فروش محصولات در آمازون

    0
    35
    آمازون

    کار بر روی یک حوزه مشخص در دنیای کسب و کار همیشه ساده نیست. شما باید توانایی فروش محصولات تان به طور حرفه ای و بدون نیاز به مشکلات فراوان را داشته باشید، در غیر این صورت خیلی زود مشکلات تان در حوزه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و ناتوانی برای کسب سود مناسب سر به فلک خواهد کشید. میتوانید از برندهای مطرحی چون آمازون کمک بگیرد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز، امروزه بسیاری از برندها علاوه بر شیوه های سنتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نیاز به استفاده از راهکارهای دیجیتال دارند. این امر شامل فروش محصولات به طور آنلاین است. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و موقعیت تان در بازار را نیز تقویت خواهد کرد. البته همیشه امکان راه اندازی فروش رسمی برند وجود ندارد. درست به همین دلیل اغلب اوقات برندها به سوی همکاری با موسسات و فروشگاه های حرفه ای می روند. همانطور که در دنیای واقعی خرده فروشی هایی مثل والمارت یا تارگت محبوبیت زیادی دارند، در دنیای آنلاین نیز آمازون بهترین گزینه برای فروش محصولات محسوب می شود. این نکته به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و موقعیت تان را نیز تقویت خواهد کرد.

    آمازونفروش محصولات در آمازون با راهکارهای حرفه ای

    فروش در آمازون شاید یکی از بهترین گزینه ها برای برندهای مختلف در سراسر دنیا باشد، اما هرگز ساده نیست. یادتان باشد شمار بسیار زیادی از برندها در آمازون به دنبال فروش محصولات شان هستند. همین امر شما را در موقعیت بسیار دشواری برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان قرار می دهد. اگر شما در این میان ایده مناسبی برای فروش محصولات تان نداشته باشید، خیلی زود توانایی تان برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده و دیگر شانسی برای تعامل با مخاطب هدف تان پیدا نمی کنید.

    هدف اصلی در این مقاله مرور برخی از مهمترین نکات برای فروش بالا در آمازون است. بدون تردید این امر برای برندها اهمیت زیادی دارد. هرچه باشد کمتر برندی از کسب سودهای بالا و فروش ساده محصولاتش استقبال نخواهد کرد. در ادامه برخی از نکات مهم در راستای فروش محصولات در آمازون به ساده ترین شکل ممکن را مرور خواهیم کرد.

    پیدا کردن محصولی برای فروش

    استراتژی کسب و کارها برای فروش محصولات باید کاملا دقیق و کاربردی باشد. یکی از مهمترین نکات در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف مربوط به استفاده از یک محصول درست و کاربردی است. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و موقعیت تان را به مثابه یک برند مهم تثبیت خواهد کرد. یادتان باشد شما برای تاثیرگذاری مناسب بر روی مشتریان باید همیشه از راهکارهای حرفه ای سود ببرید. در این میان اولین گام مشخص کردن محصول یا محصولات تان برای عرضه در آمازون است.

    برخی از برندها پس از ثبت نام اولیه در آمازون عملا هیچ محصول مشخصی برای ارائه در بازار ندارند. این امر می تواند برای شما دردسرهای زیادی به همراه داشته و وضعیت تان در بازار را نیز به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار دهد. نکته مهم در این میان برخورد آمازون با برندهایی است که پس از ثبت نام هیچ محصولی عرضه نمی کنند. بنابراین اگر شما به دنبال حضور بلندمدت در آمازون هستید، باید همیشه محصولی مشخص برای عرضه در فروشگاه مورد نظر داشته باشید. این امر در اولین گام شما را بدل به برندی دوست داشتنی در بازار خواهد کرد.

    استفاده از محصولات مناسب برای عرضه در آمازون می تواند برند شما را در مدت زمانی کوتاه بدل به برندی حرفه ای نماید. یادتان باشد اگر برند شما در یک حوزه خاص فعالیت دارد، باید فقط محصولاتی در همان حوزه را پیش روی مشتریان قرار دهید، در غیر این صورت شاید کمتر فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف پیدا کرده و وضعیت تان در آمازون همراه با مشکلات فراوانی گردد.

