطب هدف با مشکلات...
موفقیت برند

۸ ترفند بهره مندی از شبکه های اجتماعی و موفقیت برندها

یکی از سوالات رایج مدیران برندهای مختلف این است که چگونه می توان در شبکه های اجتماعی، به نرخ تعامل بالایی دست پیدا کرد. در این مقاله ذکر این نکته ضروری است که امروزه این فضا، به مهمترین بستر برای اقدامات بازاریابی تبدیل شده است. در این راستا اگرچه توصیه ‎های متعددی وجود دارد، با این حال اگر بخواهیم به دنبال مواردی باشیم که برای تمامی شبکه ها و برندها، کاربرد لازم را داشته باشد بدون شک ترفندهای ساده بهترین گزینه خواهد بود. در این راستا 8 مورد منتخب را بررسی خواهیم کرد.
تأمین مالی کسب و کار

تکنیک هایی برای تأمین مالی کسب و کارها

امروزه اغلب کسب و کارها با شیوه های مختلف تامین سرمایه متولد می شوند بنابراین هر کارآفرینی در چنین بازاری باید نکات مهم برای تأمین مالی کسب و کارش را به خوبی بداند. در غیر این صورت امکان بقا در حوزه کسب و کار به شدت دشوار خواهد شد. در ادامه برخی از مهمترین تکنیک ها برای تأمین مالی کسب و کار را مرور خواهیم کرد.
توانایی فروش

چگونه توانایی فروش را بالا ببریم

کارآفرینان در زمینه مدیریت کسب و کار نیاز به مهارت های متعددی دارند. یکی از مهارت های اصلی در این میان توانایی فروش کالا و خدمات مختلف است.
ایمیل مارکتینگ

اهمیت تبلیغات دیجیتال در عرصه کسب و کار

تبلیغات دیجیتال در طول یک دهه اخیر به طور مداوم نقش پررنگ ‎تری در عرصه کسب و کار پیدا کرده است. شروع فعالیت تجاری ایده جذابی برای کارآفرینان در عرصه‎ های مختلف محسوب می ‎شود.
مشکلات اقتصادی

مشکلات اقتصادی و رشد کسب و کارها در این دوران

تمام کسب و کارها دوره ‎های رشد و توسعه اقتصادی را دوست دارند اما مشکلات اقتصادی در همه دوره ها وجود دارد.
همکار

مدیریت مالی کسب و کارهای موفق

مدیریت مالی کسب و کارها یک از مهم ترین بخش های یک شرکت موفق محسوب می شود. استارت آپ ها به طور معمول پیش از تجربه سال نخست فعالیت‎ شان با شکست مواجه می ‎شوند.
مراسم آنلاین

برگزاری مراسم آنلاین و بازاریابی آنلاین

مراسم آنلاین این روزها گزینه مناسبی برای اکثر شرکت ها به است. برگزاری مراسم های کاری گزینه جذابی برای کسب و کارها و کارآفرینان محسوب می شود.
فروشندگان

فروشندگان حرفه ای چگونه کار می کنند

وقتی شما به عنوان کارآفرین مشغول فعالیت هستید، فرآیند فروش و فروشندگان دارای اهمیت بسیار زیادی است. برخی از افراد به سرعت تکنیک ‎های...
خدمات آنلاین جلسات آنلاین

برگزاری جلسات آنلاین برای مدیران و کارکنان

برگزاری جلسات آنلاین برای اکثر شرکت ها با باید ها و نباید هایی همراه بوده است. هیچ فناوری ‎ای در عرصه کسب و کار...
محصولات جدید

معرفی و توجه به بازاریابی محصولات جدید برندها

رونمایی از یک محصول تازه همیشه همراه با نگرانی‎ های فراوان است. بدون طراحی استراتژی تاثیرگذاری امکان مواجهه با شکست در کمپین های بازاریابی افزایش پیدا می‎ کند. این امر در مورد رونمایی از محصول تازه و بازاریابی برای آن نیز به همین ترتیب است. بازاریابی برای محصولات جدید پیش از ورود رسمی به بازار امر ضروری محسوب می ‎شود.
هوش عاطفی

نقش هوش عاطفی در ارتقا کاری

یکی از مهارت ‎های ویژه هر کارمند و کارآفرینی در دنیای کسب و کار مربوط به هوش عاطفی است. بدون تردید همه ما در موقعیت ‎های مختلف کاری با گزینه و انتخاب های متفاوتی رو به رو هستیم.
روش های استخدامی بدون ریسک

استخدام صحیح کارمند در شرکت های معتبر

به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز: یکی از مهم ترین چالش های مدیران و کارآفرین ها این است که اقوام و نزدیکان خود را در شرکت استخدام نمایند.
نسل جوان

