نکاتی برای افزایش وفاداری مشتریان
تفاوتی ندارد که صاحب یک برند جهانی هستید و یا در سطح منطقه ای فعالیت دارید. بدون شک شما به وفاداری مشتریان خود نیاز خواهید داشت. در این رابطه بدون اقدامی از جانب شما، نمی توان کاملا موفق ظاهر شد. درواقع با توجه به این امر که برای ایجاد مشتریان جدید، اقدامات بازاریابی مختلفی انجام می شود، بدون برنامه ریزی برای نگه داشتن آنها و ایجاد وفاداری، عملا تلاش های شما با نتیجه لازم همراه نخواهد بود، با این حال این امر نباید باعث ناامیدی شما شود. درواقع ایجاد وفاداری برای هر برندی کاملا امکان پذیر بوده در این راستا تنها کافی است تا به برخی از نکات، توجه داشته باشید.
ارزیابی موفقیت کسب و کار با ۴ معیار
اغلب کسب و کار ها در این مسیر به دنبال راهکارها و تکنیک های تازه هستند. مسئله مهم در این میان نحوه ارزیابی پیشرفت و موفقیت کسب و کار در بازار است.
چالش ساخت ویدئو برای برندهای تجاری
اشتباه بزرگ بسیاری از افراد این است که به تفاوت های یک برند تجاری با سایر برندهای تجاری آگاهی نداشته و این امر باعث می شود تا با مشکلات بسیاری مواجه شوند. در ادامه هفت موضوع محبوب را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
شبکه اجتماعی اینستاگرام و ۱۰ تکنیک موفقیت در آن
در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام به مهمترین شبکه اجتماعی جهان تبدیل شده است. در واقع اکثر برندها، در این شبکه حضور دارند. با این حال تفاوت های زیادی میان یک صفحه تجاری با سایر صفحه ها وجود دارد.
تولید محتوای مناسب و بررسی ۵ چالش بازاریابی B2B
بازاریابی در دنیای امروز بدون تولید محتوای جذاب و تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف امکان پذیر نیست. استفاده از انواع فرمت ها مانند ویدئو، عکس، متن و حتی پادکست در این میان توجه بسیاری از برندها را به خوبی جلب کرده است. نکته مهم در این میان داشتن برنامه ای مشخص برای بازاریابی B2B است.
باید ها و نبایدهای شروع یک کسب و کار موفق
بنا بر آمارهای منتشر شده، بیش از 20 درصد کسب و کارها در کشور پیشرفته آمریکا حتی موفق نمی شوند که سال اول فعالیت خود را به پایان برسانند.
طراحی استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در دوران معاصر محسوب می شود. ما در ادامه نگاهی کوتاه به مسیر طراحی استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی خواهیم انداخت.
پرسنال برندینگ و اثرات آن در بازار
در دوره ای که رقابت بین محصولات گوناگون در بالاترین سطح خود قرار گرفته است، ابزارهایی به کمک بنگاه های اقتصادی و به ویژه...
۹ تکنیک مناسب برای بهروزرسانی بازاریابی برند
بازاریابی برند در دوران کنونی دشواری های خاص خود را دارد . بسیاری از مشتریان دیگر به الگوهای قدیمی بازاریابی برند واکنش مثبت نشان نمی دهند.
آمادگی برای دنیای کسب و کار پساکرونایی
بیتردید آسیب های کسب و کارها در دوران کرونا بسیار عمیق است. ما به بررسی گام های ضروری برای آمادگی انواع برندها در راستای فعالیت کسب و کار در پساکرونا می پردازیم.
۱۰ منبع برای ارتقای هوش مالی
در جهان امروز داشتن هوش مالی بسیار مهم است. در واقع تفاوتی ندارد که در چه حوزه ای فعالیت دارید، بدون این دانش، کار بسیار سختی را در پیش خواهید داشت.
