خلاقیت در بازاریابی نوین
بازاریابی در دنیای نوین با گوشی های هوشمند گره خورده است. استفاده از گوشی هوشمند برای زندگی مردم گریز ناپذیر شده است.این امر باعث توسعه و بهبودی روندهای ارتباطی میان مردم شده است.
۸ گام برای شروع کسب و کار
کارآفرینی یکی از شغل های بسیار محبوب و رویایی برای هر فرد محسوب می شود، با این حال شما تنها زمانی می توانید آن...
دانستنی هایی درباره هویت برند و شخصیت کسب و کار
هویت برند ، نمایش بصری ارزشها و شخصیت یک کسبوکار است و میتوان از آن برای ایجاد احساسات خاص در مخاطبان استفاده کرد.
همانطور که...
بررسی ۱۳ پست تجاری موفق در اینستاگرام
برای عملکرد حرفه ای در هر شبکه اجتماعی، شما نیازمند آگاهی از نمونه های موفق خواهید بود. این امر باعث خواهد شد تا در کنار یک راهنمای عمل بسیار مناسب، ایده هایی را نیز به دست آورید که تاکنون نسبت به آنها بی توجه بوده اید. در همین راستا به بررسی ۱۳ مورد از بهترین نمونه های پست تجاری در اینستاگرام خواهیم پرداخت.
جذب مخاطب با ۴ راهکار غیرسنتی بازاریابی
بازاریابی محتوایی یکی از استراتژی های تاثیرگذار برای توسعه کسب و کار محسوب می شود. اکنون برندها در تلاش برای تولید محتوای منحصر به...
توسعه کسبوکار با تعامل برندها و رسانه ها
برندها در توسعه کسب و کار نیازمند شهرت و اعتبار هستند. امروزه بسیاری از شرکت ها براساس اعتبار قبلی شان موفق به فروش محصولات تازه به مشتریان می شوند. در این زمینه بسیاری از برندها به رسانه ها به عنوان منابع اصلی افزایش شهرت نگاه می کنند. این امر موجب تعامل نزدیک میان برندها و رسانه های مختلف در طول چند دهه اخیر شده است.
تاثیر راه اندازی تبلیغات در اینستاگرام
امروزه اغلب مردم ساعت های زیادی از روز را به گشت و گذار در اینستاگرام اختصاص می دهند. بسیاری از برندها نیز به دنبال جلب نظر مخاطب هدف اقدام به فعالیت در این فضا و تبلیغات در اینستاگرام می کنند.
توجه به نقد آنلاین مشتریان در برندسازی
یک برند بدون نظرات و بررسی های نقد آنلاین محصولات وجود خارجی ندارد. امروزه تمام محصولات موجود در بازارهای مختلف دارای بررسی ها و...
۱۴ ویژگی فعالان بازاریابی محتوا
همه ما از اهمیت تولید محتوا به عنوان مهم ترین اقدام بازرایابی آگاه هستیم. با این حال فرد و یا افرادی که در زمینه...
برند سازی به سبک ۶ کارآفرین جهان
اکنون نسل کارآفرینان به طور کلی تغییر کرده است. دیگر خبری از سلطه بی چون و چرای برخی از کارآفرینان پا به سن گذاشته و میانسال نیست. در عوض بسیاری از کارآفرینان جوان در کسب و کارهای مختلف و برند سازی موفق به ارائه عملکرد مطلوب شده اند. اگرچه بسیاری از کارآفرینان جوان موفق به جلب اعتماد کارشناس های بزرگ کسب و کار شده اند، اما هنوز بسیاری از مردم و برندهای بزرگ نسبت به نسل جوان به چشم تردید می نگرند.
فعالیت تاثیرگذار در فضای شبکه های اجتماعی
تیم های بازاریابی دارای مسئولیت های بسیار زیادی هستند. امروزه با پیشرفت فناوری های مختلف هر تیم بازاریابی باید در پلتفرم های مختلفی فعالیت داشته باشد. تا پیش از عصر اینترنت فرآیند بازاریابی دارای چند شاخه مشخص بود، با این حال با ورود اینترنت به دنیای بازاریابی تمام معادلات به هم ریخت. اکنون تیم های بازاریابی باید علاوه بر توجه به فضای شبکه های اجتماعی مختلف به فکر مدیریت سایت رسمی و وبلاگ برندشان نیز باشند. این امر فشار بسیار زیادی بر روی تیم های بازاریابی ایجاد می کند.
معرفی ۳ ترند بازاریابی شبکه های اجتماعی
دنیای بازاریابی هر ساله دستخوش تغییر و تحول بسیار زیادی می شود. افزایش تعداد برندهای درگیر در زمینه بازاریابی یکی از ویژگی های اصلی...
عملکرد مثبت شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات ، تغییر تاریخ آن بود
مدیر مجموعه گاموت عملکرد مجری برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات را تغییر تاریخ برگزاری آن دانست و گفت: از نظر من این دوره از نمایشگاه...
نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی از دید غرفهگذاران
نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته تهران، بعد از ۱۶ سال سابقه یکی از معتبرترین نمایشگاههای این حوزه در کشور است....
همکاری کمرنگ مسئولان نمایشگاه با غرفه گذاران
مدیرعامل نشر شاملو با اشاره به همکاری کمرنگ مسئولان نمایشگاه با غرفه گذاران گفت: هیچ هماهنگی بین غرفه گذاران و مسئولان نمایشگاه وجود ندارد و رفتارشان با غرفهگذاران کاملاً غیرحرفهای است.
تبلیغ در حوزه پولی و بانکی کشور ممنوع شد
تبلیغات روی اسکناس، ایران چک و مسکوکات منتشره بانک مرکزی و همچنین هرگونه تبلیغات از طریق چاپ برگه های شبه اسکناس، شبه ایران چک و ضرب شبه مسکوکات بانک مرکزی و در کل تبلیغات در حوزه پولی و بانکی کشور ممنوع شد.
ارائه محصولات جدید تبلیغاتی
مدیر مجموعه نرمافزار چاپیار گفت: مجموعه هایی که حرفی برای گفتن در زمینه تبلیغات داشتند و محصولات جدید تبلیغاتی را ارائه داده اند، حضور داشتند.
جذب مخاطب با تبلیغات محیطی بیشتر
مدیر مجموعه نما پرچم گفت: تبلیغات محیطی در نمایشگاه و سطح شهر تهران بسیار ضعیف بود درصورتیکه این نمایشگاه میطلبید بیلبورد، تیزر تلویزیونی و دیگر تبلیغات را داشته باشد.
تفکیک نمایشگاه ها و افت بازدیدها
رئیس هیئتمدیره رث گرافیک گفت: در چند سال اخیر با تفکیک نمایشگاه چاپ از نمایشگاه تبلیغات بر میزان بازدید تاثیر گذاشته و آن را با افت مواجه کرده است.
هم زمانی آوردگاه چاپ و تبلیغات
مدیر چاپ سپید گفت: بازدیدکنندگان با تفکیک دو نمایشگاه خیلی اذیت شده اند، بهتر بود تلاش می کردند تا این دو آوردگاه مثل سالهای...