۳ راهکار استراتژیک توسعه کسب و کار و حفظ مشتریان
هدف اصلی در این مقاله بررسی و ارائه 3 راهکار استراتژیک به عنوان مهمترین نکات برای تاثیرگذاری بهینه بر روی بازار و توسعه کسب و کار در کنار حفظ مشتریان است.
مخاطب های کم حوصله و بازاریابی متفاوت
در جهانی که هر لحظه اش با نوتیفیکیشن، تماس، ایمیل و هشدار همراه است نفس کشیدن هم گاه تبدیل به ماموریتی پیچیده می شود، چه برسد به اینکه کسی فرصت کند در دل همین شلوغی ها پای صحبت بازاریابی یک برند بنشیند.
تاثیر راه اندازی تبلیغات در اینستاگرام
امروزه اغلب مردم ساعت های زیادی از روز را به گشت و گذار در اینستاگرام اختصاص می دهند. بسیاری از برندها نیز به دنبال جلب نظر مخاطب هدف اقدام به فعالیت در این فضا و تبلیغات در اینستاگرام می کنند.
بهره مندی شرکت IKEA از مناقشه رونالدو با کوکاکولا
شرکت IKEA که در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند، در اقدامی جالب بطری آب نوشیدنی تحت نام "کریستیانو" را تولید کرده است.
تفاوت رهبری تجاری و مدیریت کسب و کار
هدف اصلی در این مقاله بررسی دقیق تفاوت های میان رهبری تجاری و مدیریت کسب و کار است.
معمای مدت زمان ویدئو در اینستاگرام
تولید محتوا در اینستاگرام مثل یک مسابقه بزرگ با جایزه های متنوع است که هر بازاریابی را به خودش جذب می کند. این وسط مدیران معمولا انتظارات بی نهایت زیادی از اینستاگرام مارکتینگ دارند. به طوری که حتی یک وقفه کوچک در بازگشت سرمایه نیز آنها را دلسرد خواهد کرد.
۳ راهکار مناسب برای دستیابی به مخاطب هدف
یکی از بزرگترین چالش هایی که شما به عنوان متخصص با آن روبرو هستید این است که به مخاطب هدف خود به طور مؤثر برسید. در حقیقت، هدف اصلی روابطعمومی و بازاریابی انتقال پیام مناسب به افراد مناسب است و برای انجام این کار صحیح، باید یاد بگیرید که چگونه به طور هدفمند به مخاطبان خود برسید.
اهمیت شبکه های اجتماعی در دنیای امروز
بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای هر برندی دارای اهمیت است. امروزه اغلب مردم در شبکه های اجتماعی حضور دارند و اهمیت شبکه های اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست.
توسعه کسب و کار با بهره مندی از عرصه B2B
هدف اصلی این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات برای ایجاد تمایز میان برند در عرصه B2B است.
مجموعه آراز بیکران؛ استقبال اندک بازدیدکنندگان درنوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
مدیرعامل مجموعه آراز بیکران: قرار دادن روزهای تعطیل در رویدادهای نمایشگاهی یکی از مهمترین نکاتی است که مسئولان برپایی نمایشگاه باید به آن توجه کنند.
تلویزیون شهری تغییر اساسی در تبلیغات محیطی
در بین روشهای مختلف تبلیغاتی، این تبلیغات محیطی است که میتواند در مدت زمان کوتاهی تاثیرات شگفت انگیزی بر سود و فروش مجموعه داشته باشد. ما در این مقاله شما را با تلویزیون شهری، یکی از موثرترین روشهای تبلیغات محیطی، آشنا خواهیم کرد.
۷ درس استیو جابز برای مدیران و کارآفرین ها
اگر بخواهیم پنج کارآفرین و مدیر برتر تاریخ را نام ببریم، بدون شک استیو جابز یکی از آنها خواهد بود. وی بنیانگذار پایه های شرکتی است که در حال حاضر در زمینه های مختلف تکنولوژی نظیر گوشی هوشمند، حرف اول را در بازار می زند. اگرچه از زمان مرگ او بیش از 10 سال می گذرد، با این حال همچنان درس های متعددی را می توان از وی آموخت. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا هفت مورد منتخب آن را بررسی کنیم.
برندهای جهانی و فرصت های شغلی که ایجاد کرده اند
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز، بعضی از شرکت هایی که این سال ها در جهان مطرح شده اند...
افزایش بازدید سایت با استفاده از ۵ تکنیک ساده
ایجاد سایت و تولید محتوا در آن در کنار رعایت موارد نظیر سئو، اقداماتی هزینه بر هستند. در ادامه مهم ترین تکنیک ها برای افزایش بازدید سایت بیان می شود.
مدیریت سئو بهینه با انتخاب هوشمندانه کلید واژه ها
امکان جلب نظر مخاطب هدف فراهم نخواهد بود. مدیریت سئو مهم ترین ابزار برندها برای جلب نظر مخاطب هدف و بهبود رتبه شان محسوب می شود.
ایده هایی برای ورود به عرصه کارآفرینی
آیا شما نسبت به سن و سال تان برای شروع عرصه کارآفرینی تردید دارید؟ بسیاری از افراد برای شروع کسب و کار تردیدهای بسیار زیادی دارند. این امر موجب به تاخیر انداختن شروع فعالیت کارآفرینی از سوی آنها می شود.
ترندهای اصلی بازاریابی و فروش در ۲۰۲۳
اکنون که در اولین هفته های سال جدید میلادی به سر می بریم، بهترین زمان برای صحبت کردن از ترندهای اصلی در حوزه های مختلف است.
چالش های تعامل با همکار
فعالیت در یک سازمان به معنای همکاری با دامنه مختلفی از افراد است. شاید در نگاه نخست حضور در یک شرکت تازه برای فعالیت کاری تجربه بسیار جذابی باشد،
بررسی استراتژی اقیانوس آبی در راه اندازی کسب و کار
گاهی برای راهاندازی کسبوکار خود تلاش میکنیم وارد بازارهایی شویم که دیگران سالهای زیادی در آن موفق بودهاند. اما به دلیل بازار رقابتی سعی میکنیم یک تمایزی برای مشریانمان به وجود بیاوریم یا وارد بازارهای جدیدی شویم که تاکنون کسی سراغ آنها نرفته است. این تفکر را میتوان پایه و اساس استراتژی اقیانوس آبی دانست که در این مطلب میخواهیم آن را بررسی کنیم.
محتواسازی حرفه ای در دنیای جدید
در جهان امروز که اینترنت به پرکاربردترین ابزار جهان تبدیل شده، هر برندی باید از این فرصت طلایی به بهترین شکل ممکن استفاده کند. در این رابطه اگرچه استراتژی های مختلفی را می توان نام برد که باعث موفقیت شما می شود، با این حال طبیعتا تمامی آنها ارزشی یکسان را ندارد. به همین خاطر ضروری است که بهترین ها را در اولویت اول قرار دهید.




































