صادرات زعفران در گرو برندسازی مناسب
نایبرئیس شورای ملی زعفران ایران گفت: متأسفانه در خصوص صادرات زعفران ، برندسازی زعفران به صورت مناسب انجامنشده و صادرات زعفران به همین دلیل توان رقابت با برندهای خارجی را ندارد.
بازاریابی ایران در عصر دیجیتال
نوشتار حاضر که مبتنی بر سخنرانیهای ایرادشده در همایش ملی «بازاریابی در عصر دیجیتال» به نگارش درآمده، به ارائه راهکارهایی برای همگام شدن با موج تحولات انقلاب صنعتی چهارم و پنجم میپردازد.
تولید محتوای با کیفیت راز ماندگاری
بازاریابی محتوا یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با اهداف برندها متمرکزشده است. بازاریابی محتوا به دنبال جذب، حفظ و تعامل با مخاطبانی است که بهوضوح تعریف و شناختهشده هستند. این عمل باهدف هدایت کاربران برای انجام اقداماتی سودآور صورت میگیرد.