مدیر فروش ماشینسازی حرفهوفن: نمایشگاه آینده چاپ ایران همانطور که از نام آن مشخص است آوردگاهی است که افقهای دید گستردهای دارد و درصدد است تا با رویکردی صادرات محور به تعامل با کشورهای منطقه بپردازد. جناب عابدین مسئول برگزاری ایفپکس؛ انسان مدرن و بهروزی است و مسلماً امکان رشد هر چه بیشتر نمایشگاه در سالهای آتی را فراهم میکند.
رضا تات داوودی مدیر فروش ماشینسازی حرفهوفن است؛ این مجموعه سابقهای ۵۰ ساله در تولید و ساخت انواع ماشینهای چاپ دارد و در حال حاضر نیز جدیدترین دستگاه دایکات تخت اتومات خود را ساخته و به بازار عرضه کرده است.
وی درباره هدف مجموعهاش از شرکت در دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران گفت: یکی از مهمترین اهداف ما از شرکت در این آوردگاه معرفی محصولات جدیدمان است؛ محصول جدید ما یک محصول منحصربهفرد در خاورمیانه است، این دستگاه در هر کشوری ساخته نمیشود و دارای تکنولوژی فوقالعاده بالایی است.
مدیر فروش ماشینسازی حرفهوفن در ادامه بیان داشت: یکی از چشماندازهای ما افزایش کیفیت این دستگاه و سایر محصولاتمان به منظور رقابت با کشورهای اروپای شرقی و ترکیه است. قبل از تحریمها ما با کشورهای مختلف منطقه ارتباط تجاری داشتیم، کشورهای گرجستان، تاجیکستان، عراق و همینطور سوریه ازجمله کشورهایی بودند که با آنها دادوستد میکردیم. بعد از تحریمها کار برای صادرات تا حد زیادی سخت شد. ما در انتقال پول و فرستادن دستگاهها با مشکل مواجه شدیم با اینهمه تولیدکنندگان کشور همچنان امیدوارانه به فعالیت مشغول هستند و ما نیز برای سال آینده رویکرد صادرات محور داریم.
بیشتر بخوانید: نقش مهم پلاستیک در صنعت بسته بندی
ایجاد انگیزه برای ارتقا نمایشگاه آینده چاپ ایران
داوودی درباره کیفیت برپایی نمایشگاه آینده چاپ ایران اظهار داشت: امسال سال دومی است که این آوردگاه برپا میشود. این رویداد هنوز نوپا است و به نوزادی میماند که همه ما باید برای به بلوغ رساندن آن کمک کنیم. نمایشگاه آینده چاپ ایران؛ همانطور که از نام آن مشخص است آوردگاهی است که افقهای دید گستردهای دارد و درصدد است تا با رویکردی صادرات محور به تعامل با کشورهای منطقه بپردازد. جناب عابدین مسئول برگزاری ایفپکس؛ انسان مدرن و بهروزی است و مسلماً امکان رشد هر چه بیشتر نمایشگاه در سالهای آتی را فراهم میکند.
وی افزود: برای ارتقا نمایشگاه باید ایجاد انگیزه کرد، بهعنوان مثال برای حضور مشتریان خارجی و فعالان چاپ در شهرستانها میتوان از دادن خدماتی همچون بلیت و حملونقل مجانی استفاده کرد. ما باید با کشورهای منطقه ارتباط برقرار کنیم تا بتوانیم محصولات، قابلیتها و پتانسیلهایمان را به جهان عرضه کنیم. محصولات جدید در آوردگاههایی مانند این نمایشگاه باید خودشان را معرفی کنند و با نمونههای خارجیشان رقابت داشته باشند. مجموعههای ما اگر بخواهند رقابت کنند باید به سمت تولید دستگاههای روز پیش بروند. همه صنعتگران این حوزه باید خود را بهروز کنند تا از دنیا عقب نمانند. کیفیت کارمان را باید بالا ببریم.
داوودی در پایان اظهار داشت: توقع ما از نمایشگاه بالاتر بود؛ تبلیغات در حد انتظار ما نبود؛ چراکه بسیاری از مشتریانمان در شهرستان از این رویداد اطلاع نداشتند.