بازاریابی به سلیقه نسل جوان

نسل جوان سلیقه متفاوتی نسبت به نسل‎های قبلی دارد. همین امر بازاریابی برای آنها را دشوار می‎سازد. بسیاری از برندها در طول سال‎های متمادی نسبت به درک این نکته عاجز بوده‎اند. در مقاله کنونی برخی از مهمترین نکات در مورد سلیقه نسل جوان و شیوه‎های بازاریابی برای آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این امر کمک قابل توجهی به شما برای بازاریابی بهتر خواهد کرد.
فروش بالا در شبکه های اجتماعی

اقدامات بازاریابی کم هزینه در دوران بحران

شیوع ویروس کرونا را باید بزرگ ترین بحران حداقل 10 سال اخیر تلقی نمود. این موضوع باعث شده است تا اکثر کسب و کارها با کاهش شدید تعداد مشتری و مشکلات شدی مالی مواجه شوند و در این رابطه برخی از برندها نظیر آمازون، اگرچه پیشرفت هایی را داشته اند، با این حال به نحوه اقدامات بازاریابی آنها انتقادهای جدی ای وارد بوده و بر این اساس به نظر می رسد که این حجم از موفقیت، در ازای نادیده گرفتن سلامت کارکنان به دست آمده است.شیوع ویروس کرونا را باید بزرگ ترین بحران حداقل 10 سال اخیر تلقی نمود. این موضوع باعث شده است تا اکثر کسب و کارها با کاهش شدید تعداد مشتری و مشکلات شدی مالی مواجه شوند و در این رابطه برخی از برندها نظیر آمازون، اگرچه پیشرفت هایی را داشته اند، با این حال به نحوه اقدامات بازاریابی آنها انتقادهای جدی ای وارد بوده و بر این اساس به نظر می رسد که این حجم از موفقیت، در ازای نادیده گرفتن سلامت کارکنان به دست آمده است.
ذهن مشتری

تاثیرگذارترین رفتارها در ذهن مشتری

تاثیر اولیه به معنای نخستین پیامی است که در ذهن مشتری و مخاطب هدف در رابطه با برند شما ایجاد خواهد شد. اگرچه ممکن است تصور کنید که همواره می ‎توان در این زمینه اصلاحات لازم را صورت داد، با این حال واقعیت این است که بنا بر آمارهای منتشر شده، اگر تاثیر اولیه لازم را نداشته باشید، مخاطب به صورت کامل شما را نادیده می ‎گیرد و به سراغ رقبا می‎ رود.
مطالعه رفتار مشتریان

بررسی و مطالعه رفتار مشتریان در زمان بحرانی

فعالیت کسب و کارها در شرایط بحرانی حالت ویژه ‎ای دارد. بسیاری از کسب و کارها آمادگی مواجهه با بحران را ندارند. این امر به طور مشخص در مورد بحران کرونا قابل مشاهده است. اگر شما توانایی مدیریت بحران به صورت تاثیرگذاری را نداشته باشید، به سرعت با شکست و ورشکستگی مواجه خواهید شد. این امر شرایط دشواری برای تمام کسب و کارها ایجاد کرده است بنابراین در عمل باید نسبت به بهبود شرایط جاری کسب و کار حتی در طول دوران بحرانی توجه کرد. مطالعه رفتار مشتریان و وضعیت بازار در وضعیت بحرانی همیشه ساده نیست.هدف اصلی مقاله کنونی آشناسازی مخاطب هدف با شیوه ‎های مطالعه رفتار مشتریان و به طور کلی ارزیابی بازار در شرایط ناگوار کرونایی است.
مهارت

مهارت های کاری در دوران پسا کرونا

ویروس کرونا جهان را به طور کامل تحت تاثیر قرار داده است. بسیاری از کسب و کارها تا مدت‏ ها تعطیل بودند. همین امر...
موفقیت

باوری غلط درباره موفقیت در گرو کار شبانه روزی

طبق تازه ترین حرف های جک دورسی این گفته که کارآفرینان برای موفقیت باید شب ها هم کار کنند و حتی یک روز هم استراحت نکنند دیگر قدیمی شده است. در واقع به باور مدیرعامل توییتر این نگرش غالبا منجر به شکست می شود.
تنظیم قرارداد

 ۱۰ تکنیک طلایی برای تنظیم قرارداد فروش حرفه ای

فروش محصولات در بازارهای مختلف امر ساده ‎ای نیست. بسیاری از برندها در شروع فعالیت تجاری ‎شان با مشکلات بسیار زیادی در زمینه فروش محصولات مواجه می ‎شوند. این امر تاثیر بلندمدتی بر روی برندها در صورت ناتوانی برای تنظیم قراردادهای فروش مناسب خواهد داشت. گاهی اوقات عدم توجه به جزییات قراردادها موجب بروز مشکلات عمده در زمینه پیگیری‎ شان می ‎شود.