استفاده از تقویم به سبک حرفه ای ها
همه ما با این توصیه تکراری مواجه شده ایم که برای موفقیت و انجام درست کارها باید از یک تقویم استفاده کرد، با این حال آیا نحوه استفاده از این ابزار کاربردی توسط افراد مختلف با حرفه ای ها یکسان است؟ بدون شک پاسخ به این سوال منفی بوده و در این مقاله قصد بررسی مواردی را داریم که جزو عادت های همیشگی حرفه ای ها در هنگام استفاده از تقویم است.
۶ اشتباه بازاریابی پر هزینه
در این مقاله قصد بررسی هرچه دقیق تر اشتباهات بازاریابی پر هزینه را داریم. یکی از بهترین راهکارها برای پرهیز از اشتباهات بازاریابی آگاهی از آنهاست بنابراین بررسی آنها در این مقاله فقط جنبه سرگرمی ندارد.
تکنیک هایی در فرآیند مدیریت زمان کسب و کارهای کوچک
کسب و کارها در طول روز برنامه های بسیار زیادی برای مدیریت دارند. این امر در صورت عدم برنامه ریزی درست به منظور مدیریت همزمان چند امر مختلف موجب بروز مشکلات بسیار وسیعی خواهد شد. کارآفرینان برای عملکرد مناسب در دنیای کسب و کار فقط نیازمند ایده های مناسب نیستند، امروزه مدیریت زمان بدل به دغدغه شماره یک اغلب برندها شده است.
برندسازی؛ اصلی مهم تر از قیمت و کیفیت محصول
کسب و کارهای مختلف برای برندسازی نیاز به معیارهای دقیق و روشن دارند. امروزه اغلب کارشناس ها المان های اساسی برای برندسازی را شامل قیمت، کیفیت، خدمات جانبی و راحتی مشتریان می دانند.
اخلاق گرایی یکی از بهترین های شیوه بازاریابی
همواره در پاسخ به پرسش بهترین شیوه بازاریابی افراد گزینه هایی نظیر حضور فعال در شبکه های اجتماعی و یا اقداماتی از این قبیل را مطرح می کنند، با این حال در این مقاله قصد داریم تا شیوه ای به مراتب کم خرج تر با تاثیر بیشتر را بررسی نماییم. درواقع اخلاق گرایی طیف وسیعی داشته و شامل رفتار شما با کارمندان، مشتری و به صورت کلی کنار گذاشتن هر اقدامی است که اخلاقی محسوب نمی شود.
افزایش فروش اینترنتی و ۶ راهکار مطمئن
بدون شک فروش، مهمترین بخش هر شرکت محسوب می شود که در این رابطه فروش اینترنتی، اهمیت به مراتب بالاتری را دارد. علت این امر نیز به این خاطر است که به صورت میانگین افراد حدود سه ساعت از زمان خود را در اینترنت سپری می کنند. همچنین هزینه پایین تر آن در مقایسه با روش هایی نظیر تبلیغات در تلویزیون و بیلبورد، باعث شده است تا کاملا مقرون به صرفه نیز باشد. درواقع هر برندی حتی با بودجه های بسیار اندک می تواند در این رابطه اقدام نماید. در این راستا سوالی که مطرح است این است که مطمئن ترین راهکارها برای افزایش فروش اینترنتی کدامند؟ در ادامه شش مورد از آنها را بررسی خواهیم کرد.
ضرورت ویرایش محتوا در بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی همیشه همراه با احساس خطر نسبت به بارگذاری محتوای نامناسب است. امروزه سطح رقابت در شبکه های اجتماعی به شدت افزایش یافته است. حضور شمار بالایی از برندها در این فضا به خوبی بیانگر ضرورت بهبود مهارت و توانایی بازاریابی برندهاست. یکی از نکات مهم در این میان توانایی بازاریاب ها برای ویرایش محتوا پیش از انتشارشان است. بسیاری از اوقات برندها محتوای خام و اولیه شان را بدون هرگونه بازنگری در شبکه های اجتماعی بارگذاری می کنند. این امر اغلب مشکلات قابل توجهی برای برندها به همراه دارد.
توجه به ۶ اقدام در زمینه برندسازی
برندسازی نخستین اقدامی است که هر برندی باید به آن توجه داشته باشد. درواقع بدون برند، شرکت شما هیچ گونه معنایی را نخواهد داشت و با این حال توصیه ها در زمینه برندسازی، صرفا برای برندهایی که قصد شروع فعالیت خود را دارند نبوده و در زمینه برندسازی مجدد نیز کاربرد دارد. در این راستا قصد داریم تا به بررسی شش اقدامی بپردازیم که در این رابطه باید مورد توجه قرار گیرد.
۴ گام اصلی برای برندسازی در شبکه های اجتماعی
کریشن لایر یکی از نابغه های عرصه برندسازی محسوب می شود. وی با بیش از 18 سال فعالیت در این حوزه، یکی از قابل اعتمادترین ها محسوب می شود. با توجه به این امر که در حال حاضر، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی در صدر تمامی روش ها قرار دارد، صحبت کردن در رابطه با این موضوع، بسیار مهم شده است. در ادامه 4 گام اصلی برای برندسازی در شبکه های اجتماعی از نگاه وی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
نکاتی برای بقای کسب و کارهای کوچک
ویروس کرونا یک نکته بسیار جالب را به اثبات رساند که کسب و کارهای کوچک، در بالاترین سطح تهدید به نابودی قرار دارند. در این رابطه ضروری است تا مدیران اقدامات بیشتری برای تثبیت جایگاه خود در آینده انجام دهند. درواقع یکی از اشتباهات رایج این است که افراد خود را بیش از حد درگیر شرایط حال حاضر کرده و عدم توجه به آینده، باعث می شود تا یک اقدام پر ریسک را انجام داده باشند. بدون شک کرونا با تمامی آسیب هایی که به همراه داشته است، یک تمرین خوب برای آماده تر شدن برای بحران های آتی است. در این راستا به بررسی اقداماتی خواهیم پرداخت که ضامن بقای شما در سال های آینده خواهد بود.
