مدیرعامل چاپ کیاما: نمایشگاه ایفپکس تازه افتتاحشده و شاید شش ماه بیشتر از عمرش نگذشته است ولی باید بگویم در همین مدت کوتاه فوقالعاده عمل کرده است. اگر همین مسیر را ادامه دهد و بتواند شرکتکنندگانی با سطح بینالمللی را به این آوردگاه دعوت کند میتواند خود را از آوردگاههای دیگر متمایز کند.
علیاصغر کیایی مدیرعامل چاپ کیاما است. وی که در هر دو دوره نمایشگاه ایفپکس شرکت کرده است، درباره چگونگی کیفیت برپایی این آوردگاه به خبرنگار چاپ و نشر بیان داشت: بنده بازخورد خوبی از این آوردگاه داشتم. این رویداد بهصورت کاملاً تخصصی برپاشده بود و توانست خواسته مخاطبانش را تا حدود ۶۰ درصد برآورده کند.مدیرعامل چاپ کیاما
کیایی افزود: شعار این نمایشگاه ارتقای صادرات است و ما امیدواریم که بتواند در سال های آتی هر چه بیشتر به تحقق این هدف نزدیک شود. بنده در نمایشگاههای متعددی در ایران و خارج از کشور شرکت داشتهام و باید بگویم نیاز به برپایی چنین آوردگاه تخصصی با محوریت صادرات کاملاً در کشور ما احساس میشد. کسانی مخاطبان ما بودند که میخواستند از آخرین تکنولوژیهای روز دنیا با خبر شوند و بدانند که کشور ما در چه سطحی قرار دارد. چنین آوردگاههایی باید حمایت شوند.مدیرعامل چاپ کیاما
مدیرعامل چاپ کیاما: ایفپکس آوردگاهی متمایز است
مدیرعامل چاپ کیاما اظهار داشت: این نمایشگاه تازه افتتاحشده و شاید شش ماه بیشتر از عمرش نگذشته است ولی باید بگویم در همین مدت کوتاه فوقالعاده عمل کرده است. اگر همین مسیر را ادامه دهد و بتواند شرکتکنندگانی با سطح بینالمللی را به این آوردگاه دعوت کند میتواند خود را از آوردگاههای دیگر متمایز کند.
بیشتر بخوانید:کلاس های آموزشی صنعت چاپ استان مازندران، تلاشی برای ارتقا دانش و توانمندیها
وی اظهار داشت: نمایشگاههایی که در ایران برپا میشوند بهصورت سنتی عمل میکنند. بازدیدکنندگانشان نیز اکثراً عموم مردم هستند تا بازدیدکنندگان متخصص؛ اما اگر مسئولان برپایی آوردگاه بتوانند در راستای شعارشان گام بردارند میتوان آینده روشنی برای صنعت چاپ ایران و این نمایشگاه پیشبینی کرد.