    یکی از نکات مهم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف مربوط به سطح توانایی شما برای استفاده از توضیحات درست برای هر محصول است. این امر محصول شما را تبدیل به گزینه ای مناسب برای خرید می کند. با این حساب دیگر مشکلی از نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و بهینه سازی شرایط تان نخواهد بود.

    گاهی اوقات محصولاتی که ظاهر مناسب یا توضیحات دقیق ندارند، از نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با مشکلات زیادی رو به رو می شوند. این امر آمازون را مجبور به فروش همراه با تخفیف های بسیار زیاد می کند. بنابراین اگر شما مایل به فروش محصولات تان با تخفیف های بسیار زیاد نیستید، باید حتما مشخصات دقیقی از آن را پیش روی مخاطب تان قرار دهید.

    انتخاب یک برنامه درست

    هر برندی در آمازون باید یک برنامه دقیق داشته باشد. این امر به شما برای تاثیرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شرایط تان را نیز به طور ویژه ای تحت تاثیر قرار می دهد. اگر شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف برنامه مشخصی دارید، باید یک برنامه نیز برای فروش محصولات تان داشته باشید. این برنامه می تواند به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شرایط تان را نیز به طور ویژه ای تغییر دهد.

    بدون تردید اهداف هر برند از حضور در آمازون متفاوت است. برخی از برندها به دنبال فروش بسیار اندک و معرفی برندشان به مشتریان هستند. در سوی دیگر برخی از برندها با اعتبار مناسب در بازار فقط به دنبال فروش هرچه بیشتر محصولات و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهند بود. این امر می تواند برای برندها شرایط متفاوت و دشواری به همراه داشته باشد. درست به همین دلیل شما باید از همان لحظه نخست برنامه‎تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور قابل ملاحظه ای دنبال نمایید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف پیدا نکرده و شانس تان در این میان نیز به طور چشمگیری کاهش پیدا کند.

    بسیاری از برندها پیش از اینکه درگیر فرآیند فروش یا تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شوند، اهداف شان را مکتوب می کنند. به عنوان مثال، اگر شما به دنبال فروش ماهانه 40 عدد از محصولات تان هستید، باید این هدف را به طور مشخص ثبت کرده و به دنبال تحقق‎اش باشید. متاسفانه بسیاری از برندها در پی حضور در آمازون دیگر برنامه ریزی برای فروش را به دست فراموشی می سپارند. این امر می تواند برای شما نقطه ضعفی بزرگ محسوب شده و حضورتان در آمازون را همراه با مزایای بسیار اندکی سازد.

    بدون تردید بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف مشکلات بسیار زیادی پیش روی خواهند داشت. این امر می تواند برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف مشکلات برندها را به شدت افزایش داده و وضعیت شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

    توصیه ما در این بخش تلاش برای طراحی یک برنامه دقیق به منظور تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. این امر می تواند برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف ایده بسیار خوبی محسوب شود. با این حساب شما اگر از همان ابتدای کار یک برنامه در دست داشته باشید، می توانید وضعیت تان در آمازون را به طور مداوم ارزیابی کرده و همیشه بهترین وضعیت برندتان را پیش روی مشتریان قرار دهید.

    ایجاد حساب رسمی در آمازون

    آمازون دیگر برنامه ای برای فروش غیررسمی محصولات برندها در سایتش ندارد. درست به همین دلیل شما باید برندتان را به طور مشخص با اطلاعات دقیق در فروشگاه آمازون ثبت کنید. این امر به شما فرصت عرضه تمام محصولات مورد نظرتان در این فروشگاه و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به همراه خواهد داشت. شما با استفاده از این شیوه می توانید به سادگی هرچه تمام تر فعالیت تان را به طور رسمی و کاملا قانونی در آمازون شروع کنید.

    یادتان باشد شما برای ثبت نام در آمازون فقط به مشخصات ساده برندتان نیاز ندارید. در برخی از موارد شما حتی باید شماره پروانه کسب یا حتی دیگر مدارک مربوط به مجوز فعالیت برندتان که از سوی موسسات دولتی عرضه شده را بارگذاری نمایید.

