14.8 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
مدیران تازه کار ماهیت استراتژی

کسب‌و‌کار در دنیای نوین؛ بخش ۲: ماهیت استراتژی

«ماهیت استراتژی یعنی مجموعه‌ای از انتخاب‌های یکپارچه برای پیروزی در فضای کسب‌وکار». از این رو بسیار لازم است تا درک صحیحی از استراتژی و اجرای آن در سازمان‌ها ایجاد شود.
پست تجاری

بررسی ۱۳ پست تجاری موفق در اینستاگرام

برای عملکرد حرفه ای در هر شبکه اجتماعی، شما نیازمند آگاهی از نمونه های موفق خواهید بود. این امر باعث خواهد شد تا در کنار یک راهنمای عمل بسیار مناسب، ایده هایی را نیز به دست آورید که تاکنون نسبت به آنها بی توجه بوده اید. در همین راستا به بررسی ۱۳ مورد از بهترین نمونه های پست تجاری در اینستاگرام خواهیم پرداخت.
تبلیغات

تبلیغات موفق، علم است نه نمایش قدرت

تبلیغات موفق جنگ پول و سر و صدا نیست؛ علمی دقیق و مهارتی ظریف است. کسب‌وکارهایی که با رویکردی هدفمند، پیام درست را در کانال مناسب و با سنجش مداوم اجرا کنند، تبلیغات را از هزینه به سرمایه‌گذاری استراتژیک تبدیل خواهند کرد.
آمازون

جدیدترین ترندهای بازاریابی برای انواع کسب و کار

یکی دیگر از ترندهای بازاریابی، به ویژه در شبکه ‎های اجتماعی، مربوط به استفاده از لایو استریم است. امروزه برندها در ویدئوهای لایو امکان تعامل بهتر با مشتریان و مخاطب هدف شان را دارند.
بنرها، قدمی بزرگ رو به جلو

بنرها، قدمی بزرگ رو به جلو

در دنیای تبلیغات و بازاریابی، بنرها به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی برای جلب توجه و انتقال پیام‌های مهم به مخاطبان شناخته می‌شوند. چاپ بنرهای جذاب و تأثیرگذار نه تنها می‌تواند تأثیر زیادی بر روی فروش و افزایش آگاهی از برند داشته باشد، بلکه می‌تواند تصویر برند شما را نیز تقویت کند.
برند اینستاگرام

بازاریابی موبایلی چیست

بازاریابی موبایلی  یکی از شیوه های نوین بازاریابی است. جلب نظر مخاطب هدف در دوران کنونی یکی از سخت ‎ترین کارها برای هر بازاریابی محسوب می‎ شود.
تبلیغات

اشتباهات تبلیغات محیطی و چگونگی از دست ندادن فرصت ها

 بیلبوردها، پوسترها و تابلوهای خیابانی که زمانی پادشاهان صنعت تبلیغات بودند، حالا در رقابت با صفحه های گوشی ها کمرنگ تر به نظر می رسند. این تغییر مانند جزر و مدی است که روش های قدیمی را عقب کشیده و فضا را برای نوآوری باز کرده است.
roi

ROI در کسب‌ و کار

یکی از این مقیاس‌های کلیدی، roi است که نشان می‌دهد سودی که از این سرمایه‌گذاری به دست آورده‌اید چه میزان است؟ درنتیجه با توجه به سودآور بودن می‌توانید تصمیمات مهمی را در زمینه کسب‌وکارتان بگیرید.
هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در خدمت انسانیت و آغاز عصر فروش انسان‌محور

هوش مصنوعی چهره فروش را دگرگون کرده است؛ نه با جایگزینی انسان، بلکه با آزاد کردن او از کارهای تکراری. حالا فروشنده می‌تواند به جای انجام وظایف رباتیک، بر رابطه انسانی، اعتماد و خلاقیت تمرکز کند. آینده فروش، ترکیبی از هوش انسان و ماشین است.
بازخورد مشتری

توصیه های مدیریتی در سال جدید

سال 2021 از هر جهت برای کسب و کارها بسیار عجیب و باورنکردنی بود. درست به همین خاطر توجه به توصیه های مدیریتی در این سال پرماجرا برای هر کارآفرینی یک امر ضروری محسوب می شود. شما به این ترتیب امکان تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف تان را خواهید داشت. همچنین از نقطه نظر مدیریت برندتان در سال 2022 نیز جلوتر از رقبای تان خواهید بود.
سلامت روانی

