17.6 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی برگزار می‌شود

با خبر شدیم هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با وقفه‌ای یک‌ساله در تاریخ 23 تا 26 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
تجربه مشتری

چگونه تجربه مشتری را مدیریت کنیم؟

مدیریت تجربه مشتری، مجموعه فرآیندهایی است که یک شرکت برای ردیابی، نظارت و سازماندهی هرگونه تعامل بین مشتری و سازمان در طول چرخه عمر مشتری به کار می‌برد. اگر کسب‌وکارها نتوانند تجربه‌ مشتری را به‌طور مؤثر مدیریت کنند، محکوم به از دست دادن مشتریان خود خواهند شد. 
بازاریابی بین نسلی

بازاریابی بین نسلی در دنیای امروز

ما در این مقاله قصد داریم به شما برای آشنایی با بازاریابی بین نسلی کمک کنیم. اینطوری دستی به سر و گوش بازاریابی تان کشیده و آن را از حالت کلاسیک خارج خواهید کرد و بازاریابی برای گروه های سنی مختلف را بررسی می کنیم.
فرآیند مدیریت زمان

تکنیک هایی در فرآیند مدیریت زمان کسب و کارهای کوچک

کسب و کارها در طول روز برنامه‎ های بسیار زیادی برای مدیریت دارند. این امر در صورت عدم برنامه ‎ریزی درست به منظور مدیریت همزمان چند امر مختلف موجب بروز مشکلات بسیار وسیعی خواهد شد. کارآفرینان برای عملکرد مناسب در دنیای کسب و کار فقط نیازمند ایده‎ ‏های مناسب نیستند، امروزه مدیریت زمان بدل به دغدغه شماره یک اغلب برندها شده است.
بازاریابی عصبی بازاریابی بین نسلی

 بازاریابی عصبی چیست

بازاریابی عصبی چیست و از کجا آمده است؟ بازاریابی در طول دهه های اخیر بیشتر از اینکه یک حوزه جدی برای کارآفرینان باشد، بیشتر شبیه تکنیکی بود که از آن برای دستیابی به اهداف موردنظرشان استفاده می کردند.
نوستالژی

نوستالژی های برتر دنیای تبلیغات

نوستالژی در زندگی روزمره بسیاری از افراد نقش مهمی ایفا می کند. اغلب ما علاقه مند به یادآوری نکات جالب و جذاب درباره گذشته و نوعی خاطره بازی با آنها هستیم. این امر بازاریاب ها و طراح های تبلیغات را بیش از هر زمان دیگری به استفاده از عناصر نوستالژیک برای جلب نظر مخاطب هدف ترغیب کرده است.
روابط عمومی بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک

مزایای همکاری آژانس های بازاریابی با برندهای مختلف در رونق کسب و کار

آژانس های بازاریابی در طول سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در میان برندها پیدا کرده اند.
روابط عمومی بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک

اهمیت سلامت روانی در محیط کار

سلامت روانی در محل کار یکی از عوامل اصلی برای افزایش توانایی و قدرت کارمندان است. بسیاری از برندها به طور مداوم نسبت به کیفیت کاری پایین کارمندان یا مدیران شکایت دارند. این در حالی است که همین برندها توجه چندانی به مسئله وضعیت کاری و محیط کار برندشان نشان نمی دهند.
سالنامه آوای عرشیا سررسید تبلیغاتی

مدیر عامل مجموعه صبا:جانمایی خوب و سالن‌های مناسب در نمایشگاه تبلیغات

مدیر عامل مجموعه صبا: متأسفانه ساعت برگزاری نمایشگاه از هشت صبح تا سه بعد از ظهر بود که این موجب جا ماندن بسیاری از مشتریان برای بازدید از آن شد. همچنین تبلیغات محیطی بسیار ضعیف بود. جدای از این موارد جانمایی غرفه‌ها و سالن‌هایی که در اختیارمان قرار داده بودند، راضی‌کننده بود.
مجموعه هدایای آی پن

مدیر مجموعه هدایای آی پن؛ مسئولان بد قولی کردند

محمد نعمتی مدیر مجموعه هدایای آی پن؛ شرایط به وجود آمده امسال رغبت و انگیزه تولیدکنندگان برای حضور در این آوردگاه را کم می‌کند.
دنا چسب پلاست

