کارآفرین باید چگونه باشد
فعالیت به عنوان یک کارآفرین هرگز کار ساده ای نیست. امروزه رقابت بسیار زیادی در دنیای کسب و کار وجود دارد. این رقابت در...
ویدئو ها و اهمیت وجودشان در بازارهای دیجیتال
اگر بخواهیم مهم ترین اقدام در زمینه بازاریابی دیجیتال را نام ببریم، بدون شک ویدئو ها با اختلافی فاحش در صدر قرار خواهند گرفت.
بیل گیتس چگونه بیل گیتس شد
در دنیای امروز افرادی موفق می شوند که یکسری ویژگی های خاص داشته باشند یکی از این افراد بیل گیتس بود، جوانی جویای نام و ثروت که در حیات کوتاه مدت خود به آوازه ای جهانی دست یافت.
گوگل و فیس بوک دو ابر قدرت دنیای دیجیتال
امروزه وقتی از دنیای تبلیغات دیجیتال صحبت می کنیم، نادیده گرفتن گوگل و فیس بوک به عنوان دو غول بزرگ امکان ناپذیر است.حوزه تبلیغات با این دو معنی می شوند.
اینستاگرام و ظرفیت هایش در کسب و کار
اگرچه اینستاگرام در حال حاضر به مهم ترین شبکه اجتماعی برای کسب و کارها تبدیل شده است، با این حال یکی از بخش های بسیار مهم آن به نام قابلیت لایو، همچنان کمتر از سایر بخش ها مورد توجه برندها قرار گرفته است.
کسب و کار موفق و رابطه آن با تبلیغات
هدف اصلی هر شرکتی از فعالیت در دنیای کسب و کار کسب سود است. این امر به طور معمول با تولید محصولات یا ارائه خدمات جذاب و کاربردی برای مشتریان صورت می گیرد.
سئو سایت قدرتمندترین بازاریاب
بدون شک اهمیت سئو سایت بر هیچ کس پوشیده نیست. این امر تاثیر بسزایی را در موفقیت اقدامات بازاریابی شما خواهد داشت با این حال بسیاری از افراد تصور می کنند که برای موفقیت در این زمینه، لازم است تا بودجه بسیار بالایی را اختصاص دهند.
برند های بزرگ چه می کنند
برندسازی در دنیای مدرن پیوند بسیار نزدیکی با مسئله فرهنگ دارد. بسیاری از برند های بزرگ با تاکید بر برخی جنبه های فرهنگی مشخص توانایی تاثیرگذاری بر روی دامنه وسیعی از مشتریان را پیدا کرده اند.
کارمندان و مدیران/ ۷ راه مهم برای موفقیت یک شرکت
مدیریت یک کسب و کار به هیچ وجه کار ساده ای نیست. مدیران همیشه باید تعامل نزدیکی با کارمندشان داشته باشند. این امر به پیشبرد هرچه بهتر امور کمک خواهد کرد.
کسب و کار موفق و ۴ توصیه مهم
شرکت ها در حوزه کسب و کار به طور مداوم با معامله ها و مذاکرات مختلف سر و کار دارند. امروزه تصور فعالیت کاری بدون ضرورت معامله با دیگر شرکت ها، سهامداران و خریدارها امکان پذیر نیست.
محیط کاری و ۱۰ راه مهم برای موفقیت در آن
در یک محیط کاری باید اصولی را رعایت کنید تا بتوانید تعادل و موفقیت خود را تنظیم کنید، این مسئله حتی در مورد روسای شرکت نیز صدق می کند. در این مطلب با ۱۰ روش موثر در این مورد آشنا خواهید شد.
ایده های خلاقانه جذب مشتریان
توسعهدهندگان برنامههای کاربردی و کارآفرینان میتوانند با توجه به منابع مالی محدودی که دارند به شیوه هوشمندانهای فرآیند بازاریابی را انجام دهند. برای انجام اینکار شما به ایدههای بازاریابی خلاقانه نیاز دارید. در این مقاله با ۱۹ مورد از این ایدهها آشنا خواهید شد.
سایت موفق چگونه سایتی است
گرچه تقریبا تمامی سایت ها در تلاش برای موفق نشان دادن خود هستند، با این حال واقعیت این است که بسیاری از این ادعاها، کاملا دروغ بوده و تنها برای عدم اعتراف به شکست و نمایش اوضاع بد سایت است.
برندهای موفق و فروشندگان تاثیر گذار
هر برندی برای موفقیت در عرصه کسب و کار نیاز به فروشندگان حرفه ای دارد. تمام فعالیت های شرکت ها با هدف فروش بیشتر و کسب سود انجام می شود، بنابراین باید توجه ویژه ای به بخش فروش به عنوان گام نهایی کسب سود داشت.
بازسازی برند چگونه امکان پذیر است
عدم تاثیرگذاری فرآیند بازسازی برند در زمان بروز بحران هاست بنابراین تمام توجه ما باید معطوف به پیش از بروز تمام عیار بحران ها باشد.
محتوای تبلیغاتی و خانواده ها در عصر جدید
دنیای تبلیغات به لطف توسعه فناوری های مدرن از جمله اینترنت و شبکه های اجتماعی دامنه وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد. امروزه بازاریاب ها امکان پرداختن به مسائل بسیار گسترده ای را دارند.
بازاریابی و رموز آن در دنیای ارتباطات
حوزه بازاریابی در طول چند دهه اخیر تحولات بسیار زیادی پیدا کرده است. بسیاری از شیوه های قدیمی بازاریابی دیگر تاثیرگذاری چندانی بر روی مخاطب ندارد.
برندیابی برای نسل جوان
امروزه برندها از شیوه های بسیار متنوعی برای بازاریابی و تعامل با مشتریان استفاده می کنند. یکی از الگوهای جذاب و کاربردی در این میان بازاریابی براساس تعامل با مشتریان پیرامون رویداد یا جنبشی اجتماعی است.
اپل و رازهای برند شدن
مراسم رونمایی اپل برای دستگاهها و سرویسهای گوناگون، همیشه زبانزد کاربران و کارشناسان فناوری بوده است. میتوان این مراسمها را نمونهای کامل از یک رویداد ارائه دانست.
توسعه کسب و کار با بازاریابی دیجیتال
استفاده از بازاریابی دیجیتال اهمیت ویژه ای دارد . هدف مشترک بسیاری از کسب و کارها توسعه است در این مقاله چند ابزار مناسب بازاریابی دیجیتال معرفی میشود.