نشر دانشگاهی با ۳ کارگروه تخصصی وارد فاز جدید همکاری شد
انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی و مرکز نشر دانشگاهی در قالب امضای تفاهمنامه، ۳ کارگروه مشترک کتاب الکترونیک دانشگاهی، جشنواره ملی نشر دانشگاهی و بینالملل تشکیل میدهند.
با بلاگرهای کتاب روایت تازهای از فروش و معرفی در بازار نشر
بلاگرهای کتاب، ناشران و کتابفروشان هر یک سهمی از بازار فروش کتاب دارند؛ سوال این است که چه کسی بیشترین نفوذ را در تصمیم مخاطب دارد؟
بساطگستران کتاب؛ از سد معبر تا عرضه آثار قاچاق و غیراخلاقی
رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با اشاره به دیدار با شهردار منطقه ۱۱ از طرح مسائل و مشکلات کتابفروشان و بساطگستران کتاب در پهنه خیابان انقلاب خبر داد.
بازار نشر اشباع نشده است؛ مقایسه آماری با اروپا نشان میدهد ظرفیت بالاست
محمدرضا گیاهپور، مدیر تولید نشر مسیر، معتقد است، یکی از نکات مهم برای درک ظرفیت اقتصادی بازار کتاب، نگاه به طرف تقاضای آن و مقایسهی آن با کشورهای دیگر است.
نشر کتاب در ۱۴۰۴؛ تنوع موضوعی و تقاضای بالا در بازار کتاب ایران
با توجه به افزایش تقاضا برای کتاب در حوزه کودک و نوجوان ناشران و نویسندگان ملزم به تولید محتوای غنی و نوآورانهای هستند، آمارها نشان میدهد تعداد صفحات کتابهای کودک و نوجوان در سالهای اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته و این نشاندهنده توجه جدی جامعه به این حوزه و سرمایهگذاری در آینده فرهنگی کشور است.
انتخاب کتاب برگزیده نشر دانشگاهی در آبانماه؛ رقابتی علمی میان ناشران
ششمین دوره انتخاب کتاب برگزیده نشر دانشگاهی همزمان با سیوسومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار میشود.