معرفی حوزه هایی که در دوران پساکرونا شانس موفقیت بالایی دارند
یکی از سوالات مهم بسیاری از افراد این است که در دوران پساکرونا، چه حوزه هایی برای شروع یک کسب و کار مناسب خواهد بود. درواقع در شرایط حال حاضر اگر چه برخی از برندها با رشد فوق العاده ای مواجه شده اند، با این حال اکثر کسب و کارها، با مشکلاتی مواجه شده و این امر منجر به بیکاری گسترده شده است. به همین خاطر هم اکنون بسیاری از افراد به دنبال ایجاد کسب و کاری پر سود برای خود هستند. در این راستا به بررسی حوزه هایی خواهیم پرداخت که شانس موفقیت بسیار بالایی را حتی در شرایط سخت حال حاضر و در دوران پساکرونا دارند.
مدیریت سئو بهینه با انتخاب هوشمندانه کلید واژه ها
امکان جلب نظر مخاطب هدف فراهم نخواهد بود. مدیریت سئو مهم ترین ابزار برندها برای جلب نظر مخاطب هدف و بهبود رتبه شان محسوب می شود.
۹ اقدام ضروری بازاریابی برای برندهای کوچک
با توجه به این امر که برندهای کوچک از بودجه و نیروی کاری کمی برخوردار هستند، پیدا کردن سودمندترین اقدامات، بدون شک برای مدیران چنین شرکت هایی، کاملا ضروری خواهد بود. درواقع کوچک بودن شرکت شما نباید به دلیلی برای این امر تبدیل شود که شما شانسی را برای رقابت با برندهای بزرگ جهان، برای خود متصور نشوید. در این راستا به بررسی اقداماتی خواهیم پرداخت که باعث خواهد شد تا در زمینه بازاریابی که مهمترین اقدام برای برندهای کوچک محسوب می شود، کاملا موفق باشید.
برندینگ و ارتباط با بازاریابی عصبی
بازاریابی عصبی (neuro marketing) عبارت است از کاربرد ابزار، دستآوردها و آزمون های برآمده از رشته های علمی روانشناسی و علوم مغز و اعصاب و عصب شناسی به منظور اندازهگیری و سنجش واکنش های زیستی در مواجهه با محرکهای بازاریابی.
تکنیک های بازاریابی با حداقل بودجه زیر سایه کرونا
بسیاری از کسب و کارها در پی شیوع ویروس کرونا از ابتدای سال جاری میلادی با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده اند بنابراین بازاریابی برای بسیاری از برندها در سراسر دنیا بدل به چالشی بزرگ شده است که نیاز به تکنیک های بازاریابی دارد.
نکاتی برای افزایش وفاداری مشتریان
تفاوتی ندارد که صاحب یک برند جهانی هستید و یا در سطح منطقه ای فعالیت دارید. بدون شک شما به وفاداری مشتریان خود نیاز خواهید داشت. در این رابطه بدون اقدامی از جانب شما، نمی توان کاملا موفق ظاهر شد. درواقع با توجه به این امر که برای ایجاد مشتریان جدید، اقدامات بازاریابی مختلفی انجام می شود، بدون برنامه ریزی برای نگه داشتن آنها و ایجاد وفاداری، عملا تلاش های شما با نتیجه لازم همراه نخواهد بود، با این حال این امر نباید باعث ناامیدی شما شود. درواقع ایجاد وفاداری برای هر برندی کاملا امکان پذیر بوده در این راستا تنها کافی است تا به برخی از نکات، توجه داشته باشید.
ارزیابی موفقیت کسب و کار با ۴ معیار
اغلب کسب و کار ها در این مسیر به دنبال راهکارها و تکنیک های تازه هستند. مسئله مهم در این میان نحوه ارزیابی پیشرفت و موفقیت کسب و کار در بازار است.
چالش ساخت ویدئو برای برندهای تجاری
اشتباه بزرگ بسیاری از افراد این است که به تفاوت های یک برند تجاری با سایر برندهای تجاری آگاهی نداشته و این امر باعث می شود تا با مشکلات بسیاری مواجه شوند. در ادامه هفت موضوع محبوب را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
شبکه اجتماعی اینستاگرام و ۱۰ تکنیک موفقیت در آن
در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام به مهمترین شبکه اجتماعی جهان تبدیل شده است. در واقع اکثر برندها، در این شبکه حضور دارند. با این حال تفاوت های زیادی میان یک صفحه تجاری با سایر صفحه ها وجود دارد.
تولید محتوای مناسب و بررسی ۵ چالش بازاریابی B2B
بازاریابی در دنیای امروز بدون تولید محتوای جذاب و تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف امکان پذیر نیست. استفاده از انواع فرمت ها مانند ویدئو، عکس، متن و حتی پادکست در این میان توجه بسیاری از برندها را به خوبی جلب کرده است. نکته مهم در این میان داشتن برنامه ای مشخص برای بازاریابی B2B است.




































