مدیرعامل شرکت تندیس‌نگاران معین؛ وقفه در برگزاری یک اتفاق مثبت

    گفت و گو با محمدصادق میثمی مدیرعامل شرکت تندیس‌نگاران معین

    0
    65
    تندیس‌نگاران معین

    مدیرعامل شرکت تندیس‌نگاران معین؛ توصیه من به تمام همکارانم حضور در نمایشگاه با وجود تمام محدودیت‌ها است. چراکه عدم حضور شرکت‌ها به معنای در اختیار گذاشتن فرصت‌ها به رقبایشان و عرض‌اندام بیشتر آن‌ها است؛ بنابراین لازم است که برای عقب نماندن از قافله در چنین رویدادهایی حضور داشته باشیم.

    تندیس‌نگاران معینبه گزارش چاپ و نشر آنلاین، سال گذشته نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا برگزار نشد. محمدصادق میثمی مدیرعامل شرکت تندیس‌نگاران معین عدم برگزاری این نمایشگاه را اتفاق مثبتی برشمرد که موجب کوتاه شدن دست واسطه‌ها در حیطه کاری این مجموعه شده است؛ وی در ادامه اظهار داشت: از سوی دیگر این وقفه یک‌ساله موجب شد تا مجموعه ما فرصتی برای نوآوری و رشد پیدا کند.

    وی درباره فعالیت‌های جدید شرکت تندیس‌نگاران معین توضیح داد: ما به‌صورت سنتی از فلز برنج و برنز برای ساخت تندیس استفاده می‌کردیم اما در یک سال گذشته به سمت آلیاژ زاماک رفتیم که کار با آن بسیار سخت و کاملاً متفاوت است. با این نوآوری شعارمان را هم به «هرچه دیگران نمی‌توانند، ما می‌توانیم» تغییر دادیم که امیدواریم در ادامه راه بتوانیم هرچه بیشتر به این شعار و هدف خود نزدیک‌تر شویم.

     

    مدیرعامل شرکت تندیس‌نگاران معین؛ شاهد حضور پرشور بازدیدکنندگان بودیم

    مدیرعامل شرکت تندیس‌نگاران معین درباره استقبال از نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته اظهار داشت: امسال با وجود شرایط خاصی که برای نمایشگاه پیش آمد مانند عدم اطلاع‌رسانی خوب، تغییر ساعت نمایشگاه و محدود شدن نمایشگاه به دو سالن، ما باز هم شاهد حضور پرشور بازدیدکنندگان بودیم، به‌طوری‌که در طول زمان برگزاری نمایشگاه بازخوردهای بسیار خوبی را به دست آوردیم که یک تنه با تمام دوره‌های پیش برابری می‌کند.

    بیشتر بخوانید:ایران غایب نشست اعضای برجام

    میثمی تصریح کرد: توصیه من به تمام همکارانم حضور در نمایشگاه با وجود تمام محدودیت‌ها است. چراکه عدم حضور شرکت‌ها به معنای در اختیار گذاشتن فرصت‌ها به رقبایشان و عرض‌اندام بیشتر آن‌ها است؛ بنابراین لازم است که برای عقب نماندن از قافله در چنین رویدادهایی حضور داشته باشیم.

    وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌آید برنامه‌ریزی و ناهماهنگی بزرگ‌ترین نقاط ضعف نمایشگاه امسال بود. یک مورد دیگر هم کاهش قیمت برخی از غرفه‌ها در روزهای آخر ثبت‌نام بود که این موجب دلسردی شرکت‌هایی می‌شود که غرفه‌هایشان را با مبالغ بالا اجاره کردند.

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    نه + 17 =