۷ تکنیک روان شناسی برای افزایش تاثیر بیشتر بر مشتری
همه ما با این جمله مواجه شده ایم که یک بازاریاب حرفه ای باید روان شناسی ماهر باشد، با این حال این امر چندان درست نبوده و شما تنها باید برخی از تکنیک های روان شناسی را که برای اقدامات شما مفید است، فرا گرفته و در این رابطه نیازی به مطالعه آکادمیک و چندین ساله وجود ندارد. در واقع تصور این امر که یک روان شناس می تواند فروشنده خوبی نیز باشد، کاملا نادرست است. تحت این شرایط سوالی که مطرح است این است که این ترفند ها شامل چه مواردی است؟ در ادامه 7 مورد از مهمترین آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
۱۰ چالش صنعت بازاریابی دیجیتال ازنظر بازاریاب های مطرح
بازاریابی دیجیتال در طول یک دهه اخیر به عنوان یکی از راهکارهای اساسی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان مدنظر برندها قرار داشته است.
موفقیت در اینستاگرام با در نظر گرفتن ۶ اشتباه رایج
تا حد امکان، باید اشتباهات را به حداقل رساند. این امر باعث خواهد شد تا شانس موفقیت در اینستاگرام بالاتر برود.
ترجیح مشتریان در شبکه های اجتماعی گوناگون
تولید محتوای جذاب برای مخاطب هدف یکی از چالش های اصلی بازاریاب ها محسوب می شود. برندها در شبکه های اجتماعی گوناگون شاهد بازخوردهای متفاوتی نسبت به محتوایشان هستند. همین امر امکان تولید محتوای یکسان برای تمام شبکه های اجتماعی را کاهش داده است. امروزه برندها در شبکه های اجتماعی گوناگون شیوه های متفاوتی برای بازاریابی و تبلیغات دارند.
۷ اصل بازاریابی مورد استفاده در شبکه های اجتماعی
در این مقاله قصد بررسی هفت اصل بازاریابی را داریم که در استفاده تجاری از هر شبکه ای، باید مورد توجه قرار گیرد.
اقدامات مدیران موفق در مقابل کرونا
یکی از سوالاتی که در چند روز اخیر بسیار مطرح شده است این است که آیا ویروس کرونا باعث آسیب جدی به تمامی برندها شده و در رابطه با آن مدیران چاره ای جز تسلیم شدن در برابر شرایط را نداشته اند؟ بدون شک پاسخ منفی بوده و در حال حاضر نیز برخی از مدیران موفق به خوبی عمل کرده اند تا کنترل اوضاع را در دست گرفته و برند خود را در حاشیه ای امن قرار دهند. همین امر نیز باعث شده است تا در این مقاله به بررسی چهار اقدام مشترک مدیران موفق بپردازیم.
شروع کسب و کار جدید در دوران کرونا، عجیب اما شدنی
شروع کسب و کار تازه در دوران کرونا و نابسامانی های اقتصادی در بسیاری از کشورهای دنیا ایده چندان جذابی به نظر نمیرسد. بسیاری از برندهای بزرگ در طول دوران کرونا از هرگونه اقدامی برای توسعه کسب و کارشان خودداری میکنند با این حساب تلاش برای شروع یک کسب و کار تازه باید عجیب به نظر برسد.
۳ راهکار مناسب برای دستیابی به مخاطب هدف
یکی از بزرگترین چالش هایی که شما به عنوان متخصص با آن روبرو هستید این است که به مخاطب هدف خود به طور مؤثر برسید. در حقیقت، هدف اصلی روابطعمومی و بازاریابی انتقال پیام مناسب به افراد مناسب است و برای انجام این کار صحیح، باید یاد بگیرید که چگونه به طور هدفمند به مخاطبان خود برسید.
بی توجهی به تولید محتوا و ۶ اشتباه رایج
بدون شک تولید محتوا در عصر حاضر، مهم ترین اقدام در زمینه بازاریابی محسوب می شود. تحت این شرایط ضروری است تا بیشترین توجه را به آن داشته باشیم.