مدیر مسئول چاپ تندیس طلایی: نمایشگاه عرصه‌ای برای تعامل چهره به چهره است

    0
    49
    مدیر مسئول چاپ تندیس طلایی

    روایت مدیر مسئول چاپ تندیس طلایی از نمایشگاه شیرینی و شکلات 

    مدیر مسئول چاپ تندیس طلایی معتقد است نمایشگاه شیرینی و شکلات با ایجاد فضایی برای تعامل چهره به چهره با مشتریان آورده مثبتی برای شرکت کنندگان دارد. 

    مهدی ایرانی مدیر مسئول چاپ تندیس طلایی است، مجموعه وی که به کار تولید جعبه مشغول است دومین سال حضور خود در بیست و یکمین نمایشگاه شیرینی و شکلات را پشت سر می‌گذارد. وی درباره کیفیت برگزاری این آوردگاه به خبرنگار مجله چاپ ونشر گفت: حضور در چنین آوردگاه‌هایی مسلماً آورده‌های مثبتی برای شرکت‌کنندگانشان دارد که کوچک‌ترین آن تعامل چهره به چهره با مشتریان قدیمی و آشنایی با مشتریان جدید است.

    وی ادامه داد: کیفیت برگزاری این دوره نیز مناسب بود و باید بگویم ما توانستیم به 70 درصد از اهدافمان از شرکت در این نمایشگاه دست پیدا کنیم.

    مدیر مسئول چاپ تندیس طلاییبیشتر بخوانید: مدیرعامل شرکت کیاما: نمایشگاه شیرینی و شکلات باشکوه و پربیننده است

    مدیرمسئول چاپ تندیس طلایی در ادامه اظهار داشت: یکی از نقاط ضعفی که در این نمایشگاه وجود داشت وجود افراد غیرمتخصص و بی‌ربطی بود که صرفاً برای گرفتن اشانتیون در این آوردگاه حضور پیداکرده بودند و علاوه بر شلوغ کردن نمایشگاه روند تعامل ما با مشتریان اصلی را نیز مختل می‌کردند.

    ایرانی خاطرنشان کرد: اگر متصدیان امر بتوانند تدابیری بیندیشند که حضور این افراد در چنین آوردگاه‌هایی به حداقل برسد کیفیت چنین رویدادهایی مسلماً بالاتر خواهد رفت.

    مطلب قبلیبازآفرینی محصول و نقشه راه حرکت نیاز شرکت‌ ها
    مطلب بعدیحریق در کارخانه کاغذسازی فارس مهار شد

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    13 − دوازده =

    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.