اقدام برای تولید محتوای موفق

بدون شک سطح توقع مخاطب امروز، به مراتب افزایش پیدا کرده و دیگر هیچ فردی حاضر به تماشای محتواهایی نیست که از جذابیت بصری لازم برخوردار نمی باشد. به همین خاطر نیز شما باید تیم تولید محتوای موفق و حرفه ای برای خود داشته باشید و این اقدام، کاملا حیاتی است.
بازاریابی

ارزیابی کمپین بازاریابی و موفقیت در دنیای دیجیتال

شما ممکن است یک کمپین بسیار جذاب و پرهزینه راه اندازی کنید، اما بدون ارزیابی دقیق نتایج آن گویی هیچ کاری انجام نداده اید. کمپین بازاریابی دیجیتال نیز دقیقا چنین روندی دارد. به عبارت دیگر بدون تحلیل عملکرد چشم بسته به بیراهه خواهید رفت.
تردز

امکانات تردز برای راه اندازی کسب و کارها

اگر شما هم دوست دارید از همین ابتدا استفاده تجاری از تردز داشته باشید، این مقاله کاملا مخصوص شماست. ما در این مقاله نگاهی به امکانات تردز برای کسب و کارها خواهیم انداخت. پس با ما همراه باشید تا قبل از بقیه رقبا از این پلتفرم تازه به سود برندتان استفاده کنید.
فضای ابری

دردسرسازهای فضای مجازی

به اشتراک گذاشتن برخی اطلاعات شخصی در فضای مجازی ممکن است دردسرساز شود و مشکلات متعددی برای افراد ایجاد کند. به گزارش چاپ و نشر...
تکنیک های کاربردی

تکنیک های کاربردی برای راه اندازی کسب و کار جدید

ما در این مقاله به دنبال برخی از نکات حرفه ای و تکنیک های کاربردی برای راه اندازی کسب و کار هستیم. این امر برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان کمک خواهد کرد.
کسب‌ و‌ کار در دنیای نوین

بخش سوم:کسب‌ و‌ کار در دنیای نوین

استراتژی مبحثی نسبتاً نوپا، جذاب و گاه پیچیده کسب‌ و‌ کار در دنیای نوین است. در حقیقت استراتژی مجموعه یکپارچه‌ای از انتخاب‌ هایی است که به‌طور منحصربه‌فرد جایگاه شرکت را در صنعت مشخص می‌کند تا شرکت از این طریق به خلق مزیت پایدار و ارائه ارزش برتر نسبت به رقبایش بپردازد.
عرصه B2B

تولید محتوای مناسب و بررسی ۵ چالش بازاریابی B2B

بازاریابی در دنیای امروز بدون تولید محتوای جذاب و تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف امکان پذیر نیست. استفاده از انواع فرمت ها مانند ویدئو، عکس، متن و حتی پادکست در این میان توجه بسیاری از برندها را به خوبی جلب کرده است. نکته مهم در این میان داشتن برنامه ای مشخص برای بازاریابی B2B است.
مهارت های مدیریتی

ارتقای مهارت های مدیریتی با تفکر انتقادی

مدیریت کسب و کار امر سخت و گاهی پیچیده ای است. کارآفرینان برای موفقیت در این حوزه نیاز به مهارت های بالایی دارند. اگر شما دارای مهارت بالایی در حوزه مدیریت کسب و کارتان هستید، این امر پایان ماجرا نیست.
رسیدن به اهداف

رسیدن به اهداف با یک اصل مهم

رسیدن به اهداف نیازمند سه اصل مهم است. سه اصل مهمی که اگر رعایتشان کنید به اهدافتان خواهید رسید.
بازاریابی نوستالژیک بازاریابی کلان

کاربردهای بازاریابی نوستالژیک

خاطرات گذشته برای بسیاری از افراد معنا و مفهوم خاصی دارد. خب آدم وقتی دلش می گیرد یا روزهای کسل کننده ای را پشت سر می گذارد، مرور خاطرات همیشه لبخند به صورتش خواهد آورد. این دقیقا همان چیزی است که خیلی ها از نوستالژی مدنظر دارند.