مدیر عامل مجموعه صبا: متأسفانه ساعت برگزاری نمایشگاه از هشت صبح تا سه بعد از ظهر بود که این موجب جا ماندن بسیاری از مشتریان برای بازدید از آن شد. همچنین تبلیغات محیطی بسیار ضعیف بود. جدای از این موارد جانمایی غرفهها و سالنهایی که در اختیارمان قرار داده بودند، راضیکننده بود.
مجموعه صبا از سال ۱۳۷۹ در زمینه چاپ کارت عروسی آغاز به کار کرد و بهتدریج گسترش یافت به طوری که اکنون تبدیل به مجموعهای کامل ازنظر ماشینآلات و ارائه خدمات صحافی، خدمات پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ شده است. به گفته مصطفی آملی دیبا مدیرعامل شرکت صبا، همکاری با چندین انتشارات، چاپ کاتالوگ و بروشور، بستهبندی و چاپ سررسید و هدایای تبلیغاتی از جمله فعالیتهای این مجموعه به شمار میآیند.
آملی با بیان اینکه این مجموعه بهصورت مستقل دومین دوره حضور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی را پشت سر گذاشته است، گفت: در ادوار گذشته بهصورت مشترک با برخی از همکاران در این رویداد حضور داشتیم. در این دوره از نمایشگاه حضور بازدیدکنندگان تخصصی چشمگیر بود. مشتریانی که به غرفه ما رجوع میکردند سؤالات تخصصی میپرسیدند و ایدههای خوبی را در اختیارمان میگذاشتند که این جای خوشحالی دارد. سایر همکاران نیز بسیار قوی ظاهر شدند و کارهای شکیلی را ارائه کردند که نشاندهنده رشد و پیشرفت این صنعت است.
همکاری مجموعه صبا و چاپ نامی
وی تاریخ و زمان برگزاری نمایشگاه را مهمترین نقاط ضعف آن برشمرد و گفت: متأسفانه ساعت برگزاری نمایشگاه از هشت صبح تا سه بعد از ظهر بود که این موجب جا ماندن بسیاری از مشتریان برای بازدید از آن شد. همچنین تبلیغات محیطی بسیار ضعیف بود. جدای از این موارد جانمایی غرفهها و سالنهایی که در اختیارمان قرار داده بودند، راضیکننده بود.
بیشتر بخوانید: مدیرعامل سررسید پارت:حضور مشتریان متنوع در نمایشگاه تبلیغات
به گفته آملی مجموعه صبا در هجدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، ست هدایای تبلیغاتی و چند نمونه از چاپ رول را به نمایش گذاشت؛ وی دراینباره توضیح داد: مجموعه صبا علاوه بر فعالیتهای خود همکاریهای نزدیکی نیز با مجتمع چاپ نامی رول و شخص آقای آبادیگر دارد تا به این وسیله سبد خدمات و محصولات خود را گسترش داده و توسعه ببخشد.