مدیر دنا چسب پلاست؛ لزوم توجه به تبلیغات و اطلاع‌ رسانی

مدیر مجموعه دنا چسب پلاست گفت: زمانی که ما در یک نمایشگاه شرکت می‌کنیم انتظار داریم اطلاعات درستی به ما داده شود.
ویدئوهای کوتاه

ویدئوهای کوتاه و تاثیر آن بر ترندهای بازاریابی

امروزه ویدئوهای کوتاه دیگر در گوشه و کنار فضای آنلاین به سادگی در دسترس قرار دارد. بسیاری از کاربران به جای تماشای محتوای متنی یا دیگر فرمت ها به سوی ویدئو گرایش پیدا کرده اند.
فیلم های بازاریابی

معرفی برترین فیلم های بازاریابی

در اینجا لیستی از بهترین و دیدنی ترین فیلم های بازاریابی برای دانشجویان MBA یا فارغ التحصیلان مدیریت و بازاریابی آمده است.
استراتژی محتوا

اهمیت بهره مندی از دوره‌ های آموزشی بازاریابی آنلاین

فراهم کردن دسترسی به دوره‌ های آموزشی بازاریابی آنلاین باکیفیت به شما کمک می‌ کند گروه بازاریابی‌‌تان از متخصصان جزیره‌‌ ای به متخصصانی مشارکتی و چند رشته‌‌ای تبدیل شوند.
توانایی فروش

چگونه توانایی فروش را بالا ببریم

کارآفرینان در زمینه مدیریت کسب و کار نیاز به مهارت های متعددی دارند. یکی از مهارت های اصلی در این میان توانایی فروش کالا و خدمات مختلف است.
راه اندازی کسب

روش های راه اندازی کسب و کار و جذب سرمایه گذار

راه اندازی کسب و کار چه روش هایی دارد؟ برای فهمیدن آن با ما همراه باشید. 
بازاریابی فصلی

بازاریابی فصلی؛ مزایا و معایب

بازاریابی فصلی با روانشناسی در ارتباط است. در واقع برندهای مختلف فروش خود را در فصل می‌بندند و معتقد هستند زیاد کار کردن گزینه خوبی نیست و می‌بایست هوشمندانه کار کرد.
توسعه سایت

توسعه سایت، راهکاری برای جلوگیری از فراموشی کسب و کارها

توسعه سایت حرفه ای در دنیایی که استفاده از اینترنت و حضور مردم هر روز بیشتر می شود، امری ضروری است چراکه این امر منجر به جلوگیری از فراموشی کسب و کارها خواهد شد. 
فروش بالا در شبکه های اجتماعی

اقدامات بازاریابی کم هزینه در دوران بحران

شیوع ویروس کرونا را باید بزرگ ترین بحران حداقل 10 سال اخیر تلقی نمود. این موضوع باعث شده است تا اکثر کسب و کارها با کاهش شدید تعداد مشتری و مشکلات شدی مالی مواجه شوند و در این رابطه برخی از برندها نظیر آمازون، اگرچه پیشرفت هایی را داشته اند، با این حال به نحوه اقدامات بازاریابی آنها انتقادهای جدی ای وارد بوده و بر این اساس به نظر می رسد که این حجم از موفقیت، در ازای نادیده گرفتن سلامت کارکنان به دست آمده است.شیوع ویروس کرونا را باید بزرگ ترین بحران حداقل 10 سال اخیر تلقی نمود. این موضوع باعث شده است تا اکثر کسب و کارها با کاهش شدید تعداد مشتری و مشکلات شدی مالی مواجه شوند و در این رابطه برخی از برندها نظیر آمازون، اگرچه پیشرفت هایی را داشته اند، با این حال به نحوه اقدامات بازاریابی آنها انتقادهای جدی ای وارد بوده و بر این اساس به نظر می رسد که این حجم از موفقیت، در ازای نادیده گرفتن سلامت کارکنان به دست آمده است.
آینده شبکه های اجتماعی

دنیای بازاریابی و آینده شبکه های اجتماعی

اگر شما هم قصد دارید وارد دنیای بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا تولید محتوا در این عرصه شوید، بد نیست در ادامه با ما همراه باشید و درباره آینده شبکه های اجتماعی بخوانید .