    بدون تردید برای برندهایی که نخستین بار تصمیم به حضور در آمازون گرفته اند، ثبت نام در این سامانه دشوار خواهد بود. درست به همین دلیل اگر شما مایل باشید، استفاده از توصیه کارشناس های آمازون یا حتی گفت و گو با دیگر برندها در زمینه ثبت نام در این سامانه ایده بسیار خوبی خواهد بود. این امر شما را از نقطه نظر تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در شرایط بسیار دشواری قرار داده و موقعیت تان را نیز به طور چشمگیری بهینه سازی خواهد کرد.

    پس از اینکه شما مشخصات مربوط به برندتان را در آمازون ثبت کردید، باید به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان باشید. این امر می تواند برای شما تاثیرگذاری لازم را به همراه داشته و شرایط تان را نیز به طور چشمگیری بهبود بخشد. یادتان باشد در دنیای امروز کسب و کار بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شرایط بی نهایت دشواری دارند. این امر می تواند شما را در موقعیت بسیار سختی قرار داده و حتی توانایی تان را نیز دستخوش تغییر نماید. بدون شک برخی از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف می توانند از شیوه هایی نظیر استفاده گسترده از تبلیغات سود ببرند. با این حال چنین ابزارهایی در زمینه تایید برندتان در آمازون تاثیر نخواهد داشت. بنابراین به جای اعتماد به نفس بیش از اندازه باید به سراغ استفاده از شیوه های درست و دقیق بروید. این امر شامل ارائه اطلاعات درست درباره برندتان می شود.

    درک شرایط فروش و هزینه های آمازون

    آمازون در ازای عرضه محصولات و فروش آنها مقدار مشخصی پول دریافت می کند. این امر برای بسیاری از برندهای تازه وارد به دنیای آمازون امر بسیار مهمی محسوب می شود. نکته مهم اینکه شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف همیشه فرصت کافی ندارید. بنابراین باید خیلی زود با شرایط مالی آمازون آشنا شده و خودتان را با آن هماهنگ سازید.

    آمازون در وهله نخست برای معرفی برند شما به مشتریان هزینه مشخصی دریافت خواهد کرد. این هزینه به طور معمول بسته به نوع محصولات عرضه شده بین 15 تا 45 درصد از حق فروش شما را شامل می شود. با این حساب شما باید به دنبال فروش بالا در آمازون باشید، در غیر این صورت شاید سود چندانی از فرآیند مورد نظر نصیب تان نشود.

    یادتان باشد آمازون برای بسیاری از برندها فقط مکانی برای فروش محصولات نیست، بلکه عرصه ای برای معرفی برند به مشتریان و جلب اعتبار نیز هست. با این حساب شما باید تکلیف برندتان در این فضا را به طور مشخص معلوم نمایید، در غیر این صورت شاید کمتر فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف پیش روی تان قرار گیرد. این امر می تواند به شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شرایط تان را نیز به طور مشخص تغییر دهد. نکته مهم اینکه شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با مشکلات بسیار زیادی رو به رو هستید. این امر با توجه به میزان سهم آمازون از فروش های شما حساس تر نیز می شود. بنابراین هر طور شده باید میزان فروش تان در این خرده فروشی آنلاین را افزایش دهید تا فعالیت در آن برای تان مقرون به صرفه باشد.

    پس از اینکه یک محصول به طور عادی به فروش رسید، آمازون 1.8 دلار به ازای هر فروش از شما دریافت می کند. این امر می تواند بسته به قیمت نهایی یک محصول متفاوت باشد. با این حال به دلیل اینکه مقدار سهم مناسبی محسوب می شود، برای بسیاری از برندها به مثابه یک سیگنال مهم در راستای حضور در این خرده فروشی محسوب می گردد. با این حساب اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف هستید، باید وضعیت تان را به طور مشخص بهبود بخشید، در غیر این صورت شاید شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف با چالش‎ های بسیار متنوعی رو به رو گردید.

    بیشتر بخوانید: تاثیر کلیدواژه ها در بازرایابی گوگل

    آشنایی با مرکز فروش آمازون

    آمازون برای عرضه سریع محصولات گزینه های بسیار زیادی پیش روی برندها قرار می دهد. شما می توانید خودتان محصولات را به طور مستقیم برای مشتریان ارسال کنید. شاید هم گاهی اوقات نیاز به فعالیت شما در زمینه رساندن محصولات به مرکز فروش یا بسته بندی آمازون باشد. در هر صورت آشنایی شما با قواعد مربوط به عرضه محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن امری ضروری خواهد بود. این نکته به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شانس تان در این میان را به طور چشمگیری افزایش می دهد. یادتان باشد شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف شرایط تان باید به طور قابل ملاحظه ای تغییر کند. این امر شامل یادگیری نکات حرفه ای در آمازون بوده و از نظر سطح تاثیرگذاری نیز برندتان باید به شیوه ای حرفه ای با مشتریان و در عین حال آمازون در تعامل باشد.

    بسیاری از برندها بدون هیچ اطلاعی از وضعیت آمازون اقدام به عرضه محصولات شان در این فضا می کنند. این امر نه تنها مزیت مهمی برای چنین برندهایی به همراه ندارد، بلکه گاهی اوقات وضعیت برندها را نیز به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

    یادتان باشد شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باید همیشه شرایط ویژه ای را در دستور کار قرار دهید. این امر شامل تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به شیوه ای حرفه ای خواهد بود. بنابراین شما باید وضعیت تان را به طور مداوم در این راستا تغییر دهید. یادتان باشد برخی از برندها برای عرضه محصولات به طور مداوم در تماس با آمازون بوده و از تغییرات مربوط به ارسال یا بسته بندی این فروشگاه اطلاع حاصل می کنند. این امر شاید برای شما بی نهایت سختگیرانه به نظر برسد، اما گاهی اوقات تاثیرگذاری لازم بر روی مخاطب هدف را به همراه خواهد داشت.

    امروزه آمازون در اغلب شهرهای مهم دارای یک مرکز فروش یا عرضه محصولات است. با این حساب شما مشکل زیادی برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف نداشته و توانایی تان در این میان به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کند. تنها کاری که در این میان باید انجام دهید، استفاده از روش های مناسب برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به شیوه ای حرفه ای است.

    تهیه فهرستی از محصولات

    بسیاری از برندها پس از یک حضور آزمایشی در آمازون به سراغ ثبت نام دقیق و کامل در این خرده فروشی می روند. نکته مهم اینکه هر وقت شما به دنبال فروش محصولات تان به طور گسترده در آمازون رفتید، باید یک فهرست دقیق از محصولات تان را عرضه کنید، در غیر این صورت همیشه نیاز به ویرایش فهرست محصولات تان پیدا کرده و هرگز شانسی برای تاثیرگذاری مناسب بر روی مشتریان یا کسب سود مناسب نخواهید داشت. این امر می تواند برای شما به شدت خطرناک بوده و شرایط تان را نیز تغییر دهد.

    یک فهرست ساده از محصولات می تواند به شما برای فعالیت مناسب در آمازون کمک کند. این امر وضعیت بسیاری از برندها را تغییر داده و برای فعالیت بهینه در آمازون ضروری محسوب می شود. درست به همین دلیل اگر شما برای نخستین بار در آمازون فعالیت دارید، باید هرچه سریع تر نسبت به تهیه یک فهرست دقیق از محصولات تان اقدام کنید.

    یادتان باشد فهرست محصولات در آمازون به صورت کاملا دیجیتال تهیه می شود. در ضمن شما باید تمام مشخصات مربوط به محصولات را نیز در فهرست مورد نظر درج کنید. این امر به شما برای تاثیرگذاری ویژه بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شانس تان در این میان را نیز دو برابر خواهد کرد.

    استفاده از تصاویر و مشخصات دقیق برای هر محصول در فهرست شما امری ضروری محسوب می شود. این نکته به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شانس تان را نیز به شدت ارتقا خواهد داد. بنابراین باید همیشه حواس تان به این نکته مهم باشد. توصیه های مورد بحث در این مقاله شروع مناسبی برای کار شما در آمازون خواهد بود، اما یادتان باشد همیشه به دنبال نکات تازه و به روز رسانی استراتژی تان در این خرده فروشی آنلاین باشید.

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    